Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Hívásátirányítás

A Hívásátirányítás szolgáltatás segítségével a mobiltelefonodra beérkező hívásokat átirányíthatod egy tetszőleges telefonszámra, azaz bármely

  • másik Telenor számra (beleértve a Hangpostát is),
  • egyéb hazai mobilszámra,
  • belföldi vezetékes számra,
  • külföldi vezetékes vagy mobilszámra.

Kivételt képeznek a Telenor hálózatából nem hívható telefonszámok, emelt díjas hívószámok, és a rövid hívószámok melyekre hívásokat átirányítani nem lehet.

Az átirányításnak több esete létezik:

  • Feltétel nélküli hívásátirányítás.
  • Feltételes hívásátirányítás az alábbi feltételekkel:
    • ha telefonod foglalt,
    • ha nem vagy elérhető,
    • ha nem válaszolsz.

A szolgáltatás használata

Az átirányítás csak a Telenor által, illetve külföldön a külföldi szolgáltató által lefedett területen lehetséges, tehát ott, ahol a telefonkészüléked térerőt jelez.

Eldöntheted, hogy milyen esetekben történjen az átirányítás:

  • az összes hívás átirányítása (feltétel nélküli hívásátirányítás) (kódszáma: 21)
  • átirányítás, ha éppen telefonálsz (foglaltság esetén) (kódszáma: 67)
  • átirányítás, ha nem fogadod a hívást (kicseng és nem veszed fel) (kódszáma: 61)
  • átirányítás, ha nem vagy elérhető (kódszáma: 62), mert
    • nincs térerő
    • kikapcsoltad telefonod
    • nincs telefonkészülékedben SIM-kártya.

A készüléken történő aktiválás általános, minden készülékre érvényes módja:

* gomb, * gomb, kódszám, * gomb, telefonszám (ahova átirányít), # gomb, hívásindító gomb (NOKIA készülékeken a * gomb kétszeri megnyomása között 3 mp szünetet kell hagyni.)

A telefonszámot a következő módon írd be:

A "+" jel, az ország hívószáma, körzetszám (vagy a mobiltelefon előhívószáma), telefonszám (pl. +36209123456).

A hívásátirányítás státuszát a következőképpen ellenőrizheted:

* gomb, # gomb, kódszám, # gomb, hívásindító gomb

A készüléken történő törlés általános, minden készülékre érvényes módja, ha csak egyféle átirányítást szeretnél törölni:

# gomb, # gomb, kódszám, # gomb, hívásindító gomb

A készüléken történő törlés általános, minden készülékre érvényes módja, ha az összes aktivált átirányítását egyszerre szeretnéd törölni:

# gomb, # gomb, 002, # gomb, hívásindító gomb

Készüléked használati utasításában megtalálhatod a saját készülékedre vonatkozó, szintén használható aktiválási, törlési, ellenőrzési módot, valamint a szolgáltatás kezelésének pontos leírását.

Ha otthon felejtetted a telefonodHa otthon felejtetted a telefonod, feltétel nélküli hívásátirányítást ügyfélszolgálatunkon is kérhetsz. Számlás előfizetés esetén aktív előfizetés, kártyás előfizetés esetén pozitív egyenleg szükséges. Ügyintézés előtt készítsd elő kártyaszintű jelszavadat!

Díjak

A Hívásátirányítást minden előfizetőnknek havidíjmentesen a rendelkezésére bocsátjuk, és már az előfizetés pillanatában aktiváljuk is.

Forgalmi díjak kártyás, ill. Új Generációs Kártyás előfizetés esetén:

Saját hálózatba Belföldi mobilhálózatba Belföldi vezetékes hálózatba Kékszámra Hangpostára Külföldi számra Belföldi zöldszámra
A tarifa-
csomaghoz tartozó hálózaton belüli irány díja
A tarifa-
csomaghoz tartozó egyéb mobil irány díja
A tarifa-
csomaghoz tartozó vezetékes irány díja
A tarifa-
csomaghoz tartozó vezetékes irány díja
díjmentes Az adott országra vonatkozó nemzetközi hívásdíj díjmentes

Forgalmi díjak számlás előfizetés esetén:

Saját hálózatba Belföldi mobilhálózatba Belföldi vezetékes hálózatba Kékszámra Hangpostára Külföldi számra Belföldi zöldszámra
A tarifa-
csomaghoz tartozó hálózaton belüli irány díja
A tarifa-
csomaghoz tartozó egyéb mobil irány díja
A tarifa-
csomaghoz tartozó vezetékes irány díja
A tarifa-
csomaghoz tartozó vezetékes irány díja
díjmentes Az adott országra vonatkozó nemzetközi hívásdíj díjmentes

Telenor Blue L és Telenor Blue XXL tarifacsomagok esetében bármely belföldi hálózatba (hálózaton belül, egyéb mobil és vezetékes hálózatba), valamint belföldi kékszámra történő átirányítás díja egységesen 40 Ft/perc.

Az átirányított hívások forgalmi díját a hívásátirányítást kezdeményező előfizető fizeti. A felsorolt árak az áfát tartalmazzák.

Hasznos volt ez az oldal?
Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.