Vásárlással kapcsolatos gyakori kérdések

Online vásároltam. Nem kaptam meg a megrendelt készüléket.

A megrendelés visszaigazolását követően, amennyiben a megrendelt készülék nincs készleten, vagy a szállítás bármilyen okból nem lehetséges a megadott határidőn belül, telefonon vagy SMS-ben tájékoztatunk.

Az Magyar Posta Logisztika MPL a kiszállítás napján SMS-ben nyújt tájékoztatást. A kézbesítést két egymást követő munkanapon kíséreli meg (a választott kiszállítási napon, illetve azt követő munkanapon). Amennyiben a megjelölt kiszállítási napon a kézbesítés sikertelen, erről a helyszínen értesítést hagy. Ha a második kézbesítés sem sikerül, ismételt értesítést hagy, miszerint a megrendelt termék leadásra került a helyi postahivatalba, ahol 5 munkanapon belül vehető át.

Amennyiben a fentiek ellenére nem kaptad meg a választott terméket, úgy az értesítőn megjelölt illetékes postahivatalnál tudsz érdeklődni.

Online vásároltam. Nem azt a készüléket kaptam, amit megrendeltem

Ha a megrendelésedet követően (akár Netshopban, akár a telefonos ügyfélszolgálaton rendeltél) nem a kiválasztott terméket kaptad kézhez, a problémát az írásos ügyfélszolgálatunkon tudod jelezni, ahol kollégáink mindent megtesznek a panaszod mielőbbi és megnyugtató megoldása érdekében. A panasz kivizsgálásának határideje legfeljebb 30 nap.

Írásos ügyfélszolgálatunknak az elektronikus bejelentőlapunkon keresztül írhatsz.

Online vásároltam. Átvettem a készüléket, de hibás. Mi a teendőm?

Amennyiben hibás készüléket kaptál, vagy a hiba az átvételtől számított 3 munkanapon belül jelentkezett, úgy jelezd felénk a hibát.Ha a terméket Netshopban vagy a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül vásároltad, úgy a telefonos ügyfélszolgálaton tudod jelezni a problémát. Ebben az esetben háttércsoportunk telefonon egyeztet veled a továbbiakról.

Ha a hiba az átvételt követő 3 munkanapon túl jelentkezett, az értékesítési pontjainkon jelezd a hibát!
Az értékesítést követően 3 munkanapon belül meghibásodott készülék cseréje bármely Telenor értékesítési ponton kérhető. 

Felhívjuk figyelmedet, hogy kizárólag abban az esetben végezhető el azonnal a csere, amennyiben a hiba a csere helyszínén tapasztalható és az a rendeltetésszerű használatot akadályozza! Ellenkező esetben bevizsgálásra és javításra adhatod le a készüléket.

Mi a teendő, ha a kiválasztott készülékből nincs készleten?

Ha egy termék kifutó, akkor annak értékesítése csak a készlet erejéig tart, ha korlátozott, akkor a készülék nem mindegyik értékesítési pontunkon érhető el.

> A szállítás és vásárlás további feltételei

Mit tegyek, ha nem rendelkezem a vásárláshoz szükséges dokumentumokkal?

Ha nem rendelkezel a szükséges iratokkal, bizonyos esetekben lehetőséged van azt egyéb igazolásokkal kiváltani.

Ajánlatonként – pl. új előfizetés megkötése, Bónusz Programban történő részvétel – a szükséges dokumentumok listája eltérhet.

A szükséges dokumentumoktól eltekinteni sajnos egyedi esetben sem tudunk.

> A vásárláshoz szükséges dokumentumok

Mi a teendő, ha elutasították a számhordozásomat?

Amennyiben az érintett telefonszám nem felel meg a számhordozás feltételeinek, úgy 45 napon belül újra kezdeményezheted a számhordozást értékesítési pontjainkon.