Számlabefizetési lehetőségek


Tudjuk, hogy számít az időd. A számlabefizetést például simán alakíthatod úgy, ahogy neked a legkényelmesebb.
Az alábbi lehetőségek között teljesen biztonságos és roppant egyszerű verziókat ajánlunk neked.
 


Fontos tudni az internetes bankkártyás fizetésről:

  • A fizetési tranzakció annak végrehajtását követően nem vonható vissza.
  • Sikeres számlafizetés esetén a bankkártya egyenleged azonnal megterhelésre kerül, és a Telenor haladéktalanul elvégzi a kívánt műveletet.
  • A befizetett összeg rögtön megjelenik a Telenor rendszerében.
  • Amennyiben bármilyen okból nem sikeres, vagy megszakad a művelet, arról a Bariontól kapott hibakód alapján tájékoztatunk.

Jó tudni! Mennyi idő alatt érkezik be a pénzem, hogyan tudom igazolni a befizetésem?


Bankkártyás fizetés a MyTelenor applikációban

Még nem töltötted le? Próbáld ki azonnal, töltsd le díjmentesen! 

1.    Nyisd meg az alkalmazást! 
Add meg a telefonszámod, amire SMS-ben megerősítő kódot küldünk, ennek segítségével tudsz belépni az alkalmazásba.

2.    A belépést követően a Számláim menüpontban érhetőek el a nyitott számlák.
Itt az összes nyitott számla végösszegét láthatod (Befizetésre váró számláim), alatta pedig a legutolsó 6 számlád jelenik meg. 
Ha több befizetésre váró számlád van, akkor a számlák egyenlegét egyben, vagy akár egyesével is ki tudod fizetni.

3.    Ezután a Barion biztonságos internetes fizetési oldalára irányítunk, ahol meg kell adnod a bankkártya adataidat és az e-mail címedet.

Barion fizetési felület számlabefizetés során

A számlafizetés sikerességéről SMS-ben (azon a számon, amelyre a befizetés történt) és az applikáción belül is értesítünk. A fizetéskor megadott e-mail címre a Barion is küld értesítést, ha a tranzakció sikeres volt.

A tranzakció során lehetőség van Barion tárca (fiók) létrehozására is, ahol biztonságosan elmentheted a bankkártya adataidat, így a későbbi tranzakciók során már nem kell megadnod azokat. A tárca létrehozása és a bankkártyás fizetés az ügyfelek részére díjmentes, további részleteket erről a Barion oldalán olvashatsz.


Bankkártyás fizetés a MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton

  1. Lépj be a my.telenor.hu oldalra!
  2. Belépést követően a Saját fiókban a telefonszám kiválasztása után az Áttekintés oldalon a befizetésre váró, a Számlák oldalon pedig az összes számládat megtalálod.
  3. Jelöld ki a befizetni kívánt számlát, fogadd el a bankkártyás-fizetés feltételeit, majd kattints a „Befizetés” gombra. 
  4. Ezután a Barion biztonságos internetes fizetési oldalára irányítunk, ahol meg kell adnod a bankkártya adataidat és az e-mail címedet.

    A számlafizetés sikerességéről SMS-ben értesítünk. A fizetéskor megadott e-mail címre a Barion is küld értesítést, ha a tranzakció sikeres volt.
    Amennyiben a MyTelenor fiókba bejelentkezve kezded el a fizetést, akkor a fiókhoz tartozó e-mail címedet átadjuk a Barion fizetési felületnek, így nem kell újra megadnod, viszont módosíthatod.

    A tranzakció során lehetőség van Barion tárca (fiók) létrehozására is, ahol biztonságosan elmentheted a bankkártya adataidat, így a későbbi tranzakciók során már nem kell megadnod azokat. A tárca létrehozása és a bankkártyás fizetés az ügyfelek részére díjmentes, további részleteket erről a Barion oldalán olvashatsz.


