Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Hívásértesítő

Szolgáltatásunk segítségével egyszerűen és kényelmesen tudhatja meg, ki kereste. A szolgáltatás önmagában és hangpostával együtt is működik, magyar és angol nyelven egyaránt elérhető.

Megrendelés

  • MyTelenor internetes ügyfélszolgálatunkon
  • Telefonos ügyfélszolgálatunkon: 1220
  • Telenor Értékesítési Pontokon.

Díjak

A Hívásértesítő szolgáltatás díjmentes

További információk

  • Az elmulasztott hívásokról hívónként 1 SMS-t küldünk – függetlenül attól, hogy a hívótól hány hívás érkezett. Például, ha 5 elmulasztott hívása volt, de ebből 4 egy számról érkezett, akkor összesen 2 SMS-t küldünk.
  • Ha van hangpostája, és az Önt hívó nem hagy hangposta üzenetet, akkor hívásértesítő SMS-üzenetet küldünk. Ha a hívó fél hagy üzenetet, erről a hívásról a hangposta SMS-sel értesítjük, amely esetben hívásértesítő SMS-t nem küldünk.
  • Az SMS küldőjeként a hívó felet tüntetjük fel, így ha a hívó neve a telefonban el van mentve, egyszerűbben tudja azonosítani, hogy kitől jött a hívás.
  • Az SMS szövegében jelezzük az egy számról egy kikapcsolt időszak alatt beérkező hívások számát. Az SMS tartalmazza az utolsó hívás időpontját is.
  • Amennyiben a hívó fél aktív hívószámkijelzés-tiltással rendelkezik, a nem fogadott hívásról nem küldünk Hívásértesítő SMS-t.
  • Az elmulasztott hívásokat 2 napig tároljuk, utána automatikusan töröljük.
  • Egy kikapcsolt időszakot követően legfeljebb 20 SMS-t küldünk.
  • Mindig a legrégebben várakozó SMS-t töröljük az újak befogadása érdekében.
  • Ha a hívott fél Hívásértesítő szolgáltatással rendelkezik, de hangpostával nem, a hívót egy speciális, ingyenes bemondással tájékoztatjuk erről, mely a következő: „Az Ön hívásáról a hívott felet SMS-ben értesítjük, mivel a hívott szám jelenleg nem elérhető. Aktív hívószámkijelzés-tiltással ez a szolgáltatás nem vehető igénybe.
Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.