Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Egyéb parkolási funkciók

Információ kérése az SMS formátumról: Küldje a ’?’ jelet a parkoló automatán található 06 20 810 kezdetű számra.

Információ kérése folyamatban lévő parkolásról: Küldje az ’info’ szót a parkoló automatán található 06 20 810 kezdetű számra.

Információ kérése a regisztrált rendszámról és gépjármű kategóriáról: Küldje a ’rendszam’ szót a parkoló automatán található 06 20 810 kezdetű számra.

Regisztrált rendszám és gépjármű kategória törlése: Küldje a ’torles’ szót a parkoló automatán található 06 20 810 kezdetű számra.

Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.