Számlabefizetés

Kerüld el a postai sorban állást, válassz egyszerű és gyors számlabefizetési módot az alábbiak közül:


Egyéb, a számlafizetéshez kapcsolódó információk:

  • Felhívjuk figyelmedet, hogy Telenor üzleteinkben megszűnt a számlabefizetés.
  • Mennyi idő alatt érkezik be a pénzem, hogyan tudom igazolni a befizetésem? Részletek


Bankkártyás fizetés a MyTelenor applikációban

Amennyiben még nem telepítetted az alkalmazást, díjmentesen megteheted innen

Nyisd meg az alkalmazást! 

Az alkalmazás automatikusan a készülékben lévő SIM kártya telefonszámát írja ki, ha ennek a számláját szeretnéd befizetni, akkor csak el kell fogadnod. Ha más telefonszám számláját fizetnéd, akkor át kell írnod a telefonszámot, viszont ez esetben az érintett hívószámra küldött megerősítő kód segítségével tudsz belépni.

A belépést követően több helyről is elérhető a számlabefizetés:

1. Felül, a gyorsfunkciók között, a Számlák ikonra kattintva (ez az iOS operációs rendszeren a láblécen található). Itt, ha van befizetetlen számla, akkor azt piros pötty jelzi a menüpont fölött.

2. A Főoldalon lefelé görgetve a Legutóbbi számláid menüpont alatt. 

Itt egy kattintást követően látható a legutolsó 6 számlád. A befizetendő számlát sárga színnel jelezzük, a befizetéshez az esedékes számlánál a BEFIZETÉS BANKKÁRTYÁVAL szövegre kell kattintani. Ha több nyitott számlád van, azokat egyesével tudod befizetni.

Ezt követően az OTP internetes fizetési oldalán meg kell adni a bankkártya adataidat: 

  • bankkártyaszám
  • bankkártya tulajdonos neve
  • bankkártya lejárati dátuma
  • érvényesítési kód (a kártya hátoldalán, az aláíráscsíkon szereplő szám utolsó három számjegye)

Ezután a TOVÁBB gombra kattintva megjelennek a tranzakció részletei és ha jók a kártyaadatok, jóvá tudod hagyni a tranzakciót. Ellenkező esetben a Visszavonás vagy a Módosítás gombbal tudsz visszalépni.

A tranzakció jóváhagyását követően kinyomtathatod és exportálhatod a megjelenő oldalt. A számlafizetés sikerességéről SMS üzenetben értesítünk (azon a számon, amelyre a befizetés történt). 

Fontos tudni az internetes bankkártyás fizetésről:

  • A fizetési tranzakció annak végrehajtását követően nem vonható vissza.
  • Sikeres számlafizetés esetén a bankkártya egyenleged azonnal megterhelésre kerül, és a Telenor haladéktalanul elvégzi a kívánt műveletet.
  • A befizetett összeg rögtön megjelenik a Telenor rendszerében.
  • Amennyiben bármilyen okból nem sikeres, vagy megszakad a művelet, arról az OTP-től kapott hibakód alapján tájékoztatunk.
     


Bankkártyás fizetés a MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton

  • Lépj be a my.telenor.hu oldalra!
  • Belépést követően a Saját fiókban a telefonszám kiválasztása után az Áttekintés oldalon a befizetésre váró, a Számlák oldalon pedig az összes számládat megtalálod.
  • Jelöld ki a befizetni kívánt számlát, majd kattints a „Befizetés” gombra, és a bankkártyás-fizetés feltételeinek elfogadása után, az OTPDirekt oldalán add meg a kért adatokat: bankkártyaszám, bankkártya lejárati dátuma, érvényesítési kód (A kártya hátoldalán, az aláíráscsíkon szereplő szám utolsó három számjegye. OTP Bank által kibocsátott Maestro kártya esetén ezt a mezőt hagyd üresen.).
  • A tranzakció jóváhagyását követően kinyomtathatod és exportálhatod a megjelenő oldalt, valamint a befizetés sikerességéről e-mailben is küldünk visszaigazolást.

