Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Számlabefizetés

Számlabefizetési lehetőségek

Felhívjuk figyelmedet, hogy üzleteinkben megszűnt a számlabefizetés.

Kérjük, válassz az alábbi számlabefizetési lehetőségek közül!

Telefonszámládat az Inmedio és Relay üzletekben és a COOP Áruházakban is be tudod fizetni. Üzletlista

Kerüld el a postai sorban állást, válassz egyszerű és gyors számlabefizetési módot az alábbiak közül!

Bankkártyás fizetés a MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton

  • Lépj be az oldalra!
  • Belépést követően a Saját fiókban a telefonszám kiválasztása után az Áttekintés oldalon a befizetésre váró, a Számlák oldalon pedig az összes számládat megtalálod.
  • Jelöld ki a befizetni kívánt számlát, majd kattints a „Befizetés” gombra, és a bankkártyás-fizetés feltételeinek elfogadása után, az OTPDirekt oldalán add meg a kért adatokat: bankkártyaszám, bankkártya lejárati dátuma, érvényesítési kód (A kártya hátoldalán, az aláíráscsíkon szereplő szám utolsó három számjegye. OTP Bank által kibocsátott Maestro kártya esetén ezt a mezőt hagyd üresen.).
  • A tranzakció jóváhagyását követően kinyomtathatod és exportálhatod a megjelenő oldalt, valamint a befizetés sikerességéről e-mailben is küldünk visszaigazolást.

Fontos tudni az internetes bankkártyás fizetésről:

  • A fizetési tranzakció annak végrehajtását követően nem vonható vissza.
  • Sikeres számlafizetés, egyenlegfeltöltés, előlegfizetés esetén a bankkártya egyenleged azonnal megterhelésre kerül, és a Telenor haladéktalanul elvégzi a kívánt műveletet.
  • A befizetett összeg rögtön megjelenik a Telenor rendszerében.
  • Amennyiben bármilyen okból nem sikeres, vagy megszakad a művelet, arról az OTP-től kapott hibakód alapján tájékoztatunk.

ATM-számlabefizetés

Telenor-számládat bármely napszakban befizetheted bankautomatán keresztül is, egyszerűen és gyorsan. Bármilyen bankkártyával vagy hitelkártyával fizethetsz, amelyet elfogadnak a bankautomaták - országszerte több mint 1500 OTP automatán, több mint 750 K&H Bank automatán és a Takarékszövetkezetek bankautomatáin teljesíthető így számlafizetés!

  1. Írd be bankkártyád PIN kódját!
  2. Válaszd a Telenor-számlabefizetés menüpontot!

Ha nem tudod, hogy éppen mennyi a számládon szereplő befizetendő összeg, akkor a PIN kódod és a telefonszámod megadása után SMS-ben elküldjük neked az érintett előfizetéshez tartozó számlaküldési cím összes be nem befizetett számláinak összegét. A befizetés tetszőleges összegre is lehetséges, amelyet te adsz meg az automatánál,de ez nem lehet több, mint az ATM-en megjelenített tényleges tartozás összege.

Fontos tudni az ATM-számlabefizetésről:

  • Ha így fizeted a számlád, a befizetett összeg azonnal, de legkésőbb 1 munkanapon belül, megjelenik a Telenor rendszerében, amint a bank sikeresen zárolja a számládon a fizetni kívánt összeget.
  • Az ATM-es befizetés bankkártyás vásárlásnak számít, így annak költségét a bankkártyát kibocsátó bank határozza meg. A szolgáltatásért a Telenor nem számít fel díjat.
  • Az OTP Bank, a K&H Bank és a Takarékszövetkezetek ügyfelein túl minden olyan bankkártya-tulajdonos igénybe veheti a szolgáltatást, akinek bankkártyáját az OTP, K&H valamint a Takarékszövetkezeti ATM- automata elfogadja.
  • A szolgáltatást a következő bankautomatákon érheted el: OTP automaták; Takarékszövetkezet automaták; K&H Bank minden bankautomatáján

Csoportos beszedési megbízás

Csoportos beszedési megbízással havi telefonszámlád összegét az általad megadott banki folyószámládról vonjuk le automatikusan. Így kényelmesen, sorban állás nélkül tudod intézni a befizetést.

