Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Készülékek javítása

Tudjuk, mennyire kellemetlen ha elromlik a telefonod, ezért kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy minél gyorsabb és gördülékenyebb legyen a javítás folyamata. Meghibásodott készülékedet bármelyik üzletünkbe leadhatod javításra, és mi minden segítséget megadunk ahhoz, hogy minél előbb újra használhasd mobilodat. 

Javítás folyamata

Hozd be elromlott készülékedet bármelyik Telenor üzletbe

Megkeressük a hibát, majd precízen és gyorsan megjavítjuk

Gyere el működő készülékedért az általad választott Telenor üzletbe

  • Általános információk
  • Garancia (jótállás) érvényesítése

Mit kell tennem, ha elromlott a készülékem?

Amennyiben készüléked elromlott, vagy hibát tapasztalsz működésében nincs más dolgod, mint meglátogatni bármelyik üzletünket, hogy javításra váró készüléked szervizelését elindíthassuk. A javítás a hiba jellegéből adódóan lehet garancia keretein belül díjmentes vagy fizetős, amennyiben a készülék márkaszervizeinek szakemberei azt megállapítják.

Az ügyintézés megkönnyítése érdekében kérjük hozz magaddal:

  • A készülék vásárlásakor kapott jótállási jegyet vagy a vásárláskor kiállított számlát
    (amennyiben nem találod a jótállási jegyet, kérünk, érdeklődj telefonos ügyfélszolgálatunkon 1220)
  • Személyi igazolványt
  • Javításra váró készüléket és annak tartozékait (töltő, akku, headset)

Mennyi idő alatt javítják meg a készülékem?

A Telenor arra törekszik, hogy minden, javításra leadott készülék 15 napon belül visszaérkezzen a márkaszervizekből, ahová a lehető legrövidebb idő alatt juttatjuk el azokat. Vannak azonban olyan esetek, amikor a javítás ennél több időt vesz (vehet igénybe) igénybe, (például alkatrész hiány, készlet problémák esetén).

Fontos tudnod!

  • Kölcsönkészüléket  minden esetben megpróbálunk biztosítani, mikor a márkaszervizbe küldjük készüléked!
  • Az értékesítési pontokon leadott készülékek szervizelése nem a Telenornál történik, a készüléket továbbítjuk a gyártói márkaszerviznek.
  • Igyekszünk a lehető legtöbb segítséget megadni a szervizeléssel kapcsolatban, így, az üzletben kapott szerviz munkalapon feltüntetjük a végleges elkészülési határidőt is.
    Fontos, hogy ez egy becsült határidő, mely nagymértékben függ a hiba jellegétől, a márkaszervizek készlet ellátottságától!

Ha készüléked meghibásodik, úgy garanciaidőn belül lehetőséged van díjmentes garanciális javításra. A garanciális igény a készülék dobozában található, vagy a vásárláskor kinyomtatott jótállási jeggyel vagy a készülék számlájával érvényesíthető. Erre értékesítési pontjainkon vagy közvetlenül a gyártói márkaszervizben van lehetőséged, melyekről itt tájékozódhatsz:

A Telenor értékesítési pontokon vásárolt készülékekre a kötelező 1 éves jótállás vonatkozik, ezen felül a gyártók még plusz egy év korlátozott jótállást vállalhatnak. A gyártók korlátozott jótállásának feltételeiről a gyártók honlapján illetve a készülék alapcsomagjában található gyártói nyilatkozatból tudsz tájékozódni.

Hol tudom érvényesíteni a garanciát?

Készülékedet bármely értékesítési pontunkon, valamint a hivatalos márkaszervizekben is leadhatod garanciális javításra. A hivatalos márkaszervizekről a készülék gyártójánál érdeklődhetsz,illetve a fenti linkeken. 
A Sony door-to-door service-t kínál, ami azt jelenti, hogy garanciális javítás esetén ingyenesen felveszik a hibás készüléket és javítás után házhozszállítják. 
Regisztrálj a Támogatás menüpontban!

3 munkanapon belüli csereigény

A vásárlást követő 3 munkanapon belül meghibásodott készülék cseréje bármely értékesítési ponton történhet. Felhívjuk figyelmedet, hogy kizárólag abban az esetben végezhető el azonnal a csere, amennyiben a hiba a csere helyszínén tapasztalható és az a rendeltetésszerű használatot akadályozza! Ellenkező esetben bevizsgálásra és javításra tudod leadni a készüléket.
https://www.telenor.hu/szavatossag-jotallas

Felhívjuk figyelmedet, hogy az alábbi üzletünk átmenetileg zárva tart.

  • Szerencs (Rákóczi u. 110.)

Ezen időszak alatt intézd ügyeidet online a MyTelenorban, vagy fáradj be a miskolci Telenor Shopba. (3525 Miskolc, Szentpáli u. 2-6. /fsz)

  • Térképes keresés
  • Üzletlista
 

Telenor üzletkereső



Hasznos volt ez az oldal?
Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.