Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Telefonos ügyfélszolgálat

Telefonos Ügyfélszolgálatunk kényelmes ügyintézést biztosít a nap 24 órájában, díjmentesen hívható.

online-ugyfelszolgalat-1220.png

Telefonos ügyfélszolgálat interaktív automata menürendszerrel (1220)

A szám hívása a Telenor magyarországi hálózatából díjmentes és a nap 24 órájában bármikor hívható. Munkatársaink egy interaktív automata menürendszeren keresztül érhetőek el.

Telefonos ügyfélszolgálatunk az alábbi témákban áll rendelkezésre:

  • ellopott, elvesztett SIM-kártya letiltása,
  • szolgáltatások, tarifacsomagok és az előfizetési szerződéssel kapcsolatos tudnivalók,
  • szolgáltatás-megrendelés, -módosítás és -lemondás telefonos ügyintéző segítségével,
  • számlainformáció és számlázási szolgáltatások,
  • készülékkel, hálózattal és külföldi telefonhasználattal kapcsolatos tudnivalók,
  • akciók, értékesítési információk,
  • kártyás szolgáltatással kapcsolatos adatok,
  • Telenor előfizetők hívószámával kapcsolatos tudakozódás,
  • szolgáltatásokkal kapcsolatos hibabejelentés,
  • hálózati rendszerhibával kapcsolatos bejelentések,
  • számlázással kapcsolatos panaszok,
  • feltöltőkártyával kapcsolatos panaszok,
  • javításra leadott készülék utáni érdeklődés,
  • kiszolgálásra, ügykezelésre vonatkozó panaszbejelentés.

    ugyfelszolgalat.png

    Mit készíts elő a telefonos ügyintézéshez?

    1. Korábban megadott telefonos jelszavad
    2. Elfelejtetted a jelszavad?
      Ebben az esetben alábbi személyes adatokat kérjük

    Név
    Állandó lakcím
    Édesanyja neve
    Születési dátum
    Születési hely

    Amennyiben a kért adatokat nem tudod megadni, kérjük készítsd elő személyi igazolványod és lakcímkártyád.

    Fontos, hogy az érintett számról az előfizetés tulajdonosa telefonáljon.
    Csak lakossági előfizetőként tudsz ügyet intézni.

    Telefonos ügyfélszolgálat interaktív automata menürendszer nélkül
    (
    +36 20 2000 000)

    Munkatársaink közvetlenül érhetők el. A szám hívása a Telenor magyarországi hálózatába irányuló hívás díjával azonos.

    Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
    Számlabefizetés
    gyorsan és kényelmesen!
    Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
    vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

    MyTelenor belépés

    A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

    Megértésedet és türelmedet köszönjük.

    Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
    Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.