Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Utasbiztosítás

A Telenor és az EUB közös szolgáltatásának igénybevételével a Telenor Wallet segítségével 490 Ft/fő/nap díjon tudsz gyorsan és egyszerűen utasbiztosítást kötni, hogy külföldi utazásod alatt is biztonságban legyél.

A biztosítás megkötését akár már 30 nappal az utazást megelőzően tudod kezdeményezni a, de legkésőbb Magyarország területének elhagyása előtt. (Amennyiben ezt az utazásod napján teszed meg, úgy a biztosító kockázatviselése az első 3 órában kizárólag közlekedési balesetekre terjed ki.)

A biztosítás legfeljebb 15 napos időtartamú utazásokra köthető (hosszabb időtartam nem kérhető).

A biztosításról

Biztosított személy

Biztosított lehet az a Magyarországon tartózkodó személy, akinek
•    életkora a kockázatviselés kezdetekor a 69. életévet nem haladja meg, továbbá
•    magyarországi állandó lakcímmel és érvényes magyar TAJ számmal rendelkezik
vagy
•    állandó lakcímmel és az adott országban érvényes társadalombiztosítással rendelkezik a következő országok valamelyikében: Szlovákia, Románia, Szerbia, Horvátország, Szlovénia, Ausztria (ezekben az esetekben a biztosítás területi hatálya - Magyarországon kívül - az állandó lakcím országára sem terjed ki, viszont a Biztosító a hazaszállítást az állandó lakóhely országába is vállalja).

Amennyiben a Biztosított nem az Európai Unió országának állampolgára, akkor a biztosítás területi hatálya az állampolgárságának országára nem terjed ki.
A biztosított életkorának megállapítása úgy történik, hogy az utazás kezdeti dátumának évszámából a születési év levonásra kerül.

Az utasbiztosítás területi hatálya

A (földrajzi) Európa országaira* (kivéve Oroszország) terjed ki, továbbá Ciprus, Egyiptom, Marokkó, Törökország és Tunézia teljes területére.

*a biztosítás területi hatálya a következő országok földrajzi Európához tartozó részére terjed ki: Albánia, Andorra, Ausztria, Belgium, Bosznia-Hercegovina, Bulgária, Csehország, Dánia, Egyesült Királyság, Észtország, Fehéroroszország, Finnország, Franciaország, Görögország, Hollandia, Horvátország, Írország, Izland, Lengyelország, Lettország, Lichtenstein, Litvánia, Luxemburg, Macedónia, Málta, Moldávia, Monaco, Montenegró, Németország, Norvégia, Olaszország, Portugália, Románia, San Marino, Spanyolország (Kanári-szigetek is), Svájc, Svédország, Szerbia, Szlovákia, Szlovénia, Ukrajna, Vatikán;továbbá a következő országok teljes területére: Ciprus, Egyiptom, Marokkó, Törökország, Tunézia.

Jó tudni! A biztosítás fedezetet nyújt a következő téli sportokra is: sí, snowboard, szánkó, korcsolya, motoros szán használata, hórafting, hótalpas túrázás 1500 méteres magasságig.

A biztosítás díja

•    A biztosítás díja: 490 Ft/fő/nap.
•    Ha az utasbiztosítást több személyre szeretnéd megkötni, akkor kérjük, hogy azt személyenként külön-külön tedd meg!
•    Az igénylési folyamat során ki kell fizetned a megkötött biztosítás ellenértékét (részleteket az Igénylés feltételei résznél olvashatod).
•    A biztosításigénylés folyamata során küldött SMS-ek díjai a tarifacsomagodnak megfelelő, a Telenor magyarországi hálózatán belül küldött SMS-ek díjainak felelnek meg, amelyekbe beletartoznak a kedvezményesen vagy ingyenesen küldött SMS-ek is.
A biztosítás részleteiről a következő dokumentumokból tájékozódhatsz:
•   Telenor Utasbiztosítási általános és különös biztosítási feltételek
•   Európai Utazási Biztosító ügyféltájékoztató
A Biztosító a biztosítási időtartamon belül, külföldön bekövetkezett, a Biztosított személyét vagy vagyontárgyait ért káreseményekre nyújt fedezetet a szolgáltatások és fedezeti összegek szolgáltatási táblázat szerinti biztosítási összegek erejéig, illetve a Telenor Utasbiztosítás általános és különös biztosítási feltételekben (EUB2014-55TN) meghatározott további biztosítási szolgáltatásokat nyújtja.

A biztosítási díjat az Európai Utazási Biztosító Zrt. (EUB) határozza meg.
Az EUB részére a biztosítási díjat a csoportos biztosítási szerződés Szerződőjeként a Telenor fizeti meg. A Telenor a csoportos biztosítás díjának adott Biztosítottra eső hányadát áthárítja az SMS-t megküldő előfizetőre (aki a biztosítás igénylésével jelzi csatlakozási szándékát a csoportos biztosítási szerződéshez).

