Számlafizetési módok üzleti ügyfeleknek - Telenor


Tudta, hogy többféleképpen is befizetheti számláit? 
Válasszon az alábbi elektronikus számlabefizetési módok közül és intézze ügyeit kényelmesen: 
 
  • Banki átutalás: utalja telefonszámlája összegét a Telenor Magyarország Zrt. 13700016-01549027-00000000 bankszámlaszámára, az utalás közlemény rovatában pedig adja meg a telefonszámlán szereplő 12 jegyű számlaszámot! Ez „Számlaszám/Invoice number” néven található a számla első oldalának jobb felső sarkában.
  •  Bankkártyás fizetés a MyTelenor segítségével: regisztrációt, illetve bejelentkezést követően MyTelenor fiókjában bankkártyával is biztonságosan fizethet.
  • Egyszerűsített számlabefizetés: a https://www.telenor.hu/szamlabefizetes oldalon a fiókba történő belépés nélkül, bankkártyával is biztonságosan kiegyenlítheti számlatartozását. Videós segítségért kattintson ide  
  •  Bankautomatán keresztül, bankkártyával: az OTP Bank, K&H Bank és a Takarékszövetkezetek  ATM automatáin szintén van lehetőség számlabefizetésre. Tovább az ATM-keresőre


Itt a bankkártya PIN kódjának megadását követően válassza a Telenor- számlabefizetés menüpontot, majd adja meg kétszer a telefonszámot, aminek a tartozását rendezni szeretné. A megadott hívószámra SMS-ben elküldjük az előfizetéshez tartozó számlaküldési cím összes be nem fizetett számláinak összegét. A befizetés tetszőleges összegre is lehetséges, de nem lehet több, mint a tényleges tartozás összege (max. 999 999 Ft-ig lehetséges a befizetés).
 

  • Vagy váltson Csoportos beszedési megbízásra: csoportos beszedési megbízással a havi telefonszámla összegét az Ön által megadott banki folyószámláról vonjuk le automatikusan a lejárat napján. Kérjük, hogy a számlavezető bank online felületén rendelje meg a csoportos beszedési megbízás szolgáltatást - ez a leggyorsabb módja a szolgáltatás megrendelésének. További részletek


Természetesen készpénzes számlafizetési lehetőségek is rendelkezésre állnak az alábbiak szerint:
 
  • Személyesen Telenor Shop vagy Telenor Partnerüzleteinkben. A Telenor üzletekben bankkártyával is fizethet, viszont pandémia időszakában az érintésmentes fizetést javasoljuk. Üzletkereső
  • Inmedio és Relay hírlapüzletekben vagy a Kupon Portfolió Kft. hálózatában. Tovább a térképre
  • A számlához tartozó postai készpénzfizetési csekken.

Befizetésének igazolását a csekkbemutatas@telenor.hu e-mail címre tudja küldeni.



Mikor érdemes igazolni a számlafizetést?
 
  • Postai csekkes befizetés esetén, mert akár 5-8 nap is lehet, míg a befizetése beérkezik hozzánk
  • Banki átutalással történő fizetés esetén, mert 1-2 napba is telhet, amíg az összeg beérkezik hozzánk (az utalás értéknapjától függően)
  • Amennyiben egy utalással több számlát egyenlített ki
  • Amennyiben az utalás közlemény mezőjében nem a telefonszámla sorszámát tüntette fel vagy nem írt közleményt
  • Amennyiben a befizetés már megtörtént (bármely fizetési csatornán) és ennek ellenére fizetési felszólítást kapott
     

Kérdés esetén hívja a hálózaton belül díjmentes 1220 ügyfélszolgálati telefonszámunkat.