Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Tömeges üzenetküldés:
Telenor SMS Futár Szolgáltatás

  • Üzleti tevékenysége során rendszeresen sok üzenetet küld vagy fogad?
  • Fontos Önnek, hogy SMS üzenetei időben eljussanak Ügyfeleihez, Partnereihez?
  • Rövid idő alatt szeretne nagy mennyiségű szöveges üzenetet költséghatékonyan küldeni, de jelenlegi rendszere nem képes ezt megoldani?
Megoldás: SMS futár szolgáltatás a Telenortól

A szolgáltatások igénybevételéhez szolgáltatási szerződést kell kötni. Egyedi ajánlatért, díjmentes tanácsadásért és bővebb információért keresse ügyfélmenedzserét.

A szolgáltatásunkkal kapcsolatos információk tájékoztató jellegűek. Amennyiben szeretne többet megtudni az igénybevétel feltételeivel kapcsolatban, vagy még részletesebb információra van szüksége, érdeklődjön ügyfélmenedzserénél!

  • SMS Futár szolgáltatás
  • További információk

Mire használható és kinek ajánljuk?

Az SMS Futár szolgáltatás olyan direkt marketing kommunikációs lehetőséget nyújt az információ/tartalom szolgáltató cégek számára, amelynek segítségével a szolgáltató megfelelő üzenetküldő központjára rácsatlakozva nagyszámú üzenetet küldhet, illetve nagyszámú üzenetet fogadhat.

Ideális választás a nagy ügyfélkörrel, törzsvásárlóval, üzleti partnerrel rendelkező vállaltoknak és intézményeknek, ahol fontos, hogy a címzettekhez gyorsan és időben eljusson az üzenet.

Jellemző felhasználási területek:

  • SMS szavazások lebonyolítása
  • SMS alapú játékok, promóciók lebonyolítása,
  • speciális értesítések pl.: banki tranzakciókról, márka szervizek megjavított készülékekről, termék megrendelések visszaigazolásáról stb.
  • közlekedési információk, fizető rendszerek (pl.: parkolás)
  • marketing információk küldése és fogadása SMS-ben (hírlevelek, reklám stb.).
  • márkaépítés, hűségprogramok

Az SMS Futár szolgáltatás előnyei:

  • Költséghatékony
    • magas olvasási arány: a címzettek szinte mindig megnyitják és elolvassák az üzenetet egy e-maillel szemben
    • személyre szabható széleskörű elérés, mindenkinek van mobil száma és közvetlenül a címzetthez jut el üzenete
    • a címzett gyakran azonnal válaszol
  • Gyors
    • Nagy mennyiségű üzenet rövid időn belül jutathat el az összes címzettnek
    • Gyorsan indíthat direkt kommunikációt egy akcióról, értesítheti Ügyfeleit
  • Automatizálható (pl.: automatikus válaszüzenetek)
  • Biztonságos és megbízható
    • magas rendelkezésre állás
    • a Telenor hozzáférést biztosít a rövid üzenet küldő központjához (SMSC) az SMSC Interface-en keresztül.

Mi az SMSC?

Az SMSC egy SMS üzenet központ, amely az SMS üzenetfogadás, tárolás, kiküldés, ismétlés funkciókat látja el.

Hogyan tudok kapcsolódni a Telenor üzenetküldő központjához (SMSC)

Az SMS futár szolgáltatás esetén szükség van egy saját vállalati alkalmazásra, amely képes kapcsolatot létesíteni a Telenor SMSC Interface-el, az Interneten, vagy bérelt vonali összeköttetésen keresztül TCP/IP protokoll felhasználásával. A Telenor biztosít egy SMSC Interface leírást és fejlesztői segédletet a kapcsolat létrehozásához.

Mit jelent az SMSC Interface?

Az SMSC Interface egy olyan szoftver-rendszer, amely gondoskodik az SMSC és a külvilág közötti biztonságos, kontrollált átjárásról. A Telenor által biztosított API (Application Programming Interface) segíti az SMSC Interface protokoll használatát és a socket kommunikációt, valamint az üzenet titkosításához szükséges kódokat is tartalmazza.

Fejlesztés nélkül tudom tesztelni az SMSC Interface-t és a kapcsolatot?

Az SMSC Interface használata egy egyszerű telnet program segítségével, manuálisan is lehetséges. Ezáltal lehetővé válik az SMSC Interface tesztelése alkalmazások megírása nélkül, ami főleg a teszt időszakban nyújt nagy segítséget, de az alkalmazásfejlesztők munkáját is nagymértékben könnyíti az alkalmazások írása közben.

További információra van szüksége?

Kérjen díjmentes tanácsadást, személyre szabott ajánlatot!
Ajánlatkérés

Már ügyfelünk? Vegye fel a kapcsolatot Ügyfélmenedzserével!

Kapcsolat

Kiemelt ügyfelek: 1779
Prémium ügyfelek: 1776

Közbeszerzési ügyek: kozbeszerzes@telenor.hu

Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.