Elektronikus számlafizetési módok üzleti ügyfeleknek


 

A bankkártyás fizetés mellett további kényelmes elektronikus fizetési lehetőségeket kínálunk:
 

  • Banki átutalás: telefonszámlája összegét a Telenor Magyarország Zrt. 13700016-01549027-00000000 bankszámlaszámára kell utalni, az utalás közlemény rovatában kizárólag a telefonszámlán szereplő 12 jegyű számlaszámot kell feltüntetni! Ez „Számlaszám/Invoice number” néven található a számla első oldalának jobb felső sarkában.
     
  • Bankautomatán keresztül: az OTP Bank, K&H Bank és a Takarékszövetkezetek  ATM automatáin van lehetőség számlabefizetésre. Tovább az ATM-keresőre

    Itt a bankkártya PIN kódjának megadását követően válassza a Telenor- számlabefizetés menüpontot, majd adja meg kétszer a telefonszámot, aminek a tartozását rendezni szeretné. A megadott hívószámra SMS-ben elküldjük az előfizetéshez tartozó számlaküldési cím összes be nem befizetett számláinak összegét. A befizetés tetszőleges összegre is lehetséges, de nem lehet több, mint a tényleges tartozás összege (max. 999 999 Ft-ig lehetséges a befizetés).
     
  • Váltson Csoportos beszedési megbízásra: csoportos beszedési megbízással a havi telefonszámla összegét az Ön által megadott banki folyószámláról vonjuk le automatikusan a lejárat napján. Kérjük, hogy a számlavezető bank online felületén rendelje meg a csoportos beszedési megbízás szolgáltatást - ez a legbiztonságosabb és leggyorsabb módja a szolgáltatás megrendelésének. További részletek