Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Mobilparkolás hanghívással

Hanghívással akkor tud parkolni, ha már legalább egyszer SMS-ben parkolt. Az első SMS-ben történt parkolást követően a rendszer regisztrálja a telefonszámához megadott rendszámot és gépjármű típust.

Ezt követően a hanghívás során az SMS-ben utoljára megadott rendszámra és gépjármű típusra fog a parkolás elindulni.

  • Hanghívás esetén kizárólag Start – Stop jellegű parkolás indítható, határozott időre nem lehet parkolást indítani.
  • Start – Stop jellegű parkolás esetén az önkormányzati rendeletben meghatározott maximális ideig, de legfeljebb 4 órát lehet folyamatosan parkolni. A parkolás kezdetétől számított 4 óra elteltével a parkolás automatikusan leállításra kerül.
  • Parkolás indítása
  • Parkolás visszaigazolása
  • A parkolás leállítása
  • Hívja a parkoló automatán található 06-20-810 kezdetű telefonszámot
  • Válassza a parkolás indítása menüpontot

Sikeres parkolásról indításáról SMS üzenetben kap tájékoztatást.

Kérjük, minden esetben várja meg, a parkolás elindítását visszaigazoló SMS üzenetet. A parkolás akkor tekinthető elindítottnak, ha az erre vonatkozó visszaigazoló üzenet megérkezett telefonjára. Ennek hiányában pénzbírság megfizetésére kötelezhetik!

  • SMS-ben: Küldje el a ’STOP’ szót arra a telefonszámra, amelyen a parkolást kezdeményezte; vagy
  • Telefonon: hívja fel azt a telefonszámot, amelyen a parkolást kezdeményezte és válassza a 2-es menüpontot, vagy
  • Díjmentesen, USSD kód segítségével: billentyűzze be a *181# kódot, majd nyomja meg a hívásindító gombot.

A parkolás automatikusan leállításra kerül amennyiben:

  • Lejár a parkolási idő;
  • Ha a díjfizetési időszak befejeződik;
  • Lejár az önkormányzat által megengedett maximális parkolási idő.
  • A Start – Stop parkolás esetén megengedett maximális 4 óra elteltével.

A parkolás sikeres leállításáról SMS-ben értesítjük.

Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.