Számlamásolat, hívásrészletezés
Számlamásolat kérése
Amennyiben számládat rendszeresen papíron kapod, és az egyik számládat nem kaptad kézhez úgy telefonos ügyfélszolgálatunkon kérhetsz számlamásolatot a számlaküldési címedre, mely díjmentes.
Egyéb esetben a számlamásolat díja 1950 Ft/ számla.
Telefonos ügyfélszolgálat:
- 1220 - a Telenor magyarországi hálózatból díjmentesen hívható
- + 36 20 200 0000 - belföldről hálózaton belüli díjon hívhatod, míg külföldről a tartózkodási helyedről magyarországi irányba indított hívás díja szerint hívható számokon.
A számlamásolat a megrendelést követően 8 napon belül kerül kiküldésre, melyet legfeljebb 15 napon belül kapsz kézhez.
Számládat egyéb úton is rendezheted, amelyhez nem szükséges a számla. Ha elektronikus számlázásra váltasz, számládat megtekintheted a MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton.
Hívásrészletezés
Telefonszámládhoz kétféle hívásrészletezést kérhetsz:
- Rendszeres hívásrészletezés esetén a megrendelést követően kibocsátandó tárgyhavi számlák mellé papír alapú, vagy elektronikus hívásrészletezést készítünk.
- Eseti hívásrészletezés esetén egy már elkészült számláról készül utólag hívásrészletezés, amelyet postai úton küldünk el neked.
Hívásrészletezés korábbi számládról (eseti)
2015.01.07-től a az eseti hívásrészletezőről kiállított másolat díja számlánként 1950 Ft.
Az Eseti hívásrészletezést a számla kiállítási időpontjától 2 évre visszamenőleg kérheted – akár Számlás, Kártyás vagy Új Generációs Kártyás előfizetésed van. Az Eseti hívásrészletezést postai úton juttatjuk el neked. Díja: számlánként 0 Ft, az eseti hívásrészletezőről kiállított másolat díja számlánként 1950 Ft.
A hívásrészletezés a következő adatokat tartalmazza a hívott szám szolgáltatója és a forgalom típusa szerint csoportosítva (pl. SMS: Telenor, Telekom irányba; belföldi vezetékes hívás: Magyar Telekom, Invitel):
- hívott/címzett számokat,
- hívások/adatforgalom (GPRS)/SMS/MMS stb. kezdő időpontját,
- hívások időtartamát és az adatforgalom mennyiségét,
- hívás/adatforgalom/SMS/MMS stb. nettó egységárát,
- hívás/adatforgalom/SMS MMS stb. díját nettó értékben,
- EDSZ hitelkeretből és az univerzális egyenlegből felhasznált forgalmat,
- adatforgalom (GPRS) kezdő időpontját.
A hívásrészletezés nem tartalmazza:
- áfát,
- havidíjakat,
- díjmentesen hívott számokat (pl. 107, 1220, 171-es IVR, 06-80-as számok),
- SMS/MMS tartalmát,
- adatforgalom esetén a megnyitott oldalak internetes címét,
- "nem azonosítható hívószámok" (melyet a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság határoz meg és teszi közzé - a 4/2012. (I. 24.) NMHH rendelet alapján, pl. anonim segítségnyújtó szolgálatok).
Hívásrészletezés tárgyhavi vagy jövőbeni számládról (rendszeres)
A Rendszeres hívásrészletezés kiállítását papír alapon vagy elektronikus formában kérheted, melynek formáját a későbbiekben bármikor megváltoztathatod (pl. papír alapúról elektronikusra térnél át).
Rendszeres elektronikus hívásrészletezés: ezzel a környezetbarát szolgáltatással a MyTelenor oldalain megtekintheted a legutolsó lezárt számla részletezését, valamint a legutolsó számlazárástól bonyolított, feldolgozott, de még kiszámlázatlan hívásokat és ezek egyenlegét.
A Rendszeres elektronikus hívásrészletezés díja:
- lakossági előfizetők részére díjmentes
- üzleti előfizetők részére díjmentes
Rendszeres papír alapú hívásrészletezés: a telefonszámla mellé, külön küldeményként egy másik borítékot is postázunk, amely részletesen tartalmazza a tárgyidőszakban bonyolított fent említett forgalmakat.
