Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válts Telenorra!

Csatlakozz hozzánk a saját számod megtartásával!

A számhordozás gyors és egyszerű folyamat, akár 2 nap alatt is megtörténhet, ráadásul teljesen díjmentes! A számhordozás során lehetőséged van szolgáltatót váltani úgy, hogy a teljes régi megszokott számodat megtarthatod, a 06 30 vagy 06 70 előhívóval együtt.

Mit kell tenned?

telenor_szamhordozas_steps_v1.png

  1. Jelentsd be számhordozási igényedet személyesen bármelyik Telenor üzletben.
  2. Válassz mobilt teljes kínálatunkból vagy állandóan megújuló akcióink keretében!
  3. Válassz tarifacsomagjaink széles kínálatából telefonálási szokásaidnak megfelelően!
  4. Töltsd ki a számhordozási nyilatkozatot és kösd meg új előfizetői szerződésed! Új mobilodat már birtokba is veheted!

A Számhordozási eljárás lefolytatására csak az Előfizető jogosult. A számhordozás feltétele a sikeres ügyfélazonosítás. Az ügyfélazonosításhoz és az előfizetési szerződés megkötéséhez szükséges dokumentumokat itt találod.

A számhordozás folyamata

A számhordozási folyamat akár 2 munkanap alatt is megtörténhet, de a szolgáltatás ez alatt az időszak alatt is zavartalanul működik majd, mindössze a számátadási időablakban szünetelhet részben vagy egészben.

  • A számhordozást a Telenornál (Átvevő szolgáltatónál) kell kezdeményezni személyesen egy Telenor üzletben.
  • Az előfizető azonosítása után, a hordozással kapcsolatban a Telenor jár el az ügyfél nevében az Átadó szolgáltatónál. A számhordozási folyamatban az ügyféllel szerződést kötünk egy ideiglenes 20-as hívószámra, amelyet az időablak időpontjában automatikusan lecserélünk a hordozott számra.
  • A számátadási időablak meghatározott időpontokban kezdődő, 4 óra hosszúságú időtartomány, amelyben az átadó szolgáltatóval kötött előfizetői szerződés alapján nyújtott szolgáltatás az átadó szolgáltatónál megszűnik, és az átvevő szolgáltatóval megkötött új előfizetői szerződés alapján az átvevő szolgáltatónál megkezdődik. Az időablak időpontja: hétköznap (hétfő-péntek): 20:00-24:00, hétvégi időpont nem választható.
  • Kizárólag azokkal az adatokkal történhet a számhordozás, amelyekkel az előfizető az Átadó szolgáltatónál is nyilván van tartva. Ha az ügyféladatokban bármilyen változás történt, azt először az Átadó szolgáltató rendszereiben kell módosítani, mert eltérés esetén a hordozás sikertelen lesz.
  • Sikeres hordozás vagy elutasítás esetén, illetve a számátadás előtt SMS értesítést küldünk.
  • Elutasított hordozás esetén: az átmeneti számhordozási időszak (45 nap) végéig biztosítjuk annak lehetőségét, hogy az ügyfél a meglevő ideiglenes 20-as hívószámú előfizetésre újra kezdeményezze ugyanannak a hívószámnak a hordozását, akár többször is.
  • Számhordozási igény törlése: az előfizető a számhordozási igényének törlését kizárólag az átvevő szolgáltatónál kérheti, az időablakot megelőző 2. munkanap 16 óráig. Amennyiben az ügyfél a legkorábbi (2 munkanap) időablakot választotta, kizárólag a szerződéskötés napján, délután 16 óráig kérheti a hordozási igény törlését.

Az átadó szolgáltató kizárólag az alábbi okok miatt utasíthatja el a hordozást:

Az előfizető nem beazonosítható a szerződésen szereplő adatok alapján (az ügyféladatok nem egyeznek), illetve ha az előfizetőnek az átadó szolgáltatóval szemben több, mint 30 napja lejárt számlatartozása van (beszerzési és forgalmi számlákra egyaránt vonatkozik).

Az előfizetői szerződés megkötésekor az alábbi költségek merülhetnek fel:

  • Készülék nélküli számlás előfizetés esetén meg kell fizetni szerződéskötéskor az első havidíjat.
  • Készülékes számlás előfizetés esetén meg kell fizetni szerződéskötéskor a készülék árát és az első havidíjat.

További információk:

A számhordozás során a hangposta-üzenetek nem vihetők át az átvevő szolgáltató hálózatába.
Új Generációs Kártyás és kártyás szolgáltatás esetén a feltöltött, de fel nem használt egyenleg számátadáskor elvész. Az átadó szolgáltató által kedvezménnyel értékesített, hálózati zárral ellátott készülék kizárólag akkor használható a Telenor hálózatában, ha a szerződésben foglalt készülékhátralék ki lett egyenlítve, és ezt követően az átadó szolgáltató a hálózati zárat feloldotta. A számhordozhatóság további eljárási szabályai a mindenkor hatályos Általános Szerződési Feltételekben találhatók. Telefonos Ügyfélszolgálat: 1220
.

Hasznos volt ez az oldal?
Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.