Egyszeri, banki átutalás

Kérjük, hogy az utalásod egyértelmű beazonosításához a megjegyzés rovatban kizárólag a telefonszámla sorszámát tüntesd fel.  A számlád sorszámát a számla jobb felső sarkában. ' Számlaszám/Invoice number' néven találod. 

Itt egy példa:

Egyszeri banki átutalás példa számla

Több számla kiegyenlítéséhez minden egyes számlához külön utalást kell indítanod. A Telenor Magyarország Zrt. bankszámlaszáma: 13700016-01549027-00000000

Amennyiben külföldről szeretnél utalni: HU9413700016-01549027-00000000
(Az IBAN számunk: HU94 1370 0016 0154 9027 0000 0000, a SWIFT kód: INGBHUHB)


ATM-számlabefizetés

Telenor-számládat bármely napszakban befizetheted bankautomatán keresztül is, egyszerűen és gyorsan. Bármilyen bankkártyával vagy hitelkártyával fizethetsz, amelyet elfogadnak a bankautomaták - országszerte több mint 1500 OTP automatán, több mint 750 K&H Bank automatán és a Takarékszövetkezetek bankautomatáin teljesíthető így számlafizetés! A szolgáltatást a következő bankok automatáin érheted el: OTP Bank, Takarékszövetkezet; K&H Bank, Raiffeisen Bank és az UniCredit Bank.
Itt egy térképen keresheted meg a hozzád legközelebb lévő ATM-et: Tovább az ATM-keresőre

  1. Írd be bankkártyád PIN kódját!
  2. Válaszd a Telenor-számlabefizetés menüpontot!

Ha nem tudod, hogy éppen mennyi a számládon szereplő befizetendő összeg, akkor a PIN kódod és a telefonszámod megadása után SMS-ben elküldjük neked az érintett előfizetéshez tartozó számlaküldési cím összes be nem befizetett számláinak összegét. A befizetés tetszőleges összegre is lehetséges, amelyet te adsz meg az automatánál,de ez nem lehet több, mint az ATM-en megjelenített tényleges tartozás összege.

Fontos tudni az ATM-számlabefizetésről:

  • Ha így fizeted a számlád, a befizetett összeg azonnal, de legkésőbb 1 munkanapon belül, megjelenik a Telenor rendszerében, amint a bank sikeresen zárolja a számládon a fizetni kívánt összeget.
  • Az ATM-es befizetés bankkártyás vásárlásnak számít, így annak költségét a bankkártyát kibocsátó bank határozza meg. A szolgáltatásért a Telenor nem számít fel díjat.
  • A szolgáltatást a következő bankok automatáin érheted el: OTP Bank, Takarékszövetkezet; K&H Bank, Raiffeisen Bank és az UniCredit Bank.
    Itt egy térképen keresheted meg a hozzád legközelebb lévő ATM-et: Tovább az ATM-keresőre


Bankkártyás fizetés sms-ben és/vagy e-mailben küldött linken keresztül, amennyiben elektronikus számlát kérsz egyszerűsített eléréssel.

Amennyiben elektronikus számlát kérsz egyszerűsített eléréssel, az elkészült számládról az általad választott módon, SMS-ben és/vagy e-mailben értesítünk. Az üzenetben elküldjük neked a linket, amelyre kattintva rögtön megjelenik az aktuális havi számlád - ezt akár azonnal be is fizetheted elektronikusan, bankkártyával.
A fizetési folyamat megegyezik a MyTelenor esetében leírtakkal.