A Rendszeres papíralapú hívásrészletezés díja:
- lakossági előfizetők részére díjmentes*
- üzleti előfizetők részére 630 Ft/hó/számla*
* A Rendszeres papíralapú hívásrészletezőről kiállított másolat díja számlánként 1950 Ft.
Megrendelés - Telefonos ügyfélszolgálaton:
- 1220 – a Telenor magyarországi hálózatából díjmentesen hívhatod.
- +36 20 200 0000 – belföldről a tarifacsomagod szerinti normál hívásdíjjal, míg külföldről a tartózkodási helyedről magyarországi irányba indított hívásdíjjal hívhatod, és egyből ügyintéző fogadja hívásodat.
Elektronikus hívásrészletezés
A hívásrészletezés a következő adatokat tartalmazza a hívott szám szolgáltatója és a forgalom típusa szerint csoportosítva (pl. SMS: Telenor, Telekom irányba; belföldi vezetékes hívás: Magyar Telekom, Invitel):
- hívott/címzett számokat,
- hívások/adatforgalom (GPRS)/SMS/MMS stb. kezdő időpontját,
- hívások időtartamát és az adatforgalom mennyiségét,
- hívás/adatforgalom/SMS/MMS stb. nettó egységárát,
- hívás/adatforgalom/SMS MMS stb. díját nettó értékben,
- EDSZ hitelkeretből és az univerzális egyenlegből felhasznált forgalmat,
- adatforgalom (GPRS) kezdő időpontját.
A hívásrészletezés nem tartalmazza:
- áfát,
- havidíjakat,
- díjmentesen hívott számokat (pl. 107, 1220, 171-es IVR, 06-80-as számok),
- SMS/MMS tartalmát,
- adatforgalom esetén a megnyitott oldalak internetes címét,
- "nem azonosítható hívószámokat" (melyet a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság határoz meg és teszi közzé - a 4/2012. (I. 24.) NMHH rendelet alapján, pl. anonim segítségnyújtó szolgálatok).
Kiszámlázatlan egyenleg és forgalom megtekintése
A díjmentes elektronikus Hívásrészletezés szolgáltatással az MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton folyamatosan figyelemmel kísérheted a feldolgozott forgalmadat, a hívott számokat és a küldött SMS-eket, MMS-eket.
Mi a teendő hívásrészletezéssel kapcsolatos panasz esetén?
Hívásrészletezéssel kapcsolatos észrevételedet, reklamációdat jelezd ügyfélszolgálatunknak:
- Írj nekünk elektronikus űrlapunkon!
- Amennyiben a hívásrészletezést követően további kérdésed lenne, úgy ügyfélszolgálatunkhoz fordulhatsz, keress minket elérhetőségeink valamelyikén.
Írásos észrevételedet kivizsgáljuk, és legkésőbb 30 napon belül írásban érdemben megválaszoljuk.
Már Telenoros vagy? Lépj be vagy regisztrálj!
Vásárolj meglévő előfizetésedhez új telefont könnyedén! Csak bejelentkezés után tudsz a számod megtartásával vásárolni!
Miért jó az SMS-belépés?
Az SMS belépés egyszerű, gyors és teljesen biztonságos.
Az SMS-sel történő belépés esetén nem kell megjegyezned egy állandó jelszót, nem szükséges Facebook vagy Google fiókkal rendelkezned.
Az SMS-alapú hitelesítés során a mobiltelefonodra egy egyszer használatos, teljesen véletlenszerű kódot kapsz, amit a belépési ablak megfelelő felületére kell bemásolnod.
Az SMS-belépés kizárólag lakossági ügyfeleknek érhető el, üzleti és vállalati ügyfélként, kérjük, regisztrálj.
SMS-azonosítással korlátozott szolgáltatások érhetőek el a MyTelenor fiókban. Egyenleglekérdezés, számlabefizetés, adatjegyek és feltöltőkártya vásárlása intézhető, azonban készülékvásárlás, egyedi ajánlat igénybe vétele, valamint szolgáltatás előfizetése és lemondása nem. Ezen ügyek intézéséhez válaszd a MyTelenor belépés egyéb lehetőségeit.