Számlabefizetési lehetőségek
 


 A koronavírus járvány miatt kialakult helyzetben a legfontosabb mindannyiunk egészségének megőrzése és védelme. 
Az alábbi lehetőségek között teljesen biztonságos és roppant egyszerű verziókat ajánlunk neked, válassz az online csatornáink közül és segítsd, bátorítsd idősebb rokonaidat is az online ügyintézésben.  

Fizetési határidőről és fizetési haladékról bővebb információért kattins ide. 


Ha ekomfort csomagos tarifád van itt tájékozódhatsz az elfogadott fizetési csatornákról és az ekomfort csomag többi feltételéről. 
 

 Egyszerűsített online számlabefizetés

Egyszerűsített számlabefizetés

Fizesd be saját vagy ismerősöd / rokonod / nagyid számláját egyszerűen, regisztráció és belépés nélkül:

Megnézem

Vagy fizesd be saját számládat a megszokott módok egyikén:


Fontos tudni az internetes bankkártyás fizetésről:

  • A fizetési tranzakció annak végrehajtását követően nem vonható vissza.
  • Sikeres számlafizetés esetén a bankkártya egyenleged azonnal megterhelésre kerül, és a Telenor haladéktalanul elvégzi a kívánt műveletet.
  • A befizetett összeg rögtön megjelenik a Telenor rendszerében.
  • Amennyiben bármilyen okból nem sikeres, vagy megszakad a művelet, arról a Bariontól kapott hibakód alapján tájékoztatunk.

Jó tudni! Mennyi idő alatt érkezik be a pénzem, hogyan tudom igazolni a befizetésem?


Bankkártyás fizetés a MyTelenor applikációban

Még nem töltötted le? Próbáld ki azonnal, töltsd le díjmentesen! 

1.    Nyisd meg az alkalmazást! 
Add meg a telefonszámod, amire SMS-ben megerősítő kódot küldünk, ennek segítségével tudsz belépni az alkalmazásba.

2.    A belépést követően a Számláim menüpontban érhetőek el a nyitott számlák.
Itt az összes nyitott számla végösszegét láthatod (Befizetésre váró számláim), alatta pedig a legutolsó 6 számlád jelenik meg. 
Ha több befizetésre váró számlád van, akkor a számlák egyenlegét egyben, vagy akár egyesével is ki tudod fizetni.

3.    Ezután a Barion biztonságos internetes fizetési oldalára irányítunk, ahol meg kell adnod a bankkártya adataidat és az e-mail címedet.

Barion fizetési felület számlabefizetés során

A számlafizetés sikerességéről SMS-ben (azon a számon, amelyre a befizetés történt) és az applikáción belül is értesítünk. A fizetéskor megadott e-mail címre a Barion is küld értesítést, ha a tranzakció sikeres volt.

A tranzakció során lehetőség van Barion tárca (fiók) létrehozására is, ahol biztonságosan elmentheted a bankkártya adataidat, így a későbbi tranzakciók során már nem kell megadnod azokat. A tárca létrehozása és a bankkártyás fizetés az ügyfelek részére díjmentes, további részleteket erről a Barion oldalán olvashatsz.


Bankkártyás fizetés a MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton

  1. Lépj be a my.telenor.hu oldalra!
  2. Belépést követően a Saját fiókban a telefonszám kiválasztása után az Áttekintés oldalon a befizetésre váró, a Számlák oldalon pedig az összes számládat megtalálod.
  3. Jelöld ki a befizetni kívánt számlát, fogadd el a bankkártyás-fizetés feltételeit, majd kattints a „Befizetés” gombra. 
  4. Ezután a Barion biztonságos internetes fizetési oldalára irányítunk, ahol meg kell adnod a bankkártya adataidat és az e-mail címedet.

    A számlafizetés sikerességéről SMS-ben értesítünk. A fizetéskor megadott e-mail címre a Barion is küld értesítést, ha a tranzakció sikeres volt.
    Amennyiben a MyTelenor fiókba bejelentkezve kezded el a fizetést, akkor a fiókhoz tartozó e-mail címedet átadjuk a Barion fizetési felületnek, így nem kell újra megadnod, viszont módosíthatod.

