Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Fizetési határidő és fizetési haladék

Számlák fizetési határideje

A szerződéskötést követően, előfizetésed aktiválásakor a rendszerünk automatikusan besorol egy számlázási ciklusba, ami meghatározza, hogy a jövőben a hónap melyik napján zárjuk le és állítjuk ki az adott havi számlád. A számlazárási időpontodat legegyszerűbben a MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton nézheted meg (belépést követően a Saját fiókban a telefonszám kiválasztása után a Számlák oldalon).

A számlazárásodkor a rendszerünk lezárja az aktuális ciklus számlázását, 2-3 nap alatt elkészül a számlád, melyet választásod szerint elektronikusan vagy postai úton küldünk meg részedre a rendszerünkben rögzített számlaküldési címre (elektronikus számlázás esetén e-mailben tájékoztatunk a számla elkészültéről, illetve arról, hogy hol tudod azt megtekinteni).

Fizetési határidő: a számla kiállítása után 15 napod van a számla befizetésére, mely időszak alatt nem terhelünk késedelmi kamatot. A fizetési határidőt mindig feltüntetjük a számlán.

Türelmi idő: ha nem fizetted be a számládat a fizetési határidőig, egy türelmi időszak következik, amely alatt az Elektronikus hírközlési törvényben (továbbiakban EHT) foglaltaknak megfelelően szólítunk fel a számla befizetésére, illetve SMS-ben/e-mailben elküldjük részedre azt is, hogy mikor mi a következménye annak, , ha nem rendezed a számládat. A tényleges befizetésig késedelmi kamatot terhelünk.

Fizetési haladék igénylése

Fizetési haladékot 6 havonta egyszer kérhetsz, bizonyos feltételek teljesülése esetén.

  • A számlán szereplő fizetési határidőtől a tényleges befizetésig késedelmi kamatot terhelünk, melynek mértékét a mindenkor érvényes ÁSZF tartalmazza.
  • Fizetési haladékra további haladékot, illetve részletfizetést nem tudunk biztosítani.

Abban az esetben, ha a haladék ideje alatt sem tudod tartozásod kiegyenlíteni, szolgáltatásodat korlátozzuk:

  • a fizetési haladékkal érintett előfizetése(i)den belföldön csak hanghívást, SMS-t és MMS-t tudsz fogadni, valamint eléred a Telefonos Ügyfélszolgálatunkat (a 1220-on) és a segélyhívó számokat (pl. 107 – rendőrség),
  • külföldön nem tudsz hívást kezdeményezni.

A visszakapcsoláshoz az összes érintett számlát rendezned kell, majd a következő számlában kiterheljük a késedelmi kamatot és a visszakapcsolási díjat.

Fizetési haladékot Telefonos ügyfélszolgálatunkon kérhetsz.

Hasznos volt ez az oldal?
Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.