Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Előfizetés megszüntetése

Előfizetés megszüntetése

Amennyiben úgy döntesz, hogy Előfizetői szerződésedet szeretnéd megszüntetni, kérésedet az alábbi csatornákon jelezheted felénk:

  • Telefonon: munkanapokon 9-17 óra között a hálózaton belül díjmentes 1220-as Telefonos ügyfélszolgálati számon. A felmondáshoz meg kell adnod az érintett hívószámot, az ügyfélszolgálati jelszavad, és azt a napot, amikortól már nem kívánod a szolgáltatást használni (megszüntetés dátuma). A telefonos felmondás kizárólag lakossági (egyéni) előfizetők számára érhető el!
  • Személyesen: bármelyik Telenor értékesítési ponton fogadjuk írásbeli kérésedet, melyhez a helyszínen egy nyilatkozatot kell kitöltened.
  • Levélben: előfizetésedet megszüntetheted a címünkre (Telenor Magyarország Zrt., 2045 Törökbálint, Pannon út 1.) megküldött postai levélben. Az aláírt levélben fel kell tüntetned az érintett hívószámot, a Telenor azonosítódat és a megszüntetés dátumát.
  • E-mailben: a levélnél feltüntetett tartalmú e-mailben is megszüntetheted jogviszonyod – azonban az e-mailt legalább fokozott biztonságú elektronikus aláírással kell ellátnod!

Amennyiben számlás vagy Új Generációs Kártyás előfizető vagy és nincs hűségvállalásod, úgy előfizetésed megszüntetését rendes felmondással is kérheted. Ekkor dönthetsz, hogy hívószámodat a bejelentéstől (írásbeli megszüntetés esetén annak kézhezvételétől) számítva még 8 vagy 30 napig szeretnéd használni.

Felmondás esetén – döntésed szerint a helyszínen vagy később – a felmondás napjáig keletkezett (esedékes és lejárt) tartozást ki kell egyenlítened. Utólag, számla alapján kell megfizetned a felmondást megelőzően (vagy a felmondási idő alatt) igénybe vett, de a felmondás után kiszámlázott szolgáltatások díját (havidíj és forgalmi díj), valamint az egyéb tartozásokat.

    Áttérés kártyás előfizetésre – telefonszám megtartása

    Ha számlás előfizetésedet feltöltőkártyásra szeretnéd cserélni, akkor ezt megteheted telefonszámod megtartásával, ha nincs tartozásod.
    Az áttérés díjmentes, de a helyszínen minimum 3 000 Ft-tal fel kell töltened az egyenlegedet, hogy a kártyád 1 évig érvényes legyen.

    Az áttérést bármelyik Telenor értékesítési ponton kérheted, amit 72 órán belül teljesítünk. A sikeres áttérésről SMS-értesítést küldünk.

    Hasznos volt ez az oldal?
    Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
    Számlabefizetés
    gyorsan és kényelmesen!
    Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
    vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

    MyTelenor belépés

    A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

    Megértésedet és türelmedet köszönjük.

    Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
    Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.