Üzleti ügyfélkártya
Intézze gyorsabban és egyszerűbben előfizetéssel kapcsolatos ügyeit!
Az Üzleti ügyfélkártyával Ön elsőbbséget élvez ügyfélkörünkben, kérdéseire, kéréseire elsőként kapja meg tőlünk a megoldást.
Az Üzleti ügyfélkártya használatának előnyei
Az Üzleti ügyfélkártya birtokosa teljes körű ügyintézésre jogosult a 6 számjegyű PIN kód ismeretében, így például szolgáltatások megrendelésére és számlainformációk megtekintésére is.
Egyszerű és kényelmes ügyintézés: elegendő a virtuális ügyfélkártyájának adatait magával vinnie az ügyintézéshez, amellyel helyettesítheti céges dokumentumait.
Előfizetői azonosítóként használhatja, minden ügyfélszolgálati csatornán: Telefonos ügyfélszolgálaton, személyesen a Telenor bemutatótermeiben és a Telenor Partner üzletekben, illetve a MyTelenor internetes ügyfélszolgálatán is.
Elkerülheti a sorban állást: Ügyfélkártyával rendelkező ügyfeleinknek lehetőséget biztosítunk előzetes időpont egyeztetésére, hogy elkerüljék a sorban állással járó kellemetlenségeket. A Telenor bemutatótermek és Telenor Partner üzletek elérhetőségéről itt tájékozódhat. Ügyintézéskor feltétlenül vigye magával Üzleti ügyfélkártyája számát.
Új ügyfélkártya aktiválása
A kártya aktiválása automatikusan történik az Ügyfél által megadott 6 jegyű PIN kód segítségével.
Az Ügyfélkártya letiltása és használatának felfüggesztése
Az Ügyfélkártya adatok tartalmának ellopása esetén haladéktalanul kérje a kártya letiltását vagy használatának felfüggesztését Telefonos ügyfélszolgálatunkon, az Üzletszabályzatban foglaltak szerint. Ennek elmaradásából vagy késedelmes teljesítéséből eredő károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. Az intézkedéshez ügyfél-azonosítóként adja meg másik Üzleti ügyfélkártyájuk számát és PIN kódját vagy a cég kapcsolattartója hívja az Üzleti Telefonos ügyfélszolgálatot a Telenor felé korábban megadott kapcsolattartói telefonszámról A felfüggesztés vagy letiltás minden rendszerben azonnal megtörténik.
Az ügyfélkártya visszaaktiválása
Amennyiben az ügyfélkártya felfüggesztését rendszerünk automatikusan végezte el (például többszöri téves PIN kód megadása miatt), Üzleti telefonos ügyfélszolgálatunk segít a kártya újraaktiválásában. Azonosítást követően a kártya aktiválása minden rendszerünkben azonnal megtörténik.
PIN kód pótlása, módosítása
- Elfelejtett PIN kódját a MyTelenor internetes ügyfélszolgálatán tudja pótolni: válassza az „Elfelejtett jelszó” menüpontot, és kövesse az utasításokat!
- PIN kód módosítása: PIN kódját a MyTelenor internetes ügyfélszolgálatán a Beállítások oldalon a Jelszóváltás menüpontban tudja módosítani, vagy kövesse az automatikus menürendszer utasításait! A PIN kód módosításához a kártyaszám és az eredeti kód ismerete feltétlenül szükséges.
Új Ügyfélkártya igénylése
Új ügyfélkártyát az Ügyfélmenedzseren vagy az Üzleti ügyfélszolgálaton keresztül tud igényelni. Az által megadott 6 számjegyű PIN kóddal automatikusan aktiválásra kerül a Szolgáltató rendszerében.
Ügyfélkártya üzletszabályzat megtekintése
Telefonos ügyfélszolgálat
- Kiemelt ügyfelek: 1779
- Prémium ügyfelek: 1776
Már Telenoros vagy? Lépj be vagy regisztrálj!
Vásárolj meglévő előfizetésedhez új telefont könnyedén! Csak bejelentkezés után tudsz a számod megtartásával vásárolni!
Miért jó az SMS-belépés?
Az SMS belépés egyszerű, gyors és teljesen biztonságos.
Az SMS-sel történő belépés esetén nem kell megjegyezned egy állandó jelszót, nem szükséges Facebook vagy Google fiókkal rendelkezned.
Az SMS-alapú hitelesítés során a mobiltelefonodra egy egyszer használatos, teljesen véletlenszerű kódot kapsz, amit a belépési ablak megfelelő felületére kell bemásolnod.
Az SMS-belépés kizárólag lakossági ügyfeleknek érhető el, üzleti és vállalati ügyfélként, kérjük, regisztrálj.
SMS-azonosítással korlátozott szolgáltatások érhetőek el a MyTelenor fiókban. Egyenleglekérdezés, számlabefizetés, adatjegyek és feltöltőkártya vásárlása intézhető, azonban készülékvásárlás, egyedi ajánlat igénybe vétele, valamint szolgáltatás előfizetése és lemondása nem. Ezen ügyek intézéséhez válaszd a MyTelenor belépés egyéb lehetőségeit.