Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Ellopták/elveszítettem a telefonomat vagy SIM kártyámat

SIM kártya letiltása/visszakapcsolása

SIM-kártyád, illetve mobilkészüléked elvesztése vagy eltulajdonítása esetén lehetőséged van a letiltására:

  • Telenor értékesítési pontokon,
  • a Telenor háláózatá belföldön díjmentesen hívható 1220-as telefonos ügyfélszolgálaton,
  • a +36 20 200 0000-s számon, melyet hálózaton belüli hívásdíjjal hívhatsz.

A letiltott SIM kártyával hívást kezdeményezni és fogadni nem lehetséges.
Feltöltő kártya esetén a letiltás időpontjában rendelkezésre álló egyenleged megmarad, SIM kártyád érvényességi ideje nem változik, illetve ha megtaláltad a kártyát, jelszó ismeretében a díjmentes visszakapcsolást akár a telefonos ügyfélszolgálaton is kérheted.

Amennyiben a SIM kártya nem kerül elő, értékesítési pontjainkon SIM-kártyapótlást kérhetsz, így megmarad a telefonszámod.
A kártyapótlás egyszeri díja 5100 Ft.

Új SIM-kártyát személyesen igényelhetsz, számlás előfizetés esetén a letiltástól számított 2 hónapon belül. Fontos tudni, hogy a kártya pótlását az előfizetés tulajdonosa kérheti vagy más személy, meghatalmazással. Amennyiben a kártya pótlása a szüneteltetéstől számított 2 hónapon belül nem történik meg, a továbbiakban havidíjat számítunk fel.

Telefonkészülék letiltása/visszakapcsolása

  • A mobiltelefon letiltása az Előfizetői szerződés másolatával, amennyiben azon szerepel a készülék IMEI száma, vagy jótállási jegy másolatával, valamint a rendőrségen tett feljelentés másodpéldányával kérhető.
    A feljelentésben fel kell tüntetni a mobiltelefon IMEI számát.A feljelentés elmulasztása esetén egy letiltási kérelmet kell eljuttatni hozzánk.
    A kérelemnek tartalmaznia kell a tulajdonos adatait, a készülék IMEI számát és egy egyértelmű nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy a készülék saját tulajdonban van.

    A letiltási kérelem eljuttatható hozzánk személyesen ill. faxon is
    a +36 20 930-1315-ös faxszámra.

    Bérelt készülék esetén, mivel az eltűnt készülékért és annak esetleges tartozékaiért az ügyfél szerződéskötéskor teljes körű anyagi felelősséget vállalt, az eltűnt, elveszett részeket ki kell fizetni. Ezek díját a vásárláskor aláírt "MEGÁLLAPODÁS mobiltelefon-készülék használatról " című nyomtatvány tartalmazza. A bérelt készülék letiltását a bejelentést követően a Telenor automatikusan elvégzi.

SIM kártya pótlása

Új SIM kártya a személyesen igényelhető a letiltástól számított 2 hónapon belül. A kártya pótlását az előfizetés tulajdonosa kérheti vagy más személy, meghatalmazással. Amennyiben a kártya pótlása a szüneteltetéstől számított 2 hónapon belül nem történik meg, a továbbiakban havidíjat számítunk fel.

Ha hűségvállalásod során egyszer már kértél szüneteltetést, és a SIM kártya pótlását a lopás/elvesztés bejelentésétől számított 14 napon belül nem igényelted meg, a szerződésedben meghatározott kötbért kell kiszámláznunk részedre. A kártya pótlása egyszeri díja: 5100.- Ft.

Az eljáráshoz a következő dokumentumok szükségesek:

  • Ha a kártya tulajdonosa magánszemély: az előfizető személyi igazolványa és lakcímkártyája.
  • Amennyiben nem maga a kártya tulajdonosa kéri, akkor egy erre a célra kiállított meghatalmazás szükséges, melynek tartalmaznia kell a meghatalmazás tárgyát, a meghatalmazó és a meghatalmazott személyek adatait, személyazonosító okmányainak számait és aláírásait, valamint két tanú nevét, lakcímét és aláírását.

Használták az előfizetésemet?

Ha ellopták vagy elveszítetted SIM-kártyádat/telefonodat, és szeretnél meggyőződni arról, hogy a telefonszámodról milyen hívásokat kezdeményeztek, akkor lépj be az online.telenor.hu oldalra, és nézd meg aktuális forgalmadat! Ehhez számlás előfizetés esetén aktív elektronikus hívásrészletezés (díjmentes) szolgáltatás szükséges.

Hasznos volt ez az oldal?
Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.