Mikor és hogyan lehet díjvisszatérítést igényelni?

A csatlakozási nyilatkozatot tevő személy legkésőbb a Biztosítottra vonatkozó kockázatviselés kezdetét megelőző napon 24 óráig bejelentheti a díjvisszatérítésre vonatkozó igényét a Biztosító felé SMS-ben. A visszatérített díjat az előfizető részére a Telenor jóváírja.

A díjvisszatérítésre vonatkozó bejelentést a Biztosító abban az esetben fogadja el érvényesnek, ha ugyanarról a hívószámról érkezik, amelyről a biztosítást igényelték.

Díjvisszatérítés igénylésének módja

1.    A csatlakozási nyilatkozatot küldő hívószámról küldd el SMS-ben a csatlakozási folyamat során megkapott kötvénykódot a +36-20-8100-382-es (+36-20-8100-EUB) telefonszámra, dv előtaggal, attól vesszővel elválasztva!
Példa: dv,123456.
2.    Ha a díjvisszatérítés feltételei fennállnak, akkor a Telenor a díjat az előfizető számára jóváírja.
3.    A Biztosító a biztosítási fedezetet érvényteleníti/törli.
4.    A Biztosító SMS-ben küld megerősítést a biztosítás törléséről a biztosítás törlését kezdeményező telefonszámra (pl. 123456 kötvénykódú biztosítását teljes díjvisszatérítés mellett töröltük.).

Mit kell tenni káresemény bekövetkezésekor?

Kárbejelentés külföldről:
Külföldön történt biztosítási esemény bekövetkezésekor kérjük, azonnal értesítsd a Biztosító éjjel-nappal elérhető segítségnyújtó szolgálatát, az EUB-Assistance-ot az alábbi telefonszámon: +36-1-465-3666

A bejelentési kötelezettség elmulasztása a Biztosító szolgáltatási kötelezettsége alól való mentesülését, illetve a szolgáltatása korlátozását eredményezheti!

A kárbejelentés során add meg a biztosított személy nevét, születési időpontját, továbbá az EUB által a biztosítás jóváhagyása során SMS-ben közölt kötvénykódot, majd mondd el részletesen, mi történt!

Az EUB-Assistance további adatokat is elkérhet, ha az előző adatok alapján nem állapítható meg teljes biztonsággal a személyazonosság, illetve a kárrendezéshez egyéb bizonyítékok is szükségesek.

Utólagos kárrendezés Magyarországon:

Poggyászbiztosítást érintő károk esetén azonnali bejelentés nem szükséges, elegendő 30 napon belül írásos bejelentést tenni a Biztosító Ügyfélszolgálata felé, a biztosítási feltételekben meghatározott dokumentumok benyújtásával.

A külföldről már bejelentett káresetekkel összefüggő utólagos szolgáltatási igényekkel (pl. a Biztosított által kifizetett költségek visszatérítése), a hazaérkezést követően szintén a Biztosító Ügyfélszolgálatához fordulj!

Káresemény esetén az utólagos kárrendezéshez is szükséges a biztosított személy neve, születési időpontja, illetve az EUB által a biztosítás jóváhagyása során SMS-ben közölt kötvénykód megadása. Az EUB egyéb adatokat is elkérhet, ha az előző adatok alapján nem állapítható meg teljes biztonsággal a személyazonosság, illetve a kárrendezéshez egyéb bizonyítékok is szükségesek.

A kárrendezéshez szükséges dokumentumok részletes felsorolását a Telenor Utasbiztosítás biztosítási feltételei általános részének 5.2. pontja tartalmazza.
A kárrendezéshez szükséges aktuális nyomtatványokat az EUB oldaláról töltheted le.

További információ

További információért az Európai Utazási Biztosító Zrt. (EUB) ügyfélszolgálatához fordulhatsz:

1132 Budapest, Váci út 36-38.
Nyitva tartás: h-sz-p 8:00-16:00; cs: 8:00-17.00
Tel: 452-3580 Fax: 452-3312
E-mail: ugyfelszolgalat@eub.hu
vagy hívd a Telenor 1220-as ügyfélszolgálati számát.

Jelen tájékoztatás nem teljes körű, a biztosított bejelentési kötelezettségére, a biztosító szolgáltatásaira, a biztosító szolgáltatásainak teljesítésére, a biztosító mentesülésére a szolgáltatások teljesítése alól, illetve a biztosító szolgáltatásainak korlátozására vonatkozó részletes szerződéses feltételeket a Telenor Utasbiztosítás általános és különös biztosítási feltételek tartalmazzák!

Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.