Ellopták/elveszítettem a telefonomat vagy SIM kártyámat

SIM kártya letiltása/visszakapcsolása

SIM-kártyád, illetve mobilkészüléked elvesztése vagy eltulajdonítása esetén lehetőséged van a letiltására:

  • Telenor értékesítési pontokon,
  • a Telenor hálózatán belföldön díjmentesen hívható 1220-as telefonos ügyfélszolgálaton,
  • a +36 20 200 0000-s számon, melyet hálózaton belüli hívásdíjjal hívhatsz.

A letiltott SIM kártyával hívást kezdeményezni és fogadni nem lehetséges.
Feltöltő kártya esetén a letiltás időpontjában rendelkezésre álló egyenleged megmarad, SIM kártyád érvényességi ideje nem változik, illetve ha megtaláltad a kártyát, jelszó ismeretében a díjmentes visszakapcsolást akár a telefonos ügyfélszolgálaton is kérheted.

Amennyiben a SIM kártya nem kerül elő, értékesítési pontjainkon SIM-kártyapótlást kérhetsz, így megmarad a telefonszámod.
A kártyapótlás egyszeri díja 5100 Ft.

Új SIM-kártyát személyesen igényelhetsz, számlás előfizetés esetén a letiltástól számított 2 hónapon belül. Fontos tudni, hogy a kártya pótlását az előfizetés tulajdonosa kérheti vagy más személy, meghatalmazással. Amennyiben a kártya pótlása a szüneteltetéstől számított 2 hónapon belül nem történik meg, a továbbiakban havidíjat számítunk fel.

Telefonkészülék letiltása/visszakapcsolása

  • A mobiltelefon elvesztése esetén a  letiltás az Előfizetői szerződés másolatával, amennyiben azon szerepel a készülék IMEI száma, vagy jótállási jegy másolatával kérelmezhető. Eltulajdonítás esetén a rendőrségen tett feljelentés másodpéldányával kérhető a készülék tiltása, amiben fel kell tüntetni a mobiltelefon IMEI számát.


A letiltási kérelem eljuttatható hozzánk személyesen ill. faxon is
a +36 20 930-1315-ös faxszámra.

Bérelt készülék esetén, mivel az eltűnt készülékért és annak esetleges tartozékaiért az ügyfél szerződéskötéskor teljes körű anyagi felelősséget vállalt, az eltűnt, elveszett részeket ki kell fizetni. Ezek díját a vásárláskor aláírt "MEGÁLLAPODÁS mobiltelefon-készülék használatról " című nyomtatvány tartalmazza. A bérelt készülék letiltását a bejelentést követően a Telenor automatikusan elvégzi.

SIM kártya pótlása

Új SIM kártya a személyesen igényelhető a letiltástól számított 2 hónapon belül. A kártya pótlását az előfizetés tulajdonosa kérheti vagy más személy, meghatalmazással. Amennyiben a kártya pótlása a szüneteltetéstől számított 2 hónapon belül nem történik meg, a továbbiakban havidíjat számítunk fel.

Ha hűségvállalásod során egyszer már kértél szüneteltetést, és a SIM kártya pótlását a lopás/elvesztés bejelentésétől számított 14 napon belül nem igényelted meg, a szerződésedben meghatározott kötbért kell kiszámláznunk részedre. A kártya pótlása egyszeri díja: 5100.- Ft.

Az eljáráshoz a következő dokumentumok szükségesek:

  • Ha a kártya tulajdonosa magánszemély: az előfizető személyi igazolványa és lakcímkártyája.
  • Amennyiben nem maga a kártya tulajdonosa kéri, akkor egy erre a célra kiállított meghatalmazás szükséges, melynek tartalmaznia kell a meghatalmazás tárgyát, a meghatalmazó és a meghatalmazott személyek adatait, személyazonosító okmányainak számait és aláírásait, valamint két tanú nevét, lakcímét és aláírását.

Használták az előfizetésemet?

Ha ellopták vagy elveszítetted SIM-kártyádat/telefonodat, és szeretnél meggyőződni arról, hogy a telefonszámodról milyen hívásokat kezdeményeztek, akkor lépj be az online.telenor.hu oldalra, és nézd meg aktuális forgalmadat! Ehhez számlás előfizetés esetén aktív elektronikus hívásrészletezés (díjmentes) szolgáltatás szükséges.