Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

MobilAlközpont

 
 

A MobilAlközpont szolgáltatásunkkal üzleti ügyfeleink mobiltelefon-előfizetéseiken összetett call center szolgáltatásokat vehetnek igénybe.

Kiknek ajánljuk?

  • Akiknek sok ügyfelük van.
  • Több telephellyel rendelkező cégeknek.
  • Áruházláncoknak, szupermarketeknek, hipermarketeknek.
  • Kis-, és nagykereskedéseknek.
  • Minden cégnek, akik alközpontot vagy IVR-t működtetnek hívásainak fogadására.
 
  • Kiváltható a vezetékes alközpont és a vezetékes telefonok, ezzel költség takarítható meg.
  • Nincs szükség külön beruházásra, mint egy vezetékes alközpont esetén.
  • Nem amortizálódik, szemben egy vezetékes alközponttal.
  • A kollégák nincsenek helyhez kötve, mert saját mobiljukon tudják a bejövő hívásokat fogadni, és akár továbbadni azokat.
  • Egyszerű, gyors implementálási idő (4 munkanap).
  • Rugalmasabb, mint egy vezetékes alközpont (külsős szakemberek nélkül is könnyedén módosítható).
 

Az alapszolgáltatás a következőket tartalmazza:

 

Központi mobilszám:

A céges mobil-előfizetések egy központi mobilszámon keresztül érhetők el, így egyidejűleg akár három bejövő hívás fogadható, ezek továbbkapcsolhatók három további céges mobil-előfizetésre, valamint kezdeményezhető egyszerre két kimenő hívás is.

Egyedi üdvözlőszövegek:

A központi hívószámra beérkező hívásokat egyéni céges üdvözlőszövegek fogadhatják.

Interaktív automata
menürendszer:

Az egyedi üdvözlőszövegeken kívül bármilyen egyéb tájékoztató szöveg is elhelyezhető a menüben, tehermentesítve ezzel az operátorokat. Így a leggyakrabban feltett kérdések is minimális költséggel, gyorsan, a nap 24 órájában megválaszolhatók.

Direkt mellékbeválasztás:

Amennyiben a cég központi számát hívó fél ismeri az adott mobilszámhoz tartozó rövidhívó melléket, a rendszer automatikusan a melléknek megfelelő mobilkészüléket kapcsolja.

Indirekt mellékbeválasztás:

Amennyiben a hívó fél nem ismeri a mellék számát, kérheti egy központi kezelő kapcsolását (0-s gomb), aki gondoskodik a hívás megfelelő helyre történő továbbkapcsolásáról. Az alapszolgáltatás egy operátori kezelőfelületet és egy felügyelő felületet is tartalmaz, amelynek segítségével az operátorok monitorozhatóak, módosítható a központi telefonkönyv, illetve megtekinthetőek a statisztikák.

Kapcsolási és várakoztatási zene:

A központi számra behívó ügyfelek a mobilmellékek kapcsolása közben csengetési hangjelzés helyett várakozózenét hallgathatnak.

Konferenciahívások:

Konferenciahívást indíthat a központi kezelői felület segítségével.

Munkaidőkezelés:

A rendszer támogatja a munkaidőn túl beérkező hívások kezelését is az ügyfél által meghatározott szabályok szerint.

Hívószám megjelenítése és ügyfélazonosítás

Hívószám alapján, telefonkönyvből

Jellemzők:

A hívásokat egy – a Telenor magyarországi hálózatához kapcsolódó – telekommunikációs szerverközpont fogadja (amelyhez az ügyfelek interneten vagy bérelt vonalon keresztül csatlakoznak). Itt történik a beérkező hívások fogadása, megválaszolása, vezérlése és hangrögzítése, illetve ezen keresztül lehetőség nyílik hívások indítására.

WEB alapú ügyintézői (központi kezelői) alkalmazás kerül telepítésre a MobilAlközpont szolgáltatás előfizetőjéhez, így mobiltelefon és (ADSL) internetes kapcsolat révén országszerte bárhol könnyedén kialakítható akár egy újabb operátori munkahely – ezzel biztosított például az állam által támogatott távmunka lehetősége is.


Kiegészítő szolgáltatások

Plusz operátorok egyidejű bejelentkezése: egy időben több operátor is képes hívást kezelni.

Statisztikarendszer: részletes adatok a fogadott, nem fogadott hívásokról, beszélgetések időtartamáról, ügyintézői tevékenységekről, a hívások dokumentálhatóvá és nyomon követhetővé válnak.

Központi hangposta (üzenetrögzítő): a mobil-előfizetésekhez tartozó személyes hangposta szolgáltatások mellett elérhetővé válik egy központi hangpostarendszer is.

Egyszeri díjas szolgáltatások

  • telefonkönyv feltöltése,
  • IVR utólagos kialakítása/módosítása,
  • IVR utólagos hangfelmondása/feltöltése,
  • egyedi IVR kialakítása.

Ügyféloldali kezelői felület (PC-s alkalmazás) funkciói:

  • fényképes telefonkönyv
  • gyorstárcsázó gombok
  • ügyfélre és ügyintézőre vonatkozó részletes statisztikák
  • rögzített beszélgetések visszahallgatása
  • rendszerbeállítások
  • hozzáférés-védelem
  • hívószám megjelenítés és ügyfél-azonosítás szám alapján
  • faxok lehívása és megjelenítése
  • ki- és bejövő hívások felügyelete
  • az operátorok beszélgetéseibe történő behallgatások, statisztikák lekérdezése
  • minimális hardverigény

Hangrögzítés: a rendszer támogatja a bejövő hívások hangrögzítését. Egy hónapig ezek a kliens felületén vissza is hallgathatóak

Minimális rendszerkövetelmények:

Pentium PII, 400 MHz teljesítményű processzor, 64 MB RAM, 50 MB szabad tárolókapacitás a merevlemezen, Microsoft Windows 98 vagy annál újabb Microsoft Windows operációs rendszer. A szerverközpont és a kliensek között 128 bites SSL titkosított kommunikáció zajlik, míg a beszélgetések továbbítása mobiltelefonokon keresztül valósul meg

 

Díjak

  • A szolgáltatást minden esetben az egyedi igények figyelembe vételével alakítjuk ki. Havidíja befelé és kifelé irányuló, egy időben használható beszédcsatornák kapacitásának és várható forgalmának, illetve a Telenor kiépítési költségeinek függvényében alakul.
  • A szolgáltatás percdíjai szintén egyedi ajánlat szerint, a cégének igényeit maximálisan figyelembe véve kerülnek kialakításra.

A szolgáltatásunkkal kapcsolatos információk tájékoztató jellegűek. Amennyiben szeretne többet megtudni az igénybevétel feltételeivel kapcsolatban, vagy még részletesebb információra van szüksége, kérjük, írjon az uzletimegoldasok@telenor.hu e-mail címre, vagy hívja a 0620-400-0004 számot.

Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.