Részletesen az Elektronikus számláról


Készpénzes számlabefizetés a Magyar Lapterjesztő Zrt. Inmedio és Relay, és Kuponportfólió partner üzleteiben

Itt megkeresheted a hozzád legközelebbi készpénzes számlabefizető helyet. Tovább a térképre
 

Fontos tudnivalók, ha Inmedio vagy Relay üzletben, illetve COOP Áruházban fizeted a számlád:    

  • Telefonszámod kétszeri megadását követően a terminálon keresztül tájékoztatást kapsz tartozásod összegéről, melyet jóvá kell hagynod.
  • Amennyiben nincs tartozásod, a terminál erről is tájékoztat.
  • Egy rendezetlen számla esetén a számla végösszege jelenik meg, több rendezetlen számla esetén a teljes tartozás összege.
  • Lehetőség van a teljes tartozás rendezésére és a tartozásnál kisebb összeg befizetésére is.
  • Tartozást meghaladó összeg befizetésére nincs lehetőség.
  • Sikeres tranzakció esetén a számlafizetőnek a „BEFIZETÉS IGAZOLÁSA VEVŐ PÉLDÁNYA” elnevezésű bizonylatot kell kapnia. A befizetés igazolása kizárólag ezzel a bizonylattal lehetséges, ezért ezt a példányt meg kell őrizni.


Tudnivalók, ha Kuponportfólió partner üzleteiben fizeted be a számláidat:

A hálózathoz többek között benzinkutak, lottózók, GSM üzletek csatlakoztak.

  • Telefonszámod kétszeri megadását követően a terminálon keresztül tájékoztatást kapsz tartozásod összegéről, melyet jóvá kell hagynod.
  • Amennyiben nincs tartozásod, a terminál erről is tájékoztat.
  • Egy rendezetlen számla esetén a számla végösszege jelenik meg, több rendezetlen számla esetén a teljes tartozás összege.
  • Tartozást meghaladó összeg befizetésére nincs lehetőség.


Telenor Üzletekben történő számlafizetés bankkártyával vagy készpénzzel:

Telefonszámládat bármelyik Telenor üzletben befizetheted akár bankkártyával, akár készpénzzel. 
A telefonszámla befizetés ügyfélazonosítást követően, illetve ügyfélazonosítás nélkül is megtörténhet. Amennyiben ügyfélazonosítás nélküli számlabefizetés történik, akkor a PinPad-on egymás után kétszer meg kell adni azt a telefonszámot, amire a telefonszámla befizetés meg fog történni. Amennyiben több lejárt számla is tartozik a megadott telefonszámhoz, akkor lehet rendezni a nyitott számlák összeget, vagy csak a lejárt számla/számlák összegét is.

Csoportos beszedési megbízás

Csoportos beszedési megbízással havi telefonszámlád összegét az általad megadott banki folyószámládról vonjuk le automatikusan. Így kényelmesen, sorban állás nélkül tudod intézni a befizetést.

  1. Töltsd ki a Felhatalmazás csoportos beszedési megbízás teljesítésére nyomtatványt! A nyomtatványt letöltheted honlapunkról, vagy beszerezheted számlavezető bankod fiókjaiban, illetve a Telenor Értékesítési Pontokon.
  2. Add le a felhatalmazást az alábbi módok egyikén:
  • A számlavezető bankodnál személyesen, telefonon vagy akár interneten keresztül (ennek az átfutási ideje a legrövidebb);
  • Telenor értékesítési pontokon személyesen;
  • Postai úton küldd el nekünk: a letöltött formanyomtatványt kitöltve, aláírással ellátva juttasd el hozzánk (Telenor Magyarország Zrt., 2045 Törökbálint, Pannon út 1.)!

Csoportos beszedéshez szükséges adatok: az internetes és a telefonos megbízás esetén a bankszámlaszám, jogosult azonosítója és a fogyasztó azonosítója szükséges. Személyes megbízás esetén ezeken felül a személyi igazolványodra lesz még szükséged.

  • Telenor Magyarország Zrt, mint jogosult azonosítója: A11107792T244
  • Fogyasztó azonosító: Fogyasztó azonosító a jogosultnál, ami a Telenor Magyarország Zrt. által kiállított telefonszámla első oldalának közepén található: „Az Ön azonosítója csoportos beszedési megbízás esetén” szöveg után, 14 karakterű azonosító.
  • Személyi igazolvány, amennyiben személyesen adsz megbízást.