  1. Töltsd ki a Felhatalmazás csoportos beszedési megbízás teljesítésére nyomtatványt! A nyomtatványt letöltheted honlapunkról, vagy beszerezheted számlavezető bankod fiókjaiban, illetve a Telenor Értékesítési Pontokon.
     
  2. Add le a felhatalmazást az alábbi módok egyikén:
A számlavezető bankodnál személyesen, telefonon vagy akár interneten keresztül (ennek az átfutási ideje a legrövidebb);
  • Telenor Értékesítési pontokon személyesen;
  • Postai úton küldd el nekünk: a letöltött formanyomtatványt kitöltve, aláírással ellátva juttasd el hozzánk (Telenor Magyarország Zrt., 2045 Törökbálint, Pannon út 1.)!

Csoportos beszedéshez szükséges adatok: az internetes és a telefonos megbízás esetén a bankszámlaszám, jogosult azonosítója és a fogyasztó azonosítója szükséges. Személyes megbízás esetén ezeken felül a személyi igazolványodra lesz még szükséged.

  • Telenor Magyarország Zrt, mint jogosult azonosítója: A11107792T244
  • Fogyasztó azonosító: Fogyasztó azonosító a jogosultnál, ami a Telenor Magyarország Zrt. által kiállított telefonszámla első oldalának közepén található: „Az Ön azonosítója csoportos beszedési megbízás esetén” szöveg után, 14 karakterű azonosító.
  • Személyi igazolvány, amennyiben személyesen adsz megbízást.

Miután leadtad az igényt, a megbízás érvénybe lépését követően kiállított számlád már Csoportos beszedéssel kerül kiegyenlítésre. Innentől a számlád első oldalán, a fizetési mód mezőben szerepelni fog, hogy azt a számlát már csoportos beszedéssel egyenlíted ki, és ehhez a számládhoz csekket már nem küldünk

Hogyan értesülök, hogy életbe lépett a megbízás?

A csoportos beszedési megbízás leadása után SMS-ben küldünk értesítést az alábbiakról:

  • Amennyiben nálunk adtad le a csoportos beszedési megbízáshoz szükséges felhatalmazást, úgy SMS-ben tájékoztatunk arról, hogy az igényt továbbítottuk a számlavezető bankba.
  • SMS-ben küldünk tájékoztatást, hogy a következő számla kiegyenlítése már csoportos beszedéssel fog történni.
  • A Csoportos beszedéssel fizetendő telefonszámládhoz már nem küldünk csekket és a számlán a fizetési módnál Csoportos beszedés szerepel. Mivel a Felhatalmazást csak a számlavezető bank jóváhagyása után tudjuk elfogadni, ezért előfordulhat, hogy a megbízást követő telefonszámlához még csekket mellékelünk és csak az azt követő számlád esetén érvényesül a Csoportos beszedés.

Mi a teendőm sikertelen terhelés esetén?

A terhelés visszautasításának okáról a Telenor levélben küld tájékoztatást. Ebben az esetben a kérdéses számla kiegyenlítéséhez a terhelés megismétlését telefonos ügyfélszolgálatunkon kérheted, illetve választhatsz másik befizetési módot ennek a számlának a kiegyenlítésére.

Fontos tudni a Csoportos beszedési megbízásról:

  • Felhívjuk figyelmedet, hogy a megbízásra leadott igény átfutási ideje akár 1 hónap is lehet!
  • Számlád terhelése havonta egyszer történik meg, a számlafizetési határidő napján. Amennyiben bármilyen okból nem volt sikeres az adott összeg lehívása, arról tájékoztatunk, és ilyen esetben ügyintézőnk segítségével kérhetsz utólagos terhelést, amely az igénytől számított 10. munkanapon teljesül.
  • A számla kiállításától számítva 15 napod van arra, hogy vitás kérdés esetén letiltsd a beszedési megbízást a bankodnál.
  • Bankodnál beállíthatsz limitet is, amin felül a bank nem teljesíti a megbízást.

