Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Intézd MyTelenor alkalmazással!

A díjmentes MyTelenor alkalmazással egyszerűbb és kényelmesebb az online ügyintézés.
 

Egyedi ajánlatok

Számlainformációk

Roamingjegyek

Egyenlegfeltöltés

Töltsd le most a díjmentes alkalmazást!

A MyTelenor alkalmazással a mobilodon intézhetsz az előfizetéseddel kapcsolatos ügyeket egyszerűen, online.

                      

Egyenleg- és számlainformáció

Egyenlegedet, számlainformációdat díjmentesen nézheted meg az alkalmazásban.
Ha pedig az előfizetésedhez tartozó alapinformációkra vagy kíváncsi (előfizetői név, lakcím, tarifacsomag neve), azt is megtalálod a MyTelenor applikációban.

A számlainformáció 7 naponta automatikusan frissül, az adatok tájékoztató-jellegűek. Ha hamarabb szeretnéd megkapni a friss számlainformációt, nyomd meg az alkalmazásban a „Frissít” gombot.

Egyenlegfeltöltés, számlabefizetés

Kártyás előfizetőként a MyTelenor applikációban feltöltheted saját, vagy akár más Telenor előfizetés egyenlegét bankkártyáddal és az OTP Bank internetes fizető-felületének segítségével.
Számlás előfizetőként befizetheted a legrégebbi nyitott számládat bankkártyáddal az OTP Bank internetes fizető-felületén keresztül, vagy MasterCard Mobile segítségével.

Egyedi ajánlatok

Hogyan lehet még költséghatékonyabb a mobilos élet?
Keresd aktuális egyedi ajánlataidat számlás előfizetőként az Ajánlataim, kártyásként a MyMenu menüpontban.

Roaming- és adatjegyek

Ha külföldre mész, válassz roaming heti- vagy napijegyeink közül igényeid szerint, egyszerűen a MyTelenor alkalmazásban.
És hogy ne maradj net nélkül a váratlan helyzetekben sem, adatjegyet is találsz az alkalmazásban.

Töltsd le most a díjmentes MyTelenor alkalmazást!

Információ a belépésről, azonosításról

Az alkalmazás használatához be kell lépned, ami kártya szintű azonosítást jelent. A belépés, azonosítás az alábbi módon történhet, attól függően, hogy milyen hálózatról jelentkezel be:

  • Ha saját Telenor előfizetéseddel és Telenor Mobil Internettel használod az alkalmazást, a rendszer felismeri az előfizetésedhez tartozó telefonszámot, és ennek jóváhagyásával az azonosítás automatikusan lezajlik.
  • Amennyiben külső hálózatot (pl.: WiFi) használsz, egyszeri, SMS-ben történő azonosítással tudsz belépni, amihez a mobiltelefonszámod megadása szükséges. Ha nem jelentkezel ki az alkalmazásból, akkor ez az azonosítás 72 óráig él, ezt követően újabb azonosításra van szükség.

A MyTelenor alkalmazás használatával kapcsolatos további tudnivalók:

  • A MyTelenor alkalmazás használatához Android (2.3 és későbbi verziók) vagy Windows Phone (8 és későbbi verziók) operációs rendszerrel működő készülék szükséges.
  • Az alkalmazást a Apple Store-ból, Google Play-ről illetve a Windows Phone Áruházból töltheted le, és az igénybevételéhez el kell fogadnod a felhasználói feltételeket.
  • A MyTelenor alkalmazás letöltése és használata adatforgalmat generálhat. A letöltéssel és használattal járó adatforgalom a mindenkori tarifa- illetve szolgáltatáscsomagban rendelkezésre álló adatmennyiség terhére történik, ennek megfelelően túlhasználati díj kerülhet terhelésre.
  • Az alkalmazás WiFi és mobilinternet kapcsolattal is használható.
  • Attól függően, hogy számlás, feltöltőkártyás vagy egy üzleti flottához tartozó előfizetésed van, más funkciók jelenhetnek meg az alkalmazásban.
  • Számlás vagy Kártyás ügyfélként a telepítéskor elérhető számlainformációt tekintheted meg, amely információ 7 naponta automatikusan frissül. Az adatok tájékoztató-jellegűek és nem valós-időben mutatják az értékeket! Amennyiben a 7 napos frissítési periódusnál hamarabb szeretnéd megkapni a számlainformációt, az alkalmazásban lévő „Frissít” gomb megnyomásával kérheted le az aktuális adatokat.
  • A nyitott számlák funkciónál az 5 Ft-nál alacsonyabb értékű számlák nem jelennek meg.
  • Szolgáltatásokat lemondani nem lehetséges az MyTelenor alkalmazáson keresztül.
Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.