Elektronikus számla

Az elektronikus számla szolgáltatással papír alapú számla helyett elektronikus formában tekintheti meg számláját, elkészültéről e-mailben és/vagy SMS-ben értesítjük.

Az e-számla előnyei

  • Egyenértékű a papírszámlával. Az elektronikus formában elkészült számlák ugyanolyan hiteles számlának minősülnek, mint a postai úton kiküldött papírszámla, hivatalos ügyek intézéséhez is felhasználhatóak.
  • Gyors és megbízható. A számlák a kiállításuk után azonnal rendelkezésre állnak, érkezésükről e-mailben küldünk értesítést. A lementett vagy a MyTelenoron elérhető elektronikus számlák bármikor visszakereshetőek 8 évre visszamenően.
  • Elektronikus szolgáltatás, interneten keresztül bárhonnan hozzáférhető.
  • Környezetbarát megoldás, hiszen nem használunk fel papírt a számlák nyomtatásához, nem küldünk postai csekket sem. Ezáltal minden, elektronikus számla szolgáltatásunkat megrendelő előfizető hozzájárul környezetünk védelméhez.

Egyszerűsítsen, váltson Elektronikus számlára!

Belépés / megrendelés

Igénybevételi feltételek

A szolgáltatás díjmentes, amelyet számlás és új generációs kártyás ügyfeleink is megrendelhetnek.

Választhat, hogy milyen módon szeretné megtekinteni az e-számláját:

  • Egyszerűsített eléréssel: Ha elkészült a számlája, akkor az Ön által választott módon (SMS-ben és/vagy e-mailben) értesítjük. Az üzenetben elküldjük Önnek a linket, amelyre kattintva rögtön megjelenik az aktuális havi számlája - ezt akár azonnal be is fizetheti elektronikusan. Így az aktuális havi számlát MyTelenor belépés nélkül tekintheti meg 1 évig, illetve a MyTelenoron (belépés után) 8 évig. Mivel az egyszerűsített eléréshez nincs szükség belépésre, regisztrációra - ezért fordítson figyelmet arra, hogy az internetes hivatkozást tartalmazó értesítéshez ki férhet hozzá (pl. továbbküldés)!
  • MyTelenor belépéssel: Ha elkészült a számlája, akkor az Ön által választott módon (SMS-ben és/vagy e-mailben) értesítjük. Az üzenetben elküldjük Önnek a MyTelenor belépéshez szükséges linket. Bejelentkezés után az aktuális számláját megtekintheti, és akár azonnal be is fizetheti. Ezen az oldalon az összes korábbi elektronikus számlát is megtalálhatja.

Megrendelés

A sikeres megrendelésről minden esetben e-mailben vagy SMS-ben visszaigazolást küldünk. A szolgáltatás megrendelésével egyidőben a számlafizetési mód postai csekkről automatikusan banki átutalásra módosul. A sikeres megrendelést követően kizárólag elektronikus úton kap számlát, vagyis a továbbiakban sem papíralapú számlát, sem postai csekket nem állítunk ki Önnek.

Kényelmes számlabefizetés

Ha az elektronikus számlát választja, elkerüli a csekkes postai sorbanállást. Töltse a megtakarított időt egyéb hasznos ügyek intézésével, a befizetést pedig intéze az alábbi módok egyikével kényelmesen, időtakarékosan:

Az elektronikus számla könyvelésével kapcsolatos bővebb információ a Nemzeti Adó- és Vámhivatal oldalán található.

Értesítés a havi számláról

Az elektronikus számla szolgáltatás mellé aktiváljuk a díjmentes Számlaértesítő szolgáltatást, mellyel e-mailben és/vagy SMS-ben értesítést kap a számla kiállításakor és a fizetési határidő lejárta előtt 1 nappal.

További részletek az Általános Szerződési Feltételekben.