Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Szolgáltatás rendelése/lemondása,
tarifacsomag-váltás

Szolgáltatások módosítása, számlázása

Szolgáltatásokat több módon is meg tudsz rendelni, vagy lemondani:

  • MyTelenor internetes ügyfélszolgálati felületen, a belépést követően (itt meg tudod nézni az aktív szolgáltatásaiddal kapcsolatos részleteket is);
  • SMS-ben: a szolgáltatás kódszavát egy adott számra kell elküldened;
  • 1741-es automata szolgáltatás megrendelő vonalon.

A megrendelés, illetve lemondás módja szolgáltatásonként eltérő lehet – erről bővebb információt az adott szolgáltatás oldalán találsz.

A szolgáltatások havidíjának terhelése a számlázási (Kártyás előfizetés esetén kártyás) ciklushoz kapcsolódik. Amennyiben hó közben rendelsz vagy mondasz le egy szolgáltatást, a teljes havidíj kiterhelésre (feltöltőkártya esetén levonásra) kerül, ennek megfelelően a szolgáltatás által nyújtott teljes kedvezményt felhasználhatod a tört időszakban. Ez alól a szabály alól bizonyos mobil internet szolgáltatások kivételt képeznek – erről bővebb információt az adott szolgáltatás leírásánál találsz.

> Szolgáltatások

Nem rendeltem meg egy szolgáltatást, mégis aktív. Miért?

Új szerződéskötéskor – Bónusz Programban történt készülékvásárláskor is – rendszerünk automatikusan aktivál bizonyos szolgáltatásokat. Ilyenek például a tarifacsomagban foglalt havidíjmentes szolgáltatások: Hangposta, az SMS/MMS szolgáltatás stb.

Aktív szolgáltatásaidat megnézheted a MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton, és ott módosíthatod is azokat. Belépést követően a Saját fiókban a telefonszám kiválasztása után a Szolgáltatások / Szolgáltatások módosítása oldalán.

Számlás tarifacsomag-kategóriák

A kiemelt készülékkedvezmények tekintetében a számlás tarifacsomagokat 6 kategóriába soroltuk:  2XS, XS, S, M, L és XXL.

Minél magasabb kategóriába eső tarifacsomaggal vásárolod meg új készülékedet, annál kedvezőbb áron juthatsz hozzá. Ezt a kedvezményt akkor is megkapod, ha Bónusz Programban cseréled le a készülékedet.

A kiemelten kedvezményes árért cserébe az érintett időszakban csak a szerződésedben és az ÁSZF-ben meghatározottak szerint módosítod a tarifacsomagodat. A jelenleg értékesített, az ÁSZF-ben megtalálható tarifacsomagok kategóriáit az aktuális árlista táblázatában találod.

> Tarifakategóriák

Tarifacsomag-váltás

Tarifacsomagodat bármikor átválthatod egy másik, értékesítés alatt álló tarifára, ami jobban illik a mobilhasználati szokásaidhoz. A tarifacsomag-váltás előtt azonban ellenőrizd, hogy korábban vállaltál-e tarifamegtartást, illetőleg annak ideje letelt-e már!

Tarifacsomag-váltást az alábbi csatornákon intézhetsz:

  • Telenor Értékesítési Pontokon feltöltőkártyás és Új Generációs Kártyás előfizetés esetén a 1741-es automata ügyfélszolgálaton;
  • 1220-as telefonos ügyfélszolgálaton.

> Tarifacsomag-váltáshoz a szükséges dokumentumok listája


A tarifacsomag-váltás Számlás és Új Generációs Kártyás tarifacsomagok esetén a következő számlázási ciklussal, míg Kártyás tarifacsomagok esetén 3 munkanapon belül lép életbe.

Amennyiben Bónusz Programban kiemelt készülékkedvezménnyel (tarifamegtartással) szeretnél készüléket vásárolni, lehetőséged van azonnali tarifaváltásra. Ez esetben az új és a régi tarifa havidíjának terhelése időarányosan történik.

Ha írásban (levélben, faxon, e-mailben, internetes felületen) jelzed, hogy tarifacsomagod módosítását kéred, annak feldolgozása 30 napon belül történik meg, így a tényleges tarifacsomag-váltásra a kérelmed feldolgozását követő első számlázási ciklussal kerül sor.

A tarifacsomag-váltás egyszeri díja 2000 Ft, mely összeg Feltöltőkártyás előfizetés esetén az egyenlegedből kerül levonásra, Számlás és Új Generációs Kártyás előfizetés esetén pedig a váltást követő számlában jelenik meg.

Hol tudom megnézni aktív szolgáltatásaimat?

Jelenlegi szolgáltatásaidat legegyszerűbben a MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton a belépést követően a Saját fiókban a telefonszám kiválasztása után a Szolgáltatások / Szolgáltatások módosítása oldalon.

Hasznos volt ez az oldal?
Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.