Online ügyfélszolgálat

online

Amennyiben Ön előfizetőnk, a MyTelenor internetes ügyfélszolgálatukon lehetőséget biztosítunk arra, hogy előfizetésével kapcsolatos kérdéseire a legkényelmesebb formában, várakozási idő nélkül kapjon választ.

A MyTelenor internetes ügyfélszolgálat felületére történő belépéshez mindössze regisztrálnia kell a MyTelenor oldalain.

Belépés/Regisztráció


MyTelenor funkciói:

Amennyiben hagyományos előfizetéssel rendelkezik:

  • Tarifacsomag információk.
  • Számlainformációk - a 6 legutolsó lezárt számla képe; a 6 legutolsó befizetés; a legutolsó lezárt számla hívásrészletezése; a még kiszámlázatlan hívások részletezése; 24 órás számlaegyenleg.
  • Szolgáltatásinformációk - A Telenor szolgáltatásainak mintegy 90%-át online megrendelheti, módosíthatja és lemondhatja a MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton keresztül!

Lehetősége van az OTP Bank által elfogadott belföldi kibocsátású, internetes vásárlásra alkalmas bankkártyával:

  • egyenlegfeltöltésre,
  • számlabefizetésre.


Ismerje meg a MyTelenor online ügyfélszolgálat összes funckióját:

Megnézem a Súgót