Számlabefizetés Telenor Wallet-tel 

Amennyiben Telenor ügyfél vagy, aktuális telefonszámládat a Telenor Wallet alkalmazás segítségével gyorsan, kényelmesen és biztonságosan fizetheted.
Ennek  érdekében minden kártyás műveletet személyesen hagysz jóvá a Walletben a regisztrációkor megadott PIN kóddal.

Regisztráld a bankkártyád biztonságosan az alkalmazásban!

  • Olvasd át az Általános szerződési feltételeket, és ha egyetértesz velük, fogadd el őket!
  • Add meg a mobilszámod, amire küldünk egy biztonsági kódot, amellyel a regisztrációt elvégezheted. A továbbiakban ezzel a telefonszámmal azonosítjuk Wallet fiókodat.
  • Válassz a Telenor Wallet-hez PIN kódot, amit jegyezz meg! Ezzel a PIN kóddal biztosítod a kártyaadatok titkosságát, minden kártyaműveletet ezzel a kóddal fogsz jóváhagyni.
  • Regisztráld bármely MasterCard vagy VISA bankkártyádat az adatai megadásával!
  • Regisztrált kártyádat mostantól kezdve használhatod Telenor egyenleg feltöltésre és Telenor számlád befizetésére is!

Számlabefizetés a Magyar Lapterjesztő Zrt. Inmedio és Relay üzleteiben: 

2015. november 1-jétől Inmedio és Relay üzletben, valamint a COOP Áruházakban van lehetőség telefonszámla befizetésre. Üzletlista

Fontos tudni ha Inmedio vagy Relay üzletben, illetve COOP Áruházban fizeted a számlád!

  • Telefonszámod kétszeri megadását követően a terminálon keresztül tájékoztatást kapsz tartozásod összegéről, melyet jóvá kell hagynod. 
  • Amennyiben nincs tartozásod, a terminál erről is tájékoztat.
  • Egy rendezetlen számla esetén a számla végösszege jelenik meg, több rendezetlen számla esetén a teljes tartozás összege. 
  • Lehetőség van a teljes tartozás rendezésére és a tartozásnál kisebb  összeg befizetésére is. 
  • Tartozást meghaladó összeg befizetésére nincs lehetőség. 

Számlabefizetés a Tesco-Global Áruházak Zrt. (Tesco) üzleteiben

Tudnivalók ha Tesco üzletekben fizeted a számládat!

  • Számládat a papír számlához tartoz sárga csekkel lehet rendezni. A Tesco üzletekben elhelyezett csekkbefizető automatába  kell behelyezi a befizetni kívánt csekket, melyről az automata az adatokat leolvassa és egy bónt nyomtat részedre.  
  • A bónt  a kasszánál tudod rendezni, mint bevásárlása egyik tételét, azzal a különbséggel, hogy a telefonszámla befizetésről külön bizonylatot is kapsz.
  • A befizetés igazolásáról a Tesco egy bizonylatot fog nyomtatni azt kell megörizni. 

Csekkes befizetés

Csekkes fizetési mód esetén a havi telefonszámláddal együtt küldött postai csekken tudod befizetni számládát. Felhívjuk figyelmedet, hogy csekken történő befizetés akkor teljesül, amikor az összeg hozzánk beérkezik. A postai befizetés átfutási ideje 3-5 nap is lehet, így ezt vedd figyelembe a fizetési határidő kapcsán! A befizetés igazolására személyesen Értékesítési pontjainkon van lehetőséged.

Természetesen a csekkes fizetési módot választva a számládat a következő módokon is befizetheted:

  • egyszeri banki utalással,
  • a MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton,
  • ATM-en keresztül, vagy
  • személyesen Értékesítési Pontjainkon.

Egyéb fizetési módok

Fontos tudni!

Felhívjuk a figyelmedet, hogy  2015.09.24-ig  az Országos Fizetési Szolgáltató Zrt. (OFSZ) Fizetési Pont termináljain lehetőséget biztosított a Telenoros számlád kiegyenlítésére. A Telenor jelenleg nem áll az OFSZ-szel szerződéses jogviszonyban. Az OFSZ kérésünkre 2015.09.24-én megszűntette Fizetési Pont termináljain a Telenoros számlabefizetési lehetőséget. Amennyiben 2015.09.24-ig az OFSZ Fizetési Pont terminálokon keresztül teljesítettél számlabefizetést és a befizetésed nem került könyvelésre a számládhoz, akkor vedd fel a kapcsolatot az OFSZ-szel. 
Az esetleges kellemetlenségért elnézésedet kérjük! 