Fontos tudni az internetes bankkártyás fizetésről:

  • A fizetési tranzakció annak végrehajtását követően nem vonható vissza.
  • Sikeres számlafizetés, egyenlegfeltöltés, előlegfizetés esetén a bankkártya egyenleged azonnal megterhelésre kerül, és a Telenor haladéktalanul elvégzi a kívánt műveletet.
  • A befizetett összeg rögtön megjelenik a Telenor rendszerében.
  • Amennyiben bármilyen okból nem sikeres, vagy megszakad a művelet, arról az OTP-től kapott hibakód alapján tájékoztatunk.


Egyszeri, banki átutalás

Kérjük, hogy az utalásod egyértelmű beazonosításához a megjegyzés rovatban mindenképp tüntesd fel az adott telefonszámla sorszámát. Több számla kiegyenlítéséhez minden egyes számlához külön utalást kell indítanod. A Telenor Magyarország Zrt. bankszámlaszáma: 13700016-01549027-00000000

Amennyiben külföldről szeretnél utalni: HU9413700016-01549027-00000000
(Az IBAN számunk: HU94 1370 0016 0154 9027 0000 0000, a SWIFT kód: INGBHUHB)

ATM-számlabefizetés

Telenor-számládat bármely napszakban befizetheted bankautomatán keresztül is, egyszerűen és gyorsan. Bármilyen bankkártyával vagy hitelkártyával fizethetsz, amelyet elfogadnak a bankautomaták - országszerte több mint 1500 OTP automatán, több mint 750 K&H Bank automatán és a Takarékszövetkezetekbankautomatáin teljesíthető így számlafizetés! A szolgáltatást a következő bankok automatáin érheted el: OTP Bank, Takarékszövetkezet; K&H Bank, Raiffeisen Bank és az UniCredit Bank.
Itt egy térképen keresheted meg a hozzád legközelebb lévő ATM-et: Tovább az ATM-keresőre

  1. Írd be bankkártyád PIN kódját!
  2. Válaszd a Telenor-számlabefizetés menüpontot!

Ha nem tudod, hogy éppen mennyi a számládon szereplő befizetendő összeg, akkor a PIN kódod és a telefonszámod megadása után SMS-ben elküldjük neked az érintett előfizetéshez tartozó számlaküldési cím összes be nem befizetett számláinak összegét. A befizetés tetszőleges összegre is lehetséges, amelyet te adsz meg az automatánál,de ez nem lehet több, mint az ATM-en megjelenített tényleges tartozás összege.

Fontos tudni az ATM-számlabefizetésről:

  • Ha így fizeted a számlád, a befizetett összeg azonnal, de legkésőbb 1 munkanapon belül, megjelenik a Telenor rendszerében, amint a bank sikeresen zárolja a számládon a fizetni kívánt összeget.
  • Az ATM-es befizetés bankkártyás vásárlásnak számít, így annak költségét a bankkártyát kibocsátó bank határozza meg. A szolgáltatásért a Telenor nem számít fel díjat.
  • A szolgáltatást a következő bankok automatáin érheted el: OTP Bank, Takarékszövetkezet; K&H Bank, Raiffeisen Bank és az UniCredit Bank.
    Itt egy térképen keresheted meg a hozzád legközelebb lévő ATM-et: Tovább az ATM-keresőre

Csoportos beszedési megbízás

Csoportos beszedési megbízással havi telefonszámlád összegét az általad megadott banki folyószámládról vonjuk le automatikusan. Így kényelmesen, sorban állás nélkül tudod intézni a befizetést.

  1. Töltsd ki a Felhatalmazás csoportos beszedési megbízás teljesítésére nyomtatványt! A nyomtatványt letöltheted honlapunkról, vagy beszerezheted számlavezető bankod fiókjaiban, illetve a Telenor Értékesítési Pontokon.
  2. Add le a felhatalmazást az alábbi módok egyikén:
  • A számlavezető bankodnál személyesen, telefonon vagy akár interneten keresztül (ennek az átfutási ideje a legrövidebb);
  • Telenor értékesítési pontokon személyesen;
  • Postai úton küldd el nekünk: a letöltött formanyomtatványt kitöltve, aláírással ellátva juttasd el hozzánk (Telenor Magyarország Zrt., 2045 Törökbálint, Pannon út 1.)!

