Számlamásolat, hívásrészletezés

Számlamásolat kérése

Amennyiben számládat rendszeresen papíron kapod, és az egyik számládat nem kaptad kézhez úgy telefonos ügyfélszolgálatunkon kérhetsz számlamásolatot a számlaküldési címedre, mely díjmentes.
Egyéb esetben a számlamásolat díja 1950 Ft/ számla.

Telefonos ügyfélszolgálat:

  • 1220 - a Telenor magyarországi hálózatból díjmentesen hívható
  • + 36 20 200 0000 - belföldről hálózaton belüli díjon hívhatod, míg külföldről a tartózkodási helyedről magyarországi irányba indított hívás díja szerint hívható számokon.

A számlamásolat a megrendelést követően 8 napon belül kerül kiküldésre, melyet legfeljebb 15 napon belül kapsz kézhez.

Számládat egyéb úton is rendezheted, amelyhez nem szükséges a számla. Ha elektronikus számlázásra váltasz, számládat megtekintheted a MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton.

Hívásrészletezés

Telefonszámládhoz kétféle hívásrészletezést kérhetsz:

  • Rendszeres hívásrészletezés esetén a megrendelést követően kibocsátandó tárgyhavi számlák mellé papír alapú, vagy elektronikus hívásrészletezést készítünk.
  • Eseti hívásrészletezés esetén egy már elkészült számláról készül utólag hívásrészletezés, amelyet postai úton küldünk el neked.

Hívásrészletezés korábbi számládról (eseti)

2015.01.07-től a az eseti hívásrészletezőről kiállított másolat díja számlánként 1950 Ft.

Az Eseti hívásrészletezést a számla kiállítási időpontjától 2 évre visszamenőleg kérheted – akár Számlás, Kártyás vagy Új Generációs Kártyás előfizetésed van. Az Eseti hívásrészletezést postai úton juttatjuk el neked. Díja: számlánként 0 Ft, az eseti hívásrészletezőről kiállított másolat díja számlánként 1950 Ft.

A hívásrészletezés a következő adatokat tartalmazza a hívott szám szolgáltatója és a forgalom típusa szerint csoportosítva (pl. SMS: Telenor, Telekom irányba; belföldi vezetékes hívás: Magyar Telekom, Invitel):

  • hívott/címzett számokat,
  • hívások/adatforgalom (GPRS)/SMS/MMS stb. kezdő időpontját,
  • hívások időtartamát és az adatforgalom mennyiségét,
  • hívás/adatforgalom/SMS/MMS stb. nettó egységárát,
  • hívás/adatforgalom/SMS MMS stb. díját nettó értékben,
  • EDSZ hitelkeretből és az univerzális egyenlegből felhasznált forgalmat,
  • adatforgalom (GPRS) kezdő időpontját.

A hívásrészletezés nem tartalmazza:

  • áfát,
  • havidíjakat,
  • díjmentesen hívott számokat (pl. 107, 1220, 171-es IVR, 06-80-as számok),
  • SMS/MMS tartalmát,
  • adatforgalom esetén a megnyitott oldalak internetes címét,
  • "nem azonosítható hívószámok" (melyet a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság határoz meg és teszi közzé - a 4/2012. (I. 24.) NMHH rendelet alapján, pl. anonim segítségnyújtó szolgálatok).

Hívásrészletezés tárgyhavi vagy jövőbeni számládról (rendszeres)

A Rendszeres hívásrészletezés kiállítását papír alapon vagy elektronikus formában kérheted, melynek formáját a későbbiekben bármikor megváltoztathatod (pl. papír alapúról elektronikusra térnél át).

Rendszeres elektronikus hívásrészletezés: ezzel a környezetbarát szolgáltatással a MyTelenor oldalain megtekintheted a legutolsó lezárt számla részletezését, valamint a legutolsó számlazárástól bonyolított, feldolgozott, de még kiszámlázatlan hívásokat és ezek egyenlegét.

A Rendszeres elektronikus hívásrészletezés díja:

  • lakossági előfizetők részére díjmentes
  • üzleti előfizetők részére díjmentes

Rendszeres papír alapú hívásrészletezés: a telefonszámla mellé, külön küldeményként egy másik borítékot is postázunk, amely részletesen tartalmazza a tárgyidőszakban bonyolított fent említett forgalmakat.

A Rendszeres papíralapú hívásrészletezés díja:

  • lakossági előfizetők részére díjmentes*
  • üzleti előfizetők részére 630 Ft/hó/számla*

* A Rendszeres papíralapú hívásrészletezőről kiállított másolat díja számlánként 1950 Ft.

Megrendelés - Telefonos ügyfélszolgálaton:

  • 1220 – a Telenor magyarországi hálózatából díjmentesen hívhatod.
  • +36 20 200 0000 – belföldről a tarifacsomagod szerinti normál hívásdíjjal, míg külföldről a tartózkodási helyedről magyarországi irányba indított hívásdíjjal hívhatod, és egyből ügyintéző fogadja hívásodat.

Elektronikus hívásrészletezés

A hívásrészletezés a következő adatokat tartalmazza a hívott szám szolgáltatója és a forgalom típusa szerint csoportosítva (pl. SMS: Telenor, Telekom irányba; belföldi vezetékes hívás: Magyar Telekom, Invitel):

  • hívott/címzett számokat,
  • hívások/adatforgalom (GPRS)/SMS/MMS stb. kezdő időpontját,
  • hívások időtartamát és az adatforgalom mennyiségét,
  • hívás/adatforgalom/SMS/MMS stb. nettó egységárát,
  • hívás/adatforgalom/SMS MMS stb. díját nettó értékben,
  • EDSZ hitelkeretből és az univerzális egyenlegből felhasznált forgalmat,
  • adatforgalom (GPRS) kezdő időpontját.

A hívásrészletezés nem tartalmazza:

  • áfát,
  • havidíjakat,
  • díjmentesen hívott számokat (pl. 107, 1220, 171-es IVR, 06-80-as számok),
  • SMS/MMS tartalmát,
  • adatforgalom esetén a megnyitott oldalak internetes címét,
  • "nem azonosítható hívószámokat" (melyet a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság határoz meg és teszi közzé - a 4/2012. (I. 24.) NMHH rendelet alapján, pl. anonim segítségnyújtó szolgálatok).

Kiszámlázatlan egyenleg és forgalom megtekintése

A díjmentes elektronikus Hívásrészletezés szolgáltatással az MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton folyamatosan figyelemmel kísérheted a feldolgozott forgalmadat, a hívott számokat és a küldött SMS-eket, MMS-eket.

Mi a teendő hívásrészletezéssel kapcsolatos panasz esetén?

Hívásrészletezéssel kapcsolatos észrevételedet, reklamációdat jelezd ügyfélszolgálatunknak:

  • Írj nekünk elektronikus űrlapunkon!
  • Amennyiben a hívásrészletezést követően további kérdésed lenne, úgy ügyfélszolgálatunkhoz fordulhatsz, keress minket elérhetőségeink valamelyikén.

Írásos észrevételedet kivizsgáljuk, és legkésőbb 30 napon belül írásban érdemben megválaszoljuk.