Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Részletvétel a Telenortól!


A részletvétel újabb 2 év hűség vállalása mellett, azon meglévő kisvállalkozó ügyfeleinknek érhető el, akiknek lejárt a hűségideje vagy határozott idejű szerződése és jelenleg értékesíthető lakossági tarifacsomaggal rendelkeznek.

Miért előnyös a Telenor részletvétellel vásárolni?

  • költség- és kamatmentes
  • rugalmas: a kezdő- és törlesztő részleteket igényeire szabhatja

A részletvétel futamideje: minimum 6 - maximum 12 hónap lehet, ajánlattól függően.

Az akciós árlistán szereplő, minimális kezdőrészlethez az Általános Szerződési Feltételek 5. sz. mellékletében meghatározott dokumentumok bemutatása szükséges.
A bemutatott okmányokon felül a Telenor a részletvételes és nem részletvételes ajánlatoknál is forgalmi előleget kérhet, melynek összege a készülék értékétől, a választott tarifakategóriától, valamint a bemutatott fényképes okmányok számától függően változhat és az ASZF 7.1.1.3 pontjában foglaltak szerint legfeljebb 80 000 Ft lehet.
A forgalmi előleg összege a vásárlást követő hónaptól automatikusan kerül jóváírásra a havidíjból és az afeletti forgalomból.
A kezdőrészlet, az első havidíj, és amennyiben van, a forgalmi előleg, minden esetben a helyszínen, vásárláskor fizetendő.
Az ügyfelek előzetes adategyeztetésen és fizetőképesség-vizsgálaton esnek át, a vizsgálat eredményének és a felmutatott dokumentumoknak függvényében a Telenor jogosult a szolgáltatás igénybevételét más konstrukcióhoz kötni, mely esetében más kezdő- és törlesztő részletet állapíthat meg, változatlan teljes ár mellett.
További részletek a Telenor üzletekben ügyintézőnknél, illetve az Általános Szerződési Feltételekben található.

Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.