Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Üzleti ügyfélkártya

Intézze gyorsabban és egyszerűbben előfizetéssel kapcsolatos ügyeit! Az Üzleti ügyfélkártyával Ön elsőbbséget élvez ügyfélkörünkben, kérdéseire, kéréseire elsőként kapja meg tőlünk a megoldást.

Az Üzleti ügyfélkártya használatának előnyei

Az Üzleti ügyfélkártya birtokosa teljes körű ügyintézésre jogosult a 6 számjegyű PIN kód ismeretében, így például szolgáltatások megrendelésére és számlainformációk megtekintésére is.

  • Egyszerű és kényelmes ügyintézés: elegendő az ügyfélkártyáját magával vinnie az ügyintézéshez, amellyel helyettesítheti céges dokumentumait.
  • Előfizetői azonosítóként használhatja, minden ügyfélszolgálati csatornán: Telefonos ügyfélszolgálaton, személyesen a Telenor bemutatótermeiben és a Telenor Partner üzletekben, illetve a MyTelenor internetes ügyfélszolgálatán is.
  • Elkerülheti a sorban állást: Ügyfélkártyával rendelkező ügyfeleinknek lehetőséget biztosítunk előzetes időpont egyeztetésére, hogy elkerüljék a sorban állással járó kellemetlenségeket. A Telenor bemutatótermek és Telenor Partner üzletek elérhetőségéről itt tájékozódhat. Ügyintézéskor feltétlenül vigye magával Üzleti ügyfélkártyáját.

Új ügyfélkártya aktiválása

Új ügyfélkártyájának aktiválásához hívja ügyfélszolgálatunkat, ahol az automatikus menürendszer segítségével aktiválhatja kártyáját. Az intézkedéshez ügyfél-azonosítójaként adja meg másik ügyfélkártyája számát és PIN kódját, vagy a cég kapcsolattartója hívja a Telefonos ügyfélszolgálatot a Telenor felé korábban megadott kapcsolattartói telefonszámról.

Érvényesség: Az Ügyfélkártya a kiállítástól számított két évig érvényes. A kártya érvényességének lejártakor a Telenor automatikusan lecseréli azt, az Ügyfélkártya Üzletszabályzatban foglaltak szerint.

Kártyabiztonság

Az Ön által kézhez kapott kártyán a következő elemek szerepelnek, melyek a kártya biztonságos használatát szolgálják:
• 12 jegyű kártyaszám (dombornyomott)
• Cégnév (dombornyomott)
• Vonalkód.

PIN kódját a Telenor nem rögzíti rendszereiben, így azt kizárólag Ön ismeri. Amennyiben – Üzleti ügyfélkártyája használatakor – PIN kódját egymást követően háromszor tévesen adja meg, a Szolgáltató felfüggeszti kártyája használatát, az Üzletszabályzatban foglaltak szerint.

Amennyiben PIN kódját, valamint Kártyaszámát feljegyzi, őrizze ügyfélkártyájától elkülönítve, mert a PIN kód, valamint a kártyaszám illetéktelen felhasználásából származó károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Az Ügyfélkártya letiltása és használatának felfüggesztése

Az Ügyfélkártya elvesztése vagy ellopása esetén haladéktalanul kérje a kártya letiltását vagy használatának felfüggesztését Telefonos ügyfélszolgálatunkon, az Üzletszabályzatban foglaltak szerint. Ennek elmaradásából vagy késedelmes teljesítéséből eredő károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. Az intézkedéshez ügyfél-azonosítóként adja meg másik Üzleti ügyfélkártyájuk számát és PIN kódját, vagy a cég kapcsolattartója hívja a Telefonos ügyfélszolgálatot a Telenor felé korábban megadott kapcsolattartói telefonszámról.

PIN kód pótlása, módosítása

Elfelejtett PIN kódját a MyTelenor internetes ügyfélszolgálatán tudja pótolni: válassza az „Elfelejtett jelszó” menüpontot, és kövesse az utasításokat!
PIN kód módosítása: PIN kódját a MyTelenor internetes ügyfélszolgálatán a Beállítások oldalon a Jelszóváltás menüpontban tudja módosítani, vagy kövesse az automatikus menürendszer utasításait! A PIN kód módosításához a kártyaszám és az eredeti kód ismerete feltétlenül szükséges.

Új Ügyfélkártya igénylése

Amennyiben már rendelkezik Ügyfélkártyával, és szeretne másikat is igényelni, kérjük, töltse ki az Ügyfélkártya Igénylőlapot, amelyet weboldalunkról tölthet le (https://online.telenor.hu).
Amennyiben még nem rendelkezik Üzleti ügyfélkártyával, igénylőlapot e-mailben kérhet az ugyfelkartyamegrendeles@telenor.hu címen vagy a Telefonos ügyfélszolgálaton (kapcsolattartói telefonszámáról).

Igénybevételi díjak

Ügyfélkártya igénybevételére jogosult szerződéses partnereink részére a Telenor 5 db (továbbiakban: limit) Ügyfélkártyát díjmentesen biztosít.
 

  Limiten belül Limiten felül
Új kártya igénylése 0 Ft 500 Ft
Lejárt kártya megújítása 0 Ft 0 Ft
Kártyapótlás lopás, elvesztés miatt 500 Ft 500 Ft
Kártyacsere a cég adatainak változása miatt 0 Ft 500 Ft
Kártyacsere hibás adatok miatt* 0 Ft 0 Ft
Megsérült kártya cseréje 500 Ft 500 Ft
Megigényelt, át nem vett ügyfélkártya** Díjmentes A kártyadíj terhelésre kerül


 

*Amennyiben az Igénylőlapon szereplő adatoktól eltér az Ügyfélkártyán szereplő információ.
** Hiánytalanul és pontosan kitöltött Igénylőlappal igényelt Ügyfélkártyák átvételének elmulasztása az Előfizető felelőssége. Ilyen esetben az át nem vett kártyák az 5 db-os limiten belül a díjmentes Ügyfélkártyák számát csökkentik, limiten felül pedig a kártyaigénylés díja kiszámlázásra kerül.
A táblázatban bruttó árak szerepelnek.

Ügyfélkártya üzletszabályzat megtekintéséhez kattintson ide!

Telefonos ügyfélszolgálat

Kiemelt ügyfelek: 1779

Prémium ügyfelek: 1776

Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.