Új Generációs Kártyás szolgáltatás megszüntetése

A változó előfizetői igények, új tarifák és kiegészítő szolgáltatások megjelenése, valamint a piaci körülményekben bekövetkezett változások okán egyszerűsítjük szolgáltatás- és tarifakínálatunkat, elavult Új Generációs Kártyás tarifáinkat és az azokhoz kapcsolódó kiegészítő szolgáltatásainkat kivezetjük 2019. március 31-i határidővel.  Ezen dátum után a továbbiakban a Telenor nem biztosítja ezt a szolgáltatást, az ilyen tarifacsomaggal rendelkező hívószámok eddig használhatóak.

A változásban az alábbi Új Generációs Kártyás tarifacsomagok érintettek:

  • Limit tarifacsomag
  • Limit Mini tarifacsomag
  • Limit + Net tarifacsomag
  • Limit + Net Extra tarifacsomag

Mi a teendő, ha szeretnéd megtartani hívószámodat?

Amennyiben továbbra is szeretnéd használni hívószámodat, választhatsz értékesítés alatt álló számlás vagy feltöltőkártyás tarifacsomagjaink közül.
A tarifacsomag-váltást díjmentesen megteheted, erre személyesen van lehetőséged az üzleteinkben egészen a változás életbe lépéséig. Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésre a számodra legjobb megoldás kiválasztásában.

Most 10% havidíjkedvezményt biztosítunk neked 6 hónapon keresztül bármely Telenor Blue+ (számlás) tarifacsomag választása esetén.

Az ügyintézéshez magánszemély esetén az alábbi dokumentumokra lesz szükség:

  • 2 személyazonosító okmány (személyi igazolvány, útlevél, jogosítvány vagy adóigazolvány)
  • lakcímkártya

Cég/gazdálkodó szervezet esetén az ügyintézéshez szükséges dokumentumokról ezen az oldalon találsz tájékoztatást.

Milyen tarifacsomagok választhatók helyette?

Bármely értékesítés alatt álló számlás vagy feltöltőkártyás tarifacsomagjaink közül választhatsz, ráadásul számlás Telenor Blue+ tarifacsomag választása esetén most 10% havidíjkedvezményt biztosítunk 6 hónapon keresztül. A tarifacsomag-váltást díjmentesen megteheted személyesen az üzleteinkben 2019. március 31.-éig.

Van-e teendő, ha nem szeretnéd megtartani hívószámodat?

Amennyiben egyik számlás vagy feltöltőkártyás tarifacsomagunk sem nyerte el tetszésedet, úgy a határozatlan idejű (hűségvállalást nem tartalmazó) szerződést bármikor jogosult vagy további jogkövetkezmények nélkül – e fenti határidőt megelőzően is bármikor – felmondani.

Abban az esetben pedig, ha hívószámod a jelenlegi Új Generációs Kártyás tarifacsomaggal szeretnéd használni a megjelölt határidőig (2019. március 31.), de azt követően nincsen szükséged rá, semmi teendőd nincs, a megszűntetés automatikusan fog megtörténni.

Mi fog történni, ha nem váltok tarifacsomagot 2019. március 31-ig?

Amennyiben nem történik tarifacsomag-váltás (sem feltöltőkártyás, sem pedig számlás tarifacsomagra), az előfizetői szerződésedet a postai levélben, egyedileg megküldött nyilatkozatunk útján felmondjuk. A hívószám 2019. április 1-jén megszűntetésre kerül, ezt követően azt már nem lehet használni.

A megszűntetést követően, de legfeljebb 180 napon belül, lehetőséged van visszakapcsolási igényedet személyesen jelezni valamennyi értékesítési pontunkon, melyet minden esetben egyedileg bírálunk el. A hívószám visszaigénylése már csak számlás előfizetői szerződés kötése mellett lehetséges, melynek díja 14900 Ft/alkalom.

A fel nem használt Univerzális egyenlegedet a fennálló egyéb tartozások – így különösen számlatartozás – kiegyenlítésére fordítjuk, az ezt meghaladó összeget kérés esetén, annak beérkezését követő legfeljebb 30 napon belül postai úton vagy banki átutalással visszatérítjük. A visszatérítést a Telenor központi címére (2045 Törökbálint, Pannon út 1.) küldött postai levélben kérheted a számlázási azonosító (korábban ügyfélszám) vagy a Telenor azonosító és bankszámlaszám megadásával.

LG-K9