Mit jelent az e-Komfort csomag?
Célunk, hogy minél kevesebb papírt és erőforrást használjunk, védve ezzel környezetünket, ezért egyes tarifacsomagjaink kizárólag beépített e-Komfort csomaggal vehetők igénybe. Az e-Komfort csomagnak feltételei vannak, melyek az előfizetői szerződéssel elfogadásra kerülnek. A következőknek kell együttesen teljesülniük, hogy ne kerüljön kiterhelésre az e-komfort csomag díja a számládban: elektronikus a számlád, elektronikus módon vagy Telenor üzletben fizeted a be számlád, betartod a fizetési határidőt.
E-számla
Az Elektronikus számla szolgáltatás igénybevétele. Tarifacsomagod vásárlása folyamán ezt a számlázási módot kell választanod, és azt követően megtartanod.
Elektronikus módon vagy Telenor üzletben fizeted a számlát
- MyTelenor online ügyfