Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Most érdemes Telenorra váltani!

Csatlakozzon hozzánk a saját mobilszáma megtartásával


A számhordozás segítségével lehetősége van szolgáltatót váltani úgy, hogy régi megszokott számát teljes egészében, tehát a 06 30 vagy 06 70 előhívóval együtt megtartja!


A számhordozás egyszerű folyamat, gyors, akár 2 nap alatt is megtörténhet, és ráadásul teljesen díjmentes!

Mit kell tennie?

telenor_szamhordozas_steps_v1.png
  • Jelentse be számhordozási igényét személyesen bármelyik Telenor üzletben.

  • Válasszon mobilt teljes kínálatunkból vagy állandóan megújuló akcióink keretében!

  • Válasszon tarifacsomagjaink széles kínálatából telefonálási szokásainak megfelelően!

  • Töltse ki a számhordozási nyilatkozatot és kösse meg új előfizetői szerződését! Új mobilját már birtokba is veheti!

A Számhordozási eljárás lefolytatására csak az Előfizető jogosult. A számhordozás feltétele a sikeres ügyfélazonosítás! Az ügyfélazonosításhoz és az előfizetési szerződés megkötéséhez szükséges dokumentumokat itt találja.


Jó tudni!

A számhordozási folyamat akár 2 munkanap alatt is megtörténhet, de a szolgáltatás ez alatt az időszak alatt is zavartalanul működik majd, mindössze a számátadási időablakban szünetelhet részben vagy egészben.

A számátadási időablak meghatározott időpontokban kezdődő, 4 óra hosszúságú időtartomány, amelyben az átadó szolgáltatóval kötött előfizetői szerződés alapján nyújtott szolgáltatás az átadó szolgáltatónál megszűnik, és az átvevő szolgáltatóval megkötött új előfizetői szerződés alapján az átvevő szolgáltatónál megkezdődik.

Az előfizetői szerződés megkötésekor az alábbi fizetnivalókra lehet számítani:

Készülék nélküli számlás előfizetés esetén meg kell fizetni szerződéskötéskor az első havidíjat.
Készülékes számlás előfizetés esetén meg kell fizetni szerződéskötéskor a készülék árát és az első havidíjat.


További információk:

A számhordozás során a hangposta-üzenetek nem vihetők át az átvevő szolgáltató hálózatába.
Új Generációs Kártyás és kártyás szolgáltatás esetén a feltöltött, de fel nem használt egyenleg számátadáskor elvész.
Az átadó szolgáltató által kedvezménnyel értékesített, hálózati zárral ellátott készülék kizárólag akkor használható a Telenor hálózatában, ha a szerződésben foglalt készülékhátralék ki lett egyenlítve, és ezt követően az átadó szolgáltató a hálózati zárat feloldotta.

A számhordozhatóság további eljárási szabályai a mindenkor hatályos Általános Szerződési Feltételekben találhatók. Telefonos Ügyfélszolgálat: 1220.

Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.