Üzleti ügyfélkártya

Intézze gyorsabban és egyszerűbben előfizetéssel kapcsolatos ügyeit!
Az Üzleti ügyfélkártyával Ön elsőbbséget élvez ügyfélkörünkben, kérdéseire, kéréseire elsőként kapja meg tőlünk a megoldást.


Az Üzleti ügyfélkártya használatának előnyei

Az Üzleti ügyfélkártya birtokosa teljes körű ügyintézésre jogosult a 6 számjegyű PIN kód ismeretében, így például szolgáltatások megrendelésére és számlainformációk megtekintésére is.

Egyszerű és kényelmes ügyintézés: elegendő a virtuális ügyfélkártyájának adatait magával vinnie az ügyintézéshez, amellyel helyettesítheti céges dokumentumait.

Előfizetői azonosítóként használhatja, minden ügyfélszolgálati csatornán: Telefonos ügyfélszolgálaton, személyesen a Telenor bemutatótermeiben és a Telenor Partner üzletekben, illetve a MyTelenor internetes ügyfélszolgálatán is.

Elkerülheti a sorban állást: Ügyfélkártyával rendelkező ügyfeleinknek lehetőséget biztosítunk előzetes időpont egyeztetésére, hogy elkerüljék a sorban állással járó kellemetlenségeket. A Telenor bemutatótermek és Telenor Partner üzletek elérhetőségéről itt tájékozódhat. Ügyintézéskor feltétlenül vigye magával Üzleti ügyfélkártyája számát.


Új ügyfélkártya aktiválása

A kártya aktiválása automatikusan történik az Ügyfél által megadott 6 jegyű PIN kód segítségével. 


Az Ügyfélkártya letiltása és használatának felfüggesztése

Az Ügyfélkártya  adatok tartalmának ellopása esetén haladéktalanul kérje a kártya letiltását vagy használatának felfüggesztését Telefonos ügyfélszolgálatunkon, az Üzletszabályzatban foglaltak szerint. Ennek elmaradásából vagy késedelmes teljesítéséből eredő károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. Az intézkedéshez ügyfél-azonosítóként adja meg másik Üzleti ügyfélkártyájuk számát és PIN kódját vagy a cég kapcsolattartója hívja az Üzleti Telefonos ügyfélszolgálatot a Telenor felé korábban megadott kapcsolattartói telefonszámról A felfüggesztés vagy letiltás minden rendszerben azonnal megtörténik.

Az ügyfélkártya visszaaktiválása

Amennyiben az ügyfélkártya felfüggesztését rendszerünk automatikusan végezte el (például többszöri téves PIN kód megadása miatt), Üzleti telefonos ügyfélszolgálatunk segít a kártya újraaktiválásában. Azonosítást követően a kártya aktiválása minden rendszerünkben azonnal megtörténik. 


PIN kód pótlása, módosítása

  • Elfelejtett PIN kódját a MyTelenor internetes ügyfélszolgálatán tudja pótolni: válassza az „Elfelejtett jelszó” menüpontot, és kövesse az utasításokat!
  • PIN kód módosítása: PIN kódját a MyTelenor internetes ügyfélszolgálatán a Beállítások oldalon a Jelszóváltás menüpontban tudja módosítani, vagy kövesse az automatikus menürendszer utasításait! A PIN kód módosításához a kártyaszám és az eredeti kód ismerete feltétlenül szükséges.


Új Ügyfélkártya igénylése

Új ügyfélkártyát az Ügyfélmenedzseren vagy az Üzleti ügyfélszolgálaton keresztül tud igényelni. Az által megadott 6 számjegyű PIN kóddal automatikusan aktiválásra kerül a Szolgáltató rendszerében.


Ügyfélkártya üzletszabályzat megtekintése
 

Telefonos ügyfélszolgálat

  • Kiemelt ügyfelek: 1779
  • Prémium ügyfelek: 1776