Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Hívástovábbadás

A szolgáltatás azoknak a cégeknek hasznos, akik szeretnék a vezetékes telefonokon történő híváskezelő funkciót a céges mobiltelefonokon is alkalmazni.
Ezáltal lehetővé válik két beszélgetőpartner mobiltelefonon keresztüli összekapcsolása oly módon, hogy az összekapcsolást kezdeményező harmadik felhasználó kilép a beszélgetésből.

Előnyök

  • Vezetékes alközpontot lehet kiváltani vele, mivel a Hívástovábbadás a vezetékes alközpontoknál használatos híváskezelői funkciót látja el.
  • A kezelő a beérkezett hívásokat bárkinek továbbadhatja a csoporton belül, pluszköltségek nélkül. Sőt, egy már továbbadott hívás még tovább adható (pl. cégen belüli titkárságok között).

Megrendelés

  • MyTelenor internetes ügyfélszolgálatunkon
  • Telefonos ügyfélszolgálatunkon: 1220
  • Telenor Értékesítési Pontokon.

Díjak

Havidíj: 195 Ft /előfizetés (A havidíjon felül fizetendő a továbbadott hívás díja.)

További információk

A szolgáltatást kizárólag üzleti ügyfeleink rendelhetik meg a következő üzleti tarifacsomagok mellé:

  • Üzleti Keret tarifacsomagok
  • Üzleti Pro csomagok
  • Üzleti Alap
  • Üzleti Elit
  • Üzleti Expert
  • Üzleti Standard csomagok
  • Üzleti Komfort csomagok
  • Üzleti Partner csomagok
  • Autóskártya üzleti
  • A szolgáltatás az alábbi szolgáltatásokkal együtt nem vehető igénybe: PartnerRégió, Egycsoport.
  • A Szolgáltatás kizárólag belföldön vehető igénybe.
  • A szolgáltatást az adott számlázási azonosítóhoz tartozó összes előfizetői hívószámra egyszerre lehet csak megrendelni - ügyfélszintű azonosítás mellett. A szolgáltatás havidíja, minden az adott ügyfélszámon belüli előfizetői hívószámra külön-külön kerül kiterhelésre.
  • A szolgáltatással kapcsolatos módosítások, illetve lekérdezések a MobiTrend adminisztrációs felületen is elvégezhetőek. A szolgáltatás révén elérhető, hívástovábbadás funkció beállításai díjmentesen bármikor módosíthatóak a MobiTrend adminisztrációs felületen.
Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.