Miután leadtad az igényt, a megbízás érvénybe lépését követően kiállított számlád már Csoportos beszedéssel kerül kiegyenlítésre. Innentől a számlád első oldalán, a fizetési mód mezőben szerepelni fog, hogy azt a számlát már csoportos beszedéssel egyenlíted ki, és ehhez a számládhoz csekket már nem küldünk

Hogyan értesülök, hogy életbe lépett a megbízás?

A Csoportos beszedéssel fizetendő telefonszámládhoz már nem küldünk csekket és a számlán a fizetési módnál Csoportos beszedés szerepel. Mivel a Felhatalmazást csak a számlavezető bank jóváhagyása után tudjuk elfogadni, ezért előfordulhat, hogy a megbízást követő telefonszámlához még csekket mellékelünk és csak az azt követő számlád esetén érvényesül a Csoportos beszedés.

Mi a teendőm sikertelen terhelés esetén?

A terhelés visszautasításának okáról a Telenor levélben küld tájékoztatást. Ebben az esetben a kérdéses számla kiegyenlítéséhez a terhelés megismétlését telefonos ügyfélszolgálatunkon kérheted, illetve választhatsz másik befizetési módot ennek a számlának a kiegyenlítésére.

Fontos tudni a Csoportos beszedési megbízásról:

  • Felhívjuk figyelmedet, hogy a megbízásra leadott igény átfutási ideje akár 1 hónap is lehet!
  • Számlád terhelése havonta egyszer történik meg, a számlafizetési határidő napján. Amennyiben bármilyen okból nem volt sikeres az adott összeg lehívása, arról tájékoztatunk, és ilyen esetben ügyintézőnk segítségével kérhetsz utólagos terhelést, amely az igénytől számított 10. munkanapon teljesül.
  • A számla kiállításától számítva 15 napod van arra, hogy vitás kérdés esetén letiltsd a beszedési megbízást a bankodnál.
  • Bankodnál beállíthatsz limitet is, amin felül a bank nem teljesíti a megbízást.
     

Számlabefizetés Telenor Wallet-tel

Tájékoztatunk, hogy a Telenor Walletben történő telefonszámla befizetés lehetősége 2019. szeptember 20-ától megszűnik, kérjük helyette a MyTelenor App-on vagy a MyTelenor Online oldalán fizesd a számlád.


Mennyi idő alatt ér be a pénzem, hogyan tudom igazolni a befizetésem?

  • MyTelenor App-on és a MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton történő számlafizetés esetén az összeg azonnal megjelenik a rendszerünkben.
  • Banki utalás esetén 1-2 napon belül érkezik be az összeg (az utalás értéknapjától függően). 
  • ATM-es számlafizetéskor a befizetett összeg azonnal, de legkésőbb 1 munkanapon belül megjelenik a Telenor rendszerében.
  • A Lapkernél (Inmedio és Relay hírlapárusító helyek) és a Kuponportfólió hálózatában a befizetés online történik és az összeg azonnal, de legkésőbb 1 napon belül érkezik be. 
  • Csoportos beszedés esetén a számla fizetési határidején történik a terhelés, azonban a beérkezés kb. 8-10 nap.
  • Postai csekkes befizetés esetén akár 5-8 nap is lehet, míg a befizetésed beérkezik hozzánk, így ilyenkor érdemes a befizetést igazolni felénk.

A befizetést igazoló bizonylatot az értékesítési pontjainkon mutathatod be személyesen vagy a csekkbemutatas@telenor.hu  e-mail címre tudod elküldeni.

Töltsd le a MyTelenor appot, és fizesd be a számládat, csak pár kattintással!

Töltsd le a MyTelenor appot, és fizesd be a számládat, csak pár kattintással!