Előfizetés korlátozása, megszüntetése

Honnan tudom, hogy a Telenor mikor korlátozza az előfizetésemet?

Amennyiben számládat nem rendezted a fizetési határidőn belül, az Elektronikus hírközlési törvényben (továbbiakban EHT) foglaltaknak megfelelően díjmentes SMS-ben/e-mailben értesítünk, hogy mikor és mi a következménye, ha nem rendezed a számládat (pl. korlátozás).

Amennyiben késve rendezed számláidat, úgy érdemes nem postai úton megtenni azt, mivel annak a beérkezési határideje 5-8 nap is lehet.

Az EHT-ban foglalt felszólításokon túl állandó, bejelentett lakcímedre két esetben is küldünk felszólító levelet, melyből megtudhatod, hogy további nemfizetés esetén mikor kerül előfizetésed korlátozásra. A korlátozást követő felmondásra az állandó, bejelentett lakcímedre küldött tértivevényes levélben kerül sor (előfizetés megszüntetése). A felszólító levek díját utólag kiszámlázzuk.
 

Felszólító SMS-t kaptam, de már rendeztem az összeget

Amennyiben rendezted aktuális számládat (az SMS előtt maxmimum 1 nappal), de mégis kaptál felszólító SMS-t, úgy tekintsd azt tárgytalannak, hiszen valószínűleg a befizetés összege még nem lett rögzítve rendszereinkben.

Amennyiben korábban (az SMS előtt több mint 1 nappal) rendezted már számládat és mégis kaptál felszólító SMS-t, fordulj Telefonos ügyfélszolgálatunkhoz vagy érdeklődj Értékesítési Ponjainkon.
 

Korlátozták a telefonszámomat díjtartozás miatt, hogyan kérhetem a korlátozás feloldását?

Amennyiben rendezésre kerül a számla, amely miatt a korlátozás életbe lépett, nincsen különösebb teendőd. A számlatartozás lezárását követő 72 órán belül automatikusan újra biztosítjuk a teljes szolgáltatást. Az előfizetői szerződés megszűnését követően, de legfeljebb 180 napon belül, lehetőséged van visszakapcsolási igényedet személyesen jelezni valamennyi értékesítési pontunkon, melyet minden esetben egyedileg bírálunk el. 
A visszakapcsolásért az  ÁSZF 1/A melléklet 9.4. pontjában megtalálható díjat számlázzuk ki.