Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Szüneteltetés

Az előfizetés ideiglenes szüneteltetésére legfeljebb 6 hónapig van lehetőség
.
A szüneteltetésre a hűségvállalás időszaka alatt is lehetőség van, 1 alkalommal, maximum 6 hónapig. Hűségvállalás esetén az előfizetői szerződés időtartama a szünetelés idejével, de legfeljebb a szüneteltetés kérését megelőző határozott időtartamból hátralévő idővel meghosszabbodik. Amennyiben a hűségvállalás alatt az Előfizető már élt szüneteltetési jogával, köteles az előfizetéshez tartozó kötbérösszegek megfizetésére.

A szolgáltatás díjai

A szolgáltatás szüneteltetésének egyszeri díja van, majd havidíjmentes az első két hónapban. Havi díj fizetése a szüneteltetést követő harmadik hónaptól esedékes.

Egyszeri díj : 2 125 Ft
Havidíj a 3, hónaptól : 1 145 Ft

A szüneteltetés megszüntetése, azaz az előfizetés visszakapcsolása a szüneteltetés alatt bármikor díjmentesen kérhető a Telenor Értékesítési Pontjain írásban, valamint a Telefonos Ügyfélszolgálaton azonosítást követően.

Amennyiben a szüneteltetés alatt az előfizetés díj nemfizetés miatt korlátozásra kerül, akkor visszakapcsolásra kizárólag a tartozás rendezését követően van lehetőség. A visszakapcsolásra legkésőbb a kérelem beérkezését követő 1 munkanapon belül kerülhet sor.
Amennyiben a szünetelés időtartama eléri a 6 hónapot és visszakapcsolásra irányuló kérelem ezen időszak elteltéig nem érkezik a Telenorhoz, a Telenor a szolgáltatást visszakapcsolja. A visszakapcsolást követően a díjfizetés a szüneteltetést megelőző tarifacsomag és megrendelt szolgáltatások alapján történik.

További részletek a szolgáltatással kapcsolatban az Egyedi Előfizetői Szerződésben és az ÁSZF-ben találhatóak.

Hasznos volt ez az oldal?
Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.