Online ügyintézés

A legfontosabb ügyeket online is el lehet intézni. Most inkább így találkozzunk!


 



Már ügyfelünk vagy? Ha meglévő üzleti tarifacsomagodon szeretnél módosítani, új előfizetést vagy készüléket vásárolni, küldd el igényed nekünk ezen az űrlapon!
 

Egyéb ügyek intézéséhez lépj be online ügyintézői oldalunkra.
 

Fiókot regisztrálok   Belépek

Még több infó a MyTelenor fiókról



Fontos!  Egy SIM kártyához vagy több SIM kártya kezeléshez, valamint a különböző jogosultságokhoz különböző szintű regisztráció szükséges:

Jogosultsági szintek:
A MyTelenor oldalainak megtekintése és szolgáltatásainak igénybevétele regisztrációhoz és megfelelő jogosultsági szintekhez kötött.
Amennyiben a Telefonszámok menüben nem jelenik meg almenüpont, lehet, hogy nem megfelelő a regisztrációja, nincs a telefonszáma megerősítve vagy nem jogosult a szolgáltatások igénybevételére. Kérjük, ellenőrizze a Beállítások - Felhasználói adatok menüpontban telefonszámát és regisztrációját.
Amennyiben több előfizetéssel rendelkezik és belépéskor több előfizetésével kapcsolatban kíván intézkedni, előfordulhat, hogy bizonyos menüpontokat nem ér el, melyek korábban megjelentek ezen az oldalon.
Ebben az esetben kérjük, regisztráljon újra Telenor azonosítójával:
törölje jelenlegi regisztrációját a fenti menüsor Beállítások menüpontjában, majd regisztráljon újra Telenor azonosítójával és ügyfélszintű jelszavával. Ezt követően belépés után  a nevén lévő valamennyi kártyás, Új Generációs kártyás és számlás előfizetést eléri, és a Beállítások menüpontban állíthatja be a jogosultsági szinteket.
 

Legfontosabb online intézhető ügyek:
 

Elektronikus számlabefizetés:
 

Online bankkártyás fizetéssel és egyéb elektronikus számlafizetési módokon is kiegyenlíthetőek a telefonszámlák, feltölthető egyenleg.
Az online bankkártyás fizetés előnye, hogy egyszerű, nem kell utazni, otthonról pár kattintással intézhető.
Át lehet tekinteni a korábbi online bankkártyás befizetéseket, a tranzakció azonosítója, típusa vagy dátuma alapján is lehet keresni.

Online számlafizetési lehetőségek:

  • mobilon a MyTelenor appban
  •  a MyTelenor fiókban.

További elektronikus fizetési lehetőségek.

Segítség a számlabefizetéshez
Videós segítség az egyszerűsített befizetéshez

E-számla:
 

Az elektronikus számla szolgáltatással papír alapú számla helyett elektronikus formában tekinthető meg a számla, az elkészültéről e-mailben vagy SMS-ben értesítünk.

A számlákat 8 évre visszamenőleg lehet megtekinteni.

E-számla megrendelhető:
MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton, a 
Telefonszámok / Számlainformációk és befizetés menüpontban,
valamint Üzleti ügyfelek az üzleti ügyfélszolgálaton: 1776.  További információ. 

Magas forgalmi előleg befizetése:

Ha előre lehet tudni, hogy magas lesz a számla összege, akkor a Befizetések menüpont alatt magas forgalmi előleget lehet befizetni, akár tetszőleges telefonszámra, hogy a limit elérése után is zavartalanul használhassák  mobiljukat. Ha áfás számlára is szükség van a befizetésről (később nem kérhető), akkor a számlázási címre postázzuk. 

Előfizetések adatai:


Megtekinthetőek az előfizetéssel kapcsolatos részletek,  forgalmi adatok és kedvezmények.  Címet és adatokat lehet módosítani,
jelszót és titkosítási beállításokat változtatni.

A részletes számlaadatok​ 6 havi bontásban, visszamenőleg visszanézhetőek a választott mobiltelefonszámhoz vagy számlaküldési címhez tartozó számlák esetén. A számlaszám melletti „Kiegyenlített” felirat jelzi, hogy az adott számla esetében a befizetés beérkezett a Telenorhoz.
 

Szolgáltatások megrendelése, módosítása:
 

A szolgáltatások menüpont alatt láthatóak a megrendelhető szolgáltatások. Megrendeléshez a szolgáltatás mellett található „Megrendel” gombra kell kattintani.  ​
​A szolgáltatások módosításával lehetőségvan az aktív szolgáltatásokon, illetve az azokhoz tartozó beépített szolgáltatások értékén változtatni. Csak azokon az aktív szolgáltatásokon lehet módosítani, melyek mellett megjelenik a „Módosít” gomb.​ Lemondáshoz a Lemondom gombra kell kattintani.

Egyenlegfeltöltés és információ:
 

Mobilpiaci vásárlásra, autópályamatrica rendelésre vagy mobilparkolásra felhasználható egyenlegét tekintheti meg és fel is töltheti online bankkártyás tranzakcióval.

Készülékrendelés:

Üzleti előfizetőként is lehetősége van olnine készüléket rendelni meglévő vagy új előfizetéshez, de akár listaáron is. 

Segítség a belépéshez és rendeléshez

Extra adat, kiegészítő adat vásárlása:
 

A megnövekedett igények miatt nem elég a rendelkezésre álló adatkeret? Pár kattintással egyszerűen rendelhető további extra adat!

Hol rendeljen?

  • mobilon a MyTelenor appban
  •  vagy a MyTelenor fiókban, a Szolgáltatások rendelése, módosítása oldalon különböző adat tartalmú, egyszeri és rendszeres adatcsomagok közül lehet választani.

  

SIM kártya pótlás vagy csere:

Online is lehetőséged van SIM kártyát pótolni vagy cserélni. Ha ellopták, vagy elveszítetted, esetleg új készüléket vásároltál és új méretűre van szükséged, az alábbi űrlap kitöltésével tudsz újat igényelni úgy, hogy a telefonszámod ne változzon!
SIM kártya cserét/pótlást szeretnék

Ügyfél- és kártya szintű jelszó módosítások:
 

Az Alapadatok oldalon tekinthetőek meg az egyes előfizetésekre vonatkozó alapvető információk. Itt lehet az egyes telefonszámokra vonatkozó jelszavakat módosítani, azaz Kártyaszintű regisztráció esetén kártyaszintű, Ügyfélszintű regisztráció esetén pedig Ügyfélszintű jelszót változtatni.

Jelszómódosítás a felületen:
Kártyaszintű jelszót bármikor meg lehet adni és lehet módosítani, de törölni nem. 
Ügyfélszintű jelszó csak személyesen adható meg. Az online felületen csak módosítani lehet a meglévőt.

Szerviz által engedélyezett készülékcsere:

Amennyiben rendelkezel szerviz által kiállított engedéllyel, típusazonos készülékcserét online is tudsz igényelni az alábbi űrlapon.
 

Szervizfutár:
 

Szervizigényedet már online, az otthonod kényelméből is leadhatod, ráadásul ingyenes futárszolgálattal juthat el otthonodból a szervizbe, majd vissza hozzád. 
Megnézem