    A tranzakció során lehetőség van Barion tárca (fiók) létrehozására is, ahol biztonságosan elmentheted a bankkártya adataidat, így a későbbi tranzakciók során már nem kell megadnod azokat. A tárca létrehozása és a bankkártyás fizetés az ügyfelek részére díjmentes, további részleteket erről a Barion oldalán olvashatsz.


Egyszeri, banki átutalás

Kérjük, hogy az utalásod egyértelmű beazonosításához a megjegyzés rovatban kizárólag a telefonszámla sorszámát tüntesd fel.  A számlád sorszámát a számla jobb felső sarkában. ' Számlaszám/Invoice number' néven találod. 

Itt egy példa:

Egyszeri banki átutalás példa számla

Több számla kiegyenlítéséhez minden egyes számlához külön utalást kell indítanod. A Telenor Magyarország Zrt. bankszámlaszáma: 13700016-01549027-00000000

Amennyiben külföldről szeretnél utalni: HU9413700016-01549027-00000000
(Az IBAN számunk: HU94 1370 0016 0154 9027 0000 0000, a SWIFT kód: INGBHUHB)


ATM-számlabefizetés

Telenor-számládat bármely napszakban befizetheted bankautomatán keresztül is, egyszerűen és gyorsan. Bármilyen bankkártyával vagy hitelkártyával fizethetsz, amelyet elfogadnak a bankautomaták - országszerte több mint 1500 OTP automatán, több mint 750 K&H Bank automatán és a Takarékszövetkezetek bankautomatáin teljesíthető így számlafizetés! A szolgáltatást a következő bankok automatáin érheted el: OTP Bank, Takarékszövetkezet és a K&H Bank.
Itt egy térképen keresheted meg a hozzád legközelebb lévő ATM-et: Tovább az ATM-keresőre

  1. Írd be bankkártyád PIN kódját!
  2. Válaszd a Telenor-számlabefizetés menüpontot!

Ha nem tudod, hogy éppen mennyi a számládon szereplő befizetendő összeg, akkor a PIN kódod és a telefonszámod megadása után SMS-ben elküldjük neked az érintett előfizetéshez tartozó számlaküldési cím összes be nem befizetett számláinak összegét. A befizetés tetszőleges összegre is lehetséges, amelyet te adsz meg az automatánál,de ez nem lehet több, mint az ATM-en megjelenített tényleges tartozás összege.

Fontos tudni az ATM-számlabefizetésről:

  • Ha így fizeted a számlád, a befizetett összeg azonnal, de legkésőbb 1 munkanapon belül, megjelenik a Telenor rendszerében, amint a bank sikeresen zárolja a számládon a fizetni kívánt összeget.
  • Az ATM-es befizetés bankkártyás vásárlásnak számít, így annak költségét a bankkártyát kibocsátó bank határozza meg. A szolgáltatásért a Telenor nem számít fel díjat.
  • A szolgáltatást a következő bankok automatáin érheted el: OTP Bank, Takarékszövetkezet és a K&H Bank.
    Itt egy térképen keresheted meg a hozzád legközelebb lévő ATM-et: Tovább az ATM-keresőre


Bankkártyás fizetés sms-ben és/vagy e-mailben küldött linken keresztül, amennyiben elektronikus számlát kérsz egyszerűsített eléréssel.

Amennyiben elektronikus számlát kérsz egyszerűsített eléréssel, az elkészült számládról az általad választott módon, SMS-ben és/vagy e-mailben értesítünk. Az üzenetben elküldjük neked a linket, amelyre kattintva rögtön megjelenik az aktuális havi számlád - ezt akár azonnal be is fizetheted elektronikusan, bankkártyával.
A fizetési folyamat megegyezik a MyTelenor esetében leírtakkal.

