Hívószámküldés-tiltás
Ha nem szeretnéd, hogy számod megjelenjen más készülékek kijelzőjén, akkor állítsd be a Hívószámküldés tiltást.
Készülékeden az alapbeállítástól függően négyféle hívószámküldés tiltást vehetsz igénybe:
- Minden kezdeményezett hívásra vonatkozóan, megrendeléssel:
Telefonos ügyfélszolgálatunkon (1220) kérheted a díjmentes Hívószámküldés-tiltást. Így telefonáláskor a hívott fél készülékén nem jelenik meg a telefonszámod. - Minden kezdeményezett hívásra vonatkozóan, menüből történő bekapcsolással:
Ha úgy szeretnél hívást kezdeményezni, hogy a hívott fél készülékének kijelzőjén ne jelenjen meg hívószámod, ezt beállíthatod készüléked megfelelő menüpontjában is. - Eseti, menüből történő bekapcsolással:
Lehetőséged van arra is, hogy készüléked megfelelő menüpontjának kiválasztásával eseti jelleggel hívások előtt letiltsd hívószámod kijelzését. - Eseti, GSM-kóddal történő bekapcsolással:
A legtöbb készülék lehetőséget nyújt arra, hogy eseti jelleggel minden egyes hívás előtt letiltsd telefonszámod kijelzését. Ezt úgy aktiválhatod, ha a hívószám előtt beütöd a #31# kódot és utána a hívószámot, és így kezdeményezed a hívást.
Fontos!: SMS küldésekor és rövidszámok hívása esetében nem használható a hívószámküldés-tiltás, azaz a küldött üzenet végén minden esetben megjelenik az üzenetküldő telefonszáma!
Hívószám küldésének engedélyezése a Hívószámküldés-tiltás használata mellett
A legtöbb készülék lehetőséget nyújt arra, hogy Hívószámküldés-tiltás használata mellett, eseti jelleggel, hívásaid előtt mégis engedélyezd telefonszámod kijelzését.
Kérjük, a beállítások előtt minden esetben olvasd el készüléked használati útmutatóját!
Már Telenoros vagy? Lépj be vagy regisztrálj!
Vásárolj meglévő előfizetésedhez új telefont könnyedén! Csak bejelentkezés után tudsz a számod megtartásával vásárolni!
Miért jó az SMS-belépés?
Az SMS belépés egyszerű, gyors és teljesen biztonságos.
Az SMS-sel történő belépés esetén nem kell megjegyezned egy állandó jelszót, nem szükséges Facebook vagy Google fiókkal rendelkezned.
Az SMS-alapú hitelesítés során a mobiltelefonodra egy egyszer használatos, teljesen véletlenszerű kódot kapsz, amit a belépési ablak megfelelő felületére kell bemásolnod.
Az SMS-belépés kizárólag lakossági ügyfeleknek érhető el, üzleti és vállalati ügyfélként, kérjük, regisztrálj.
SMS-azonosítással korlátozott szolgáltatások érhetőek el a MyTelenor fiókban. Egyenleglekérdezés, számlabefizetés, adatjegyek és feltöltőkártya vásárlása intézhető, azonban készülékvásárlás, egyedi ajánlat igénybe vétele, valamint szolgáltatás előfizetése és lemondása nem. Ezen ügyek intézéséhez válaszd a MyTelenor belépés egyéb lehetőségeit.