Szolgáltatás megrendelése, lemondása és tarifacsomag-váltás


Szolgáltatásokat több módon is meg tudsz rendelni, vagy lemondani:
 

A megrendelés, illetve lemondás módja szolgáltatásonként eltérő lehet – erről bővebb információt az adott szolgáltatás oldalán találsz.

A szolgáltatások havidíjának terhelése a számlázási (Kártyás előfizetés esetén kártyás) ciklushoz kapcsolódik. Amennyiben hó közben rendelsz vagy mondasz le egy szolgáltatást, a teljes havidíj kiterhelésre (feltöltőkártya esetén levonásra) kerül, ennek megfelelően a szolgáltatás által nyújtott teljes kedvezményt felhasználhatod a tört időszakban. Ez alól a szabály alól bizonyos mobil internet szolgáltatások kivételt képeznek – erről bővebb információt az adott szolgáltatás leírásánál találsz.


Nem rendeltem meg egy szolgáltatást, mégis aktív. Miért?

Új szerződéskötéskor – Bónusz Programban történt készülékvásárláskor is – rendszerünk automatikusan aktivál bizonyos szolgáltatásokat. Ilyenek például a tarifacsomagban foglalt havidíjmentes szolgáltatások: az SMS/MMS szolgáltatás stb.

Jelenlegi szolgáltatásaidat legegyszerűbben a MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton a belépést követően a Saját fiókban a telefonszám kiválasztása után a Szolgáltatások / Szolgáltatások módosítása oldalon.


Számlás tarifacsomag-kategóriák

A kiemelt készülékkedvezmények tekintetében a számlás tarifacsomagokat 6 kategóriába soroltuk:  2XS, XS, S, M, L és XXL.

Minél magasabb kategóriába eső tarifacsomaggal vásárolod meg új készülékedet, annál kedvezőbb áron juthatsz hozzá. Ezt a kedvezményt akkor is megkapod, ha Bónusz Programban cseréled le a készülékedet.

A kiemelten kedvezményes árért cserébe az érintett időszakban csak a szerződésedben és az ÁSZF-ben meghatározottak szerint módosítod a tarifacsomagodat. A jelenleg értékesített, az ÁSZF-ben megtalálható tarifacsomagok kategóriáit az aktuális árlista táblázatában találod.

Tarifakategóriák


Tarifacsomag-váltás

Tarifacsomagodat bármikor átválthatod egy másik, értékesítés alatt álló tarifára, ami jobban illik a mobilhasználati szokásaidhoz. A tarifacsomag-váltás előtt azonban ellenőrizd, hogy korábban vállaltál-e tarifamegtartást, illetőleg annak ideje letelt-e már!

Tarifacsomag-váltást az alábbi csatornákon intézhetsz:

  • Telenor üzletekben;
  • 1220-as telefonos ügyfélszolgálaton;

Tarifacsomag-váltáshoz a szükséges dokumentumok listája


További információk

A tarifacsomag-váltás Számlás és Új Generációs Kártyás tarifacsomagok esetén a következő számlázási ciklussal, míg Kártyás tarifacsomagok esetén 3 munkanapon belül lép életbe.

Amennyiben Bónusz Programban kiemelt készülékkedvezménnyel (tarifamegtartással) szeretnél készüléket vásárolni, lehetőséged van azonnali tarifaváltásra. Ez esetben az új és a régi tarifa havidíjának terhelése időarányosan történik.

Ha írásban (levélben, faxon, e-mailben, internetes felületen) jelzed, hogy tarifacsomagod módosítását kéred, annak feldolgozása 30 napon belül történik meg, így a tényleges tarifacsomag-váltásra a kérelmed feldolgozását követő első számlázási ciklussal kerül sor.

A tarifacsomag-váltás visszavonásig díjmentes.


Hol tudom megnézni aktív szolgáltatásaimat?

Jelenlegi szolgáltatásaidat legegyszerűbben a MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton a belépést követően a Saját fiókban a telefonszám kiválasztása után a Szolgáltatások / Szolgáltatások módosítása oldalon.