Szerződésmódosítás flottásoknak és kisvállalkozóknak

Új előfizetés- és készülékvásárlás, szerződésmódosítás


Ha meglévő kisvállalkozói tarifacsomagodhoz szeretnél új előfizetést vagy készüléket venni, vagy módosítani szeretnél tarifacsomagodon vagy újraszerződnél velünk, akkor küldd el igényed nekünk az alábbi űrlapon.
Ha még nincs telenoros kisvállalkozói előfizetésed és a szerződéskötés érdekel, akkor az ajánlatkérés űrlapot töltsd ki.

Ezekre figyelj kitöltéskor:

  • Új előfizetést szeretnél készülékkel vagy anélkül: Az új előfizetés esetén a szerződésnek megfelelő, vagy kisvállalkozóként a honlapon található tarifák közül tudsz válogatni. Amennyiben készüléket is szeretnél az új előfizetéshez, akkor ezt is tüntesd fel az igény leírásánál.
  • Új készüléket szeretnél meglévő előfizetésedre: Az igényben írd le, hogy mely telefonszámokra, milyen készülékek érdekelnek, hogy ügyintézőnk már a megoldásokkal tudjon keresni. Válassz aktuális árlistánkról! 
  • Tarifacsomagot szeretnél váltani: Ha több internetre, lebeszélhetőségre lenne szükséged, vagy megtetszett valamelyik tarifa a honlapon, akkor az igény leírásnál add meg, mely telefonszámodat milyen tarifára szeretnéd átváltani. Fontos, hogy bizonyos váltások csak kötbérfizetéssel valósíthatók meg, melyről ügyintézőnk fog részletes tájékoztatást adni.
  • Újraszerződnél velünk: Ha lejárt meglévő szerződésed és szeretnél ajánlatot kérni a Telenortól, hogy továbbra is élvezd a MyBusiness csomagok előnyeit, akkor válaszd a lenti űrlap esetén ezt és kitöltésével ügyintézőnk keresni fog igényfelmérés kapcsán és ajánlatadási célból.
  • Ha a felsorolt lehetőségek közül téged több is érint, az űrlapot nem kell többször, igényenként beküldened, viszont fontos, hogy az igény leírása mezőben írd le részletesen, hogy mit/miket szeretnél elintézni. 
  • Aláírási címpéldányod kérjük csatold az űrlap leadásakor! A szerződés módosítást és készülékvásárlást alap esetben a cég tulajdonosa kérheti, viszont a megfelelően kitöltött űrlap esetén meghatalmazással elvégezhető a folyamat, melyet az űrlap kitöltése során kötelező csatolni az aláírási címpéldánnyal együtt.
  • Kérünk, hogy minden mezőt, amit az űrlapban látsz tölts ki pontosan, hogy megkönnyítsd a kollégáink munkáját.
    Fontos, hogy helyesen add meg az ügyfél- vagy kártyaszintű jelszavad, annak érdekében, hogy kollégáink sikeresen tudjanak azonosítani. 

Az igény beérkezése után, kollégáink felveszik veled a kapcsolatot az esetleges adatpontosítás, a szerződéskötés és a kiszállítási dátum egyeztetése miatt, és megválaszolják kérdéseidet. Ha elsőre nem érnek el, többször fognak próbálkozni, különböző időpontokban, sikertelen elérés esetében az igény lezárásra kerülhet. 

Kollégáink mindent megtesznek és igyekszünk az igényedet pár nap alatt feldolgozni, de legkésőbb 30 napon belül.

Az űrlapon megadott adatokat az Adatkezelési tájékoztatónkban (ÁSZF 2. sz. melléklet) leírtaknak megfelelően kezeljük.