Csoportos beszedéshez szükséges adatok: az internetes és a telefonos megbízás esetén a bankszámlaszám, jogosult azonosítója és a fogyasztó azonosítója szükséges. Személyes megbízás esetén ezeken felül a személyi igazolványodra lesz még szükséged.

  • Telenor Magyarország Zrt, mint jogosult azonosítója: A11107792T244
  • Fogyasztó azonosító: Fogyasztó azonosító a jogosultnál, ami a Telenor Magyarország Zrt. által kiállított telefonszámla első oldalának közepén található: „Az Ön azonosítója csoportos beszedési megbízás esetén” szöveg után, 14 karakterű azonosító.
  • Személyi igazolvány, amennyiben személyesen adsz megbízást.

Miután leadtad az igényt, a megbízás érvénybe lépését követően kiállított számlád már Csoportos beszedéssel kerül kiegyenlítésre. Innentől a számlád első oldalán, a fizetési mód mezőben szerepelni fog, hogy azt a számlát már csoportos beszedéssel egyenlíted ki, és ehhez a számládhoz csekket már nem küldünk

Hogyan értesülök, hogy életbe lépett a megbízás?

A Csoportos beszedéssel fizetendő telefonszámládhoz már nem küldünk csekket és a számlán a fizetési módnál Csoportos beszedés szerepel. Mivel a Felhatalmazást csak a számlavezető bank jóváhagyása után tudjuk elfogadni, ezért előfordulhat, hogy a megbízást követő telefonszámlához még csekket mellékelünk és csak az azt követő számlád esetén érvényesül a Csoportos beszedés.

Mi a teendőm sikertelen terhelés esetén?

A terhelés visszautasításának okáról a Telenor levélben küld tájékoztatást. Ebben az esetben a kérdéses számla kiegyenlítéséhez a terhelés megismétlését telefonos ügyfélszolgálatunkon kérheted, illetve választhatsz másik befizetési módot ennek a számlának a kiegyenlítésére.

Fontos tudni a Csoportos beszedési megbízásról:

  • Felhívjuk figyelmedet, hogy a megbízásra leadott igény átfutási ideje akár 1 hónap is lehet!
  • Számlád terhelése havonta egyszer történik meg, a számlafizetési határidő napján. Amennyiben bármilyen okból nem volt sikeres az adott összeg lehívása, arról tájékoztatunk, és ilyen esetben ügyintézőnk segítségével kérhetsz utólagos terhelést, amely az igénytől számított 10. munkanapon teljesül.
  • A számla kiállításától számítva 15 napod van arra, hogy vitás kérdés esetén letiltsd a beszedési megbízást a bankodnál.
  • Bankodnál beállíthatsz limitet is, amin felül a bank nem teljesíti a megbízást.
     

Számlabefizetés Telenor Wallet-tel

Amennyiben Telenor ügyfél vagy, aktuális telefonszámládat a Telenor Wallet alkalmazás segítségével gyorsan, kényelmesen és biztonságosan fizetheted.
Ennek érdekében minden kártyás műveletet személyesen hagysz jóvá a Walletben a regisztrációkor megadott PIN kóddal.

Regisztráld a bankkártyád biztonságosan az alkalmazásban!

  • Olvasd át az Általános szerződési feltételeket, és ha egyetértesz velük, fogadd el őket!
  • Add meg a mobilszámod, amire küldünk egy biztonsági kódot, amellyel a regisztrációt elvégezheted. A továbbiakban ezzel a telefonszámmal azonosítjuk Wallet fiókodat.
  • Válassz a Telenor Wallet-hez PIN kódot, amit jegyezz meg! Ezzel a PIN kóddal biztosítod a kártyaadatok titkosságát, minden kártyaműveletet ezzel a kóddal fogsz jóváhagyni.
  • Regisztráld bármely MasterCard vagy VISA bankkártyádat az adatai megadásával!
  • Regisztrált kártyádat mostantól kezdve használhatod Telenor egyenleg feltöltésre és Telenor számlád befizetésére is!
     