A hagyományos számlafizetési lehetőségeken kívül a következő módokon is kiegyenlítheted telefonszámládat:

Egyszeri, banki átutalással. Kérjük, hogy az utalásod egyértelmű beazonosításához a megjegyzés rovatban mindenképp tüntesd fel az adott számla sorszámát. Több számla kiegyenlítéséhez minden egyes számlához külön utalást kell indítanod.
A Telenor Magyarország Zrt. bankszámlaszáma: 13700016-01549027-00000000

Postai, rózsaszín csekken. A csekk címzettje Telenor Magyarország Zrt. 2045 Törökbálint, Pannon út 1. legyen. A megjegyzés rovatban a befizetendő számla sorszámát vagy az érintett telefonszámot fontos feltüntetni.

Hogyan tudom igazolni a befizetésem?

Banki utalás esetén 1-2 nap,Lapker (újságos pontok) a befizetési online történik és 1 napon belül, Tesco befizetésnél 1-2 nap lehet,postai csekkes befizetés esetén akár 5-8 nap is lehet, míg a befizetésed beérkezik hozzánk, így ilyenkor érdemes a befizetést igazolni felénk.
A késedelmes befizetést igazoló bizonylatot Értékesítési pontjainkon mutathatod be.

Számlazárási ciklus módosítása

Előfizetésed aktiválásakor a rendszerünk automatikusan egy számlázási ciklusba sorol, ennek megfelelően alakul a jövőben a számlazárási ciklusod, és a hozzá tartozó számlák kiállítása.

A számlazárási időpontodat legegyszerűbben a MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton nézheted meg, a belépést követően a Saját fiókban a telefonszám kiválasztása után a Számlák oldalon.

Amennyiben a jelenlegi számlazárási dátumod nem megfelelő a fizetés ütemezése szempontjából, Telefonos ügyfélszolgálatunkon bizonyos feltételek teljesülése esetén meg tudod változtatni azt.

Telefonos ügyfélszolgálat:

  • 1220 – a Telenor magyarországi hálózatából díjmentesen hívhatod.
  • +36 20 200 0000 – belföldről a tarifacsomagod szerinti normál hívásdíjjal, míg külföldről az adott hálózatból Magyarország irányába indított hívásdíjjal hívhatod, és egyből ügyintéző fogadja hívásodat.

Számlaegyenleg /Számlák megtekintése

Nyitott számláidat (kiállított, de még nem rendezett számlák) legegyszerűbben a MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton tudod megnézni, belépést követően a Saját fiókban a telefonszám kiválasztása után a Számlák oldalon. Ebben a menüpontban visszamenőleg is megnézheted korábbi számláid adatait.

Kiszámlázatlan egyenlegedet és forgalmadat folyamatosan követheted a MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton, a díjmentes Elektronikus hívásrészletezés szolgáltatással: belépést követően a Saját fiókban a telefonszám kiválasztása után az Áttekintés oldalon.

Mi a teendő számlaegyenleggel kapcsolatos panasz esetén?

Számlázási rendszerünk zárt és hitelesített, ami azt jelenti: egy jogszabály által erre felhatalmazott szervezet tanúsítja, hogy ahhoz illetéktelenek nem férhetnek hozzá. Amennyiben panaszod a hívásrészletezés átnézése után is fennáll, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz, töltsd ki ezt az űrlapot.

Írásos észrevételedet kivizsgáljuk, és legkésőbb 30 napon belül írásban érdemben megválaszoljuk.

Hol kérhetek igazolást a befizetéseimről/egyenlegemről?

Ha az általad befizetett összeg beérkezett a számlázási rendszerünkbe, Telefonos ügyfélszolgálatunkon kérhetsz igazolást, miszerint az adott számlát rendezted.

Egyenlegközlő igazolást szintén Telefonos ügyfélszolgálatunkon kérhetsz, ez esetben egy adott időpontra vonatkozó Telenor számlaegyenlegedről – be nem fizetett számláidról – küldünk információt.

Hasznos volt ez az oldal?
Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.