Részletesen az Elektronikus számláról


Készpénzes számlabefizetés a Magyar Lapterjesztő Zrt. Inmedio és Relay, és Kuponportfólió partner üzleteiben

Itt megkeresheted a hozzád legközelebbi készpénzes számlabefizető helyet. Tovább a térképre
 

Fontos tudnivalók, ha Inmedio vagy Relay üzletben, illetve COOP Áruházban fizeted a számlád:    

  • Telefonszámod kétszeri megadását követően a terminálon keresztül tájékoztatást kapsz tartozásod összegéről, melyet jóvá kell hagynod.
  • Amennyiben nincs tartozásod, a terminál erről is tájékoztat.
  • Egy rendezetlen számla esetén a számla végösszege jelenik meg, több rendezetlen számla esetén a teljes tartozás összege.
  • Lehetőség van a teljes tartozás rendezésére és a tartozásnál kisebb összeg befizetésére is.
  • Tartozást meghaladó összeg befizetésére nincs lehetőség.
  • Sikeres tranzakció esetén a számlafizetőnek a „BEFIZETÉS IGAZOLÁSA VEVŐ PÉLDÁNYA” elnevezésű bizonylatot kell kapnia. A befizetés igazolása kizárólag ezzel a bizonylattal lehetséges, ezért ezt a példányt meg kell őrizni.


Tudnivalók, ha Kuponportfólió partner üzleteiben fizeted be a számláidat:

A hálózathoz többek között benzinkutak, lottózók, GSM üzletek csatlakoztak.

  • Telefonszámod kétszeri megadását követően a terminálon keresztül tájékoztatást kapsz tartozásod összegéről, melyet jóvá kell hagynod.
  • Amennyiben nincs tartozásod, a terminál erről is tájékoztat.
  • Egy rendezetlen számla esetén a számla végösszege jelenik meg, több rendezetlen számla esetén a teljes tartozás összege.
  • Lehetőség van a teljes tartozás rendezésére és a tartozásnál kisebb összeg befizetésére is.
  • Tartozást meghaladó összeg befizetésére nincs lehetőség.


Telenor Üzletekben történő számlafizetés bankkártyával vagy készpénzzel:

Telefonszámládat bármelyik Telenor üzletben befizetheted akár bankkártyával, akár készpénzzel. 
A telefonszámla befizetés ügyfélazonosítást követően, illetve ügyfélazonosítás nélkül is megtörténhet. Amennyiben ügyfélazonosítás nélküli számlabefizetés történik, akkor a PinPad-on egymás után kétszer meg kell adni azt a telefonszámot, amire a telefonszámla befizetés meg fog történni. Amennyiben több lejárt számla is tartozik a megadott telefonszámhoz, akkor lehet rendezni a nyitott számlák összeget, vagy csak a lejárt számla/számlák összegét is.

Csoportos beszedési megbízás

Üzleteinkben átmenetileg felfüggesztettük a szolgáltatás megrendelését. Kérjük, hogy személyes ügyintézés helyett a számlavezető bankod online felületén rendeld meg a csoportos beszedési megbízás szolgáltatást - ez a legbiztonságosabb és leggyorsabb módja a szolgáltatás megrendelésének.

Csoportos beszedési megbízással havi telefonszámlád összegét az általad megadott banki folyószámládról vonjuk le automatikusan. Így kényelmesen, sorban állás nélkül tudod intézni a befizetést.

  1. Töltsd ki a Felhatalmazás csoportos beszedési megbízás teljesítésére nyomtatványt! A nyomtatványt letöltheted honlapunkról, vagy beszerezheted számlavezető bankod fiókjaiban, illetve a Telenor Értékesítési Pontokon.
  2. Add le a felhatalmazást az alábbi módok egyikén:
  • A számlavezető bankodnál személyesen, telefonon vagy akár interneten keresztül (ennek az átfutási ideje a legrövidebb);
  • Telenor értékesítési pontokon személyesen;
  • Postai úton küldd el nekünk: a letöltött formanyomtatványt kitöltve, aláírással ellátva juttasd el hozzánk (Telenor Magyarország Zrt., 2045 Törökbálint, Pannon út 1.)!

Csoportos beszedéshez szükséges adatok: az internetes és a telefonos megbízás esetén a bankszámlaszám, jogosult azonosítója és a fogyasztó azonosítója szükséges. Személyes megbízás esetén ezeken felül a személyi igazolványodra lesz még szükséged.

  • Telenor Magyarország Zrt, mint jogosult azonosítója: A11107792T244
  • Fogyasztó azonosító: Fogyasztó azonosító a jogosultnál, ami a Telenor Magyarország Zrt. által kiállított telefonszámla első oldalának közepén található: „Az Ön azonosítója csoportos beszedési megbízás esetén” szöveg után, 14 karakterű azonosító.
  • Személyi igazolvány, amennyiben személyesen adsz megbízást.

Miután leadtad az igényt, a megbízás érvénybe lépését követően kiállított számlád már Csoportos beszedéssel kerül kiegyenlítésre. Innentől a számlád első oldalán, a fizetési mód mezőben szerepelni fog, hogy azt a számlát már csoportos beszedéssel egyenlíted ki, és ehhez a számládhoz csekket már nem küldünk

Hogyan értesülök, hogy életbe lépett a megbízás?

A Csoportos beszedéssel fizetendő telefonszámládhoz már nem küldünk csekket és a számlán a fizetési módnál Csoportos beszedés szerepel. Mivel a Felhatalmazást csak a számlavezető bank jóváhagyása után tudjuk elfogadni, ezért előfordulhat, hogy a megbízást követő telefonszámlához még csekket mellékelünk és csak az azt követő számlád esetén érvényesül a Csoportos beszedés.

Mi a teendőm sikertelen terhelés esetén?

A terhelés visszautasításának okáról a Telenor levélben küld tájékoztatást. Ebben az esetben a kérdéses számla kiegyenlítéséhez a terhelés megismétlését telefonos ügyfélszolgálatunkon kérheted, illetve választhatsz másik befizetési módot ennek a számlának a kiegyenlítésére.

Fontos tudni a Csoportos beszedési megbízásról:

  • Felhívjuk figyelmedet, hogy a megbízásra leadott igény átfutási ideje akár 1 hónap is lehet!
  • Számlád terhelése havonta egyszer történik meg, a számlafizetési határidő napján. Amennyiben bármilyen okból nem volt sikeres az adott összeg lehívása, arról tájékoztatunk, és ilyen esetben ügyintézőnk segítségével kérhetsz utólagos terhelést, amely az igénytől számított 10. munkanapon teljesül.
  • A számla kiállításától számítva 15 napod van arra, hogy vitás kérdés esetén letiltsd a beszedési megbízást a bankodnál.
  • Bankodnál beállíthatsz limitet is, amin felül a bank nem teljesíti a megbízást.
     

Számlabefizetés Telenor Wallet-tel

Tájékoztatunk, hogy a Telenor Walletben történő telefonszámla befizetés lehetősége várhatóan a köeljövőben megszűnik, kérjük helyette a MyTelenor App-on vagy a MyTelenor Online oldalán fizesd a számlád.


Mennyi idő alatt ér be a pénzem, hogyan tudom igazolni a befizetésem?

  • MyTelenor App-on és a MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton történő számlafizetés esetén az összeg azonnal megjelenik a rendszerünkben.
  • Banki utalás esetén 1-2 napon belül érkezik be az összeg (az utalás értéknapjától függően). 
  • ATM-es számlafizetéskor a befizetett összeg azonnal, de legkésőbb 1 munkanapon belül megjelenik a Telenor rendszerében.
  • A Lapkernél (Inmedio és Relay hírlapárusító helyek) és a Kuponportfólió hálózatában a befizetés online történik és az összeg azonnal, de legkésőbb 1 napon belül érkezik be. 
  • Csoportos beszedés esetén a számla fizetési határidején történik a terhelés, azonban a beérkezés kb. 8-10 nap.
  • Postai csekkes befizetés esetén akár 5-8 nap is lehet, míg a befizetésed beérkezik hozzánk, így ilyenkor érdemes a befizetést igazolni felénk.

A befizetést igazoló bizonylatot az értékesítési pontjainkon mutathatod be személyesen vagy a csekkbemutatas@telenor.hu  e-mail címre tudod elküldeni.

Töltsd le a MyTelenor appot, és fizesd be a számládat, csak pár kattintással!

Töltsd le a MyTelenor appot, és fizesd be a számládat, csak pár kattintással!