Mit jelent az e-Komfort csomag?
Célunk, hogy minél kevesebb papírt és erőforrást használjunk, védve ezzel környezetünket, ezért egyes tarifacsomagjaink kizárólag beépített e-Komfort csomaggal vehetők igénybe. Az e-Komfort csomagnak feltételei vannak, melyek az előfizetői szerződéssel elfogadásra kerülnek. A következőknek kell együttesen teljesülniük, hogy ne kerüljön kiterhelésre az e-komfort csomag díja a számládban: elektronikus a számlád, elektronikus módon vagy Telenor üzletben fizeted a be számlád, betartod a fizetési határidőt.
E-számla
Az Elektronikus számla szolgáltatás igénybevétele. Tarifacsomagod vásárlása folyamán ezt a számlázási módot kell választanod, és azt követően megtartanod.
Elektronikus módon vagy Telenor üzletben fizeted a számlát
- MyTelenor online ügyfélszolgálaton keresztül, internetes vásárlásra alkalmas belföldi kibocsátású bankkártyával,
- MyTelenor alkalmazáson keresztül
- csoportos beszedési megbízással,
- banki átutalással,
- Telenor üzletben,
- ATM bank automatán keresztül
Fizetés időben
A számládat a számlán feltüntetett fizetési határidőig befizeted.
A Telenor Blue+, Telenor Blue, a Telenor Light, a Telenor Hello Data, a Hello Telenor, a Telenor MyTariff, a Start, az All-In, Hipernet Home S, Hipernet Home M, Hipernet Home L, My Hipernet Home S, My Hipernet Home M, My Hipernet Home L, My Hipernet Home XXL, Hipernet Home+ S, Hipernet Home+ M, Hipernet Home+ L, valamint a kisvállalkozói MyBusiness Team, MyBusiness All-In, Telenor MyBusiness Flexi, Telenor MyBusiness Classic és Telenor MyBusiness Manager tarifacsomagokat csak e-Komfort csomaggal veheted igénybe. Az e-Komfort csomag nem teljesítésének díja publikus tarifacsomag szerint*:
Lakossági hangalapú előfizetés esetében:
- Telenor XS és Blue+ XS tarifacsomag esetén: 300 Ft
- Telenor S, Hiper M Talk, Hiper M Net, Hiper L és Hiper XXL tarifacsomagok esetén: 1000 Ft
- Telenor Blue+ S, M, L, XXL tarifacsomagok esetén: 1000 Ft
- Telenor Light, Telenor MyTariff XS, S és Start tarifacsomag esetén: 300 Ft
- Telenor Blue S, M, L, XXL tarifacsomagok esetén: 1000 Ft
- Telenor Hello Data tarifacsomagok esetén: 1000 Ft
- Hello Telenor tarifacsomag esetén: 1000 Ft
- Telenor MyTariff M, L, XXL; All-In S, All-In M, All-In L, All-In XL, All-In XL Extra tarifacsomagok esetén: 1000 Ft
Lakossági mobilinternet előfizetés esetében:
- Hipernet Home S és My Hipernet Home S esetén: 300 Ft
- Hipernet Home M, My Hipernet Home M, Hipernet Home L és My Hipernet Home XXL esetén: 1000 Ft
- Hipernet Home+ S, Hipernet Home+ M, Hipernet Home+ L esetén: 1000 Ft
Kisvállalati számlás csomagok esetében:
- MyBusiness Team 3, 7, 10, 15, 25 és Business Team 3,7,10,15,25, valamint MyBusiness All-In XS, Business All in XS és Start 1 tarifacsomagok esetén 300 Ft (nettó 236,2 Ft)
- MyBusiness All-In S, MyBusiness All-In M, MyBusiness All-In L , MyBusiness All-In XL és Business All-In S, Business All-In M, Business All-In L, Business All-In XL tarifacsomagok esetén 1000 Ft (nettó 787,4 Ft)
- Telenor MyBusiness Flexi 1, 2, 3 és 4, Telenor MyBusiness Classic 1, 2, 3 és 4, valamint a Telenor MyBusiness Manager 1, 2 és Start 2 tarifacsomagok esetén 1000 Ft (nettó 787,4 Ft)
*Amennyiben nem találtad meg a tarifacsomagod a felsorolásban, az nem jelenti azt, hogy tarifád nem tartalmazza az e-komfort csomagot. Ha szeretnél erről információt kapni, tájékozódhatsz szerződésedből, illetve a telefonos és személyes ügyfélszolgálatunkon.
Ha ragaszkodsz ahhoz, hogy a számlát készpénzzel fizeted be az Inmedio, Relay hírlapüzletekben vagy a Kuponportfólió hálózatában, azzal vállalod az e-komfort csomag tarifacsomag szerinti nem teljesítésének díját, melyet a következő számládban számlázunk ki hívószámonként.
Mi az az Elektronikus számla?
Elektronikus számládat a számítógépeden, tableteden, okostelefonodon az interneten, elektronikus formátumban tudod megnézni/lementeni. Ha elkészült a számlád, értesítést küldünk (SMS és/vagy e-mail), ezután a számlád részleteit a MyTelenoron vagy az értesítésben küldött linken keresztül tudod megtekinteni.
A szolgáltatás havidíjmentes.
Az elektronikus számlán minden olyan adat megtalálható, amely a papír alapú számlán is. Az elektronikus számlák ugyanolyan hiteles számlának minősülnek, mint a postai úton kiküldött papír alapúak, bármilyen adathordozóra mentve hivatalos ügyek intézéséhez is felhasználhatóak.
Választhatsz, hogy milyen módon szeretnéd megtekinteni az e-számládat:
- Egyszerűsített eléréssel: Ha elkészült a számlád, akkor az általad válaszott módon (SMS-ben és/vagy e-mailben) értesítünk. Az üzenetben elküldjük Neked a linket, amelyre kattintva rögtön megjelenik az aktuális havi számlád - ezt akár azonnal be is fizetheted elektronikusan. Így az aktuális havi számlát MyTelenor belépés nélkül tekintheted meg 1 évig, illetve a MyTelenoron (belépés után) 8 évig. Mivel az egyszerűsített eléréshez nincs szükség belépésre, regisztrációra - ezért fordíts figyelmet arra, hogy az internetes hivatkozást tartalmazó értesítéshez ki férhet hozzá (pl. továbbküldés)!
- MyTelenor belépéssel: Ha elkészült a számlád, akkor az általad válaszott módon (SMS-ben és/vagy e-mailben) értesítünk. Az üzenetben elküldjük Neked a MyTelenor belépéshez szükséges linket. Bejelentkezés után az aktuális számládat megtekintheted, és akár azonnal be is fizetheted. Ezen az oldalon az összes korábbi elektronikus számládat is megtalálhatod.
Hogyan tudod megrendelni?
Interneten:
- Regisztrálj a MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalunkon!
Egyszeri SMS-kóddal belépve nem tudod megrendelni a szolgáltatást! - Belépést követően a Saját fiókban a telefonszám kiválasztása után a Beállítások oldal Számlázással kapcsolatos beállítások részében válaszd az Elektronikus számlát!
A sikeres megrendelésről visszaigazoló e-mailt küldünk.
Regisztrálok | Belépek a MyTelenor oldalra
Telefonon:
Hívd telefonos ügyfélszolgálatunkat, a 1220-at, és kérj ügyintézőt!
Személyesen:
Keresd fel bármely üzletünket.
További tudnivalók az Elektronikus számláról