Készpénzes számlabefizetés a Magyar Lapterjesztő Zrt. Inmedio és Relay, és Kuponportfólió partner üzleteiben

Itt megkeresheted a hozzád legközelebbi készpénzes számlabefizető helyet. Tovább a térképre
 

Fontos tudnivalók, ha Inmedio vagy Relay üzletben, illetve COOP Áruházban fizeted a számlád:    

  • Telefonszámod kétszeri megadását követően a terminálon keresztül tájékoztatást kapsz tartozásod összegéről, melyet jóvá kell hagynod.
  • Amennyiben nincs tartozásod, a terminál erről is tájékoztat.
  • Egy rendezetlen számla esetén a számla végösszege jelenik meg, több rendezetlen számla esetén a teljes tartozás összege.
  • Lehetőség van a teljes tartozás rendezésére és a tartozásnál kisebb összeg befizetésére is.
  • Tartozást meghaladó összeg befizetésére nincs lehetőség.
  • Sikeres tranzakció esetén a számlafizetőnek a „BEFIZETÉS IGAZOLÁSA VEVŐ PÉLDÁNYA” elnevezésű bizonylatot kell kapnia. A befizetés igazolása kizárólag ezzel a bizonylattal lehetséges, ezért ezt a példányt meg kell őrizni.


Tudnivalók, ha Kuponportfólió partner üzleteiben fizeted be a számláidat:

A hálózathoz többek között benzinkutak, lottózók, GSM üzletek csatlakoztak.

  • Telefonszámod kétszeri megadását követően a terminálon keresztül tájékoztatást kapsz tartozásod összegéről, melyet jóvá kell hagynod.
  • Amennyiben nincs tartozásod, a terminál erről is tájékoztat.
  • Egy rendezetlen számla esetén a számla végösszege jelenik meg, több rendezetlen számla esetén a teljes tartozás összege.
  • Lehetőség van a teljes tartozás rendezésére és a tartozásnál kisebb összeg befizetésére is.
  • Tartozást meghaladó összeg befizetésére nincs lehetőség.
     

Számlabefizetés a Tesco-Global Áruházak Zrt. (Tesco) üzleteiben

Tudnivalók, ha Tesco üzletekben fizeted a számládat:

  • Számládat a papír számlához tartoz sárga csekkel lehet rendezni. A Tesco üzletekben elhelyezett csekkbefizető automatába kell behelyezi a befizetni kívánt csekket, melyről az automata az adatokat leolvassa és egy bónt nyomtat részedre.
  • A bónt a kasszánál tudod rendezni, mint bevásárlása egyik tételét, azzal a különbséggel, hogy a telefonszámla befizetésről külön bizonylatot is kapsz.
  • A befizetés igazolásáról a Tesco egy bizonylatot fog nyomtatni azt kell megőrizni.


Mennyi idő alatt ér be a pénzem, hogyan tudom igazolni a befizetésem?

  • MyTelenor App-on és a MyTelenor inernetes ügyfélszolgálaton történő számlafizetés esetén az összeg azonnal megjelenik a rendszerünkben.
  • Banki utalás esetén 1-2 napon belül érkezik be az összeg (az utalás értéknapjától függően). 
  • ATM-es számlafizetéskor a befizetett összeg azonnal, de legkésőbb 1 munkanapon belül megjelenik a Telenor rendszerében.
  • A Lapkernél (Inmedio és Relay hírlapárusító helyek) és a Kuponportfólió hálózatában a befizetés online történik és az összeg azonnal, de legkésőbb 1 napon belül érkezik be. 
  • A Tesco számlafizetés beérkezési határideje 1-2 nap.
  • Csoportos beszedés esetén a számla fizetési határidején történik a terhelés, azonban a beérkezés kb. 8-10 nap.
  • Postai csekkes befizetés esetén akár 5-8 nap is lehet, míg a befizetésed beérkezik hozzánk, így ilyenkor érdemes a befizetést igazolni felénk.

A befizetést igazoló bizonylatot az értékesítési pontjainkon mutathatod be személyesen vagy a csekkbemutatas@telenor.hu  e-mail címre tudod elküldeni.