Hívásátirányítás

A Hívásátirányítás szolgáltatás segítségével a mobiltelefonodra beérkező hívásokat átirányíthatod egy tetszőleges telefonszámra, azaz bármely

  • telenoros mobilszámra, beleértve a Hangpostát is
  • más mobilszámra
  • belföldi vezetékes számra
  • külföldi vezetékes vagy mobilszámra

Kivételt képeznek a Telenor hálózatából nem hívható telefonszámok, emelt díjas hívószámok, és a rövid hívószámok melyekre hívásokat átirányítani nem lehet.
 

Az átirányításnak több esete létezik:

  • Feltétel nélküli hívásátirányítás
  • Feltételes hívásátirányítás az alábbi feltételekkel:
    - ha telefonod foglalt
    - ha nem vagy elérhető
    - ha nem válaszolsz.
     

A szolgáltatás használata:

Az átirányítás csak a Telenor által, illetve külföldön a külföldi szolgáltató által lefedett területen lehetséges, tehát ott, ahol a telefonkészüléked térerőt jelez.

Eldöntheted, hogy milyen esetekben történjen az átirányítás:

  • az összes hívás átirányítása (feltétel nélküli hívásátirányítás) (kódszáma: 21)
  • átirányítás, ha éppen telefonálsz (foglaltság esetén) (kódszáma: 67)
  • átirányítás, ha nem fogadod a hívást (kicseng és nem veszed fel) (kódszáma: 61)
  • átirányítás, ha nem vagy elérhető (kódszáma: 62), mert nincs térerő, kikapcsoltad telefonod,űnincs telefonkészülékedben SIM-kártya.
     

A készüléken történő aktiválás általános, minden készülékre érvényes módja:

* gomb, * gomb, kódszám, * gomb, telefonszám (ahova átirányít), # gomb, hívásindító gomb (NOKIA készülékeken a * gomb kétszeri megnyomása között 3 mp szünetet kell hagyni.)

A telefonszámot a következő módon írd be:

A "+" jel, az ország hívószáma, körzetszám (vagy a mobiltelefon előhívószáma), telefonszám (pl. +36209123456).

A hívásátirányítás státuszát a következőképpen ellenőrizheted:

* gomb, # gomb, kódszám, # gomb, hívásindító gomb

A készüléken történő törlés általános, minden készülékre érvényes módja, ha csak egyféle átirányítást szeretnél törölni:

# gomb, # gomb, kódszám, # gomb, hívásindító gomb

A készüléken történő törlés általános, minden készülékre érvényes módja, ha az összes aktivált átirányítását egyszerre szeretnéd törölni:

# gomb, # gomb, 002, # gomb, hívásindító gomb

Készüléked használati utasításában megtalálhatod a saját készülékedre vonatkozó, szintén használható aktiválási, törlési, ellenőrzési módot, valamint a szolgáltatás kezelésének pontos leírását.

Ha otthon felejtetted a telefonod, feltétel nélküli hívásátirányítást ügyfélszolgálatunkon is kérhetsz. Számlás előfizetés esetén aktív előfizetés, kártyás előfizetés esetén pozitív egyenleg szükséges. Ügyintézés előtt készítsd elő kártyaszintű jelszavadat!
 

Díjak


A Hívásátirányítást minden előfizetőnknek havidíjmentesen a rendelkezésére bocsátjuk, és már az előfizetés pillanatában aktiváljuk is.

Forgalmi díjak:

Saját hálózatba:  a  tarifacsomaghoz tartozó hálózaton belüli irány díja; belföldi mobil- és vezetékes hálózatba:  a  tarifacsomaghoz tartozó egyéb mobil- és vezetékes irányba érvényes díja;  külföldi számra: az adott országra vonatkozó nemzetközi hívásdíj.
Hangpostára történő irányítás díjmentes.

Telenor Blue L és Telenor Blue XXL tarifacsomagok esetében bármely belföldi hálózatba (hálózaton belül, egyéb mobil és vezetékes hálózatba), valamint belföldi kékszámra történő átirányítás díja egységesen 40 Ft/perc.

Az átirányított hívások forgalmi díját a hívásátirányítást kezdeményező előfizető fizeti. A felsorolt árak az áfát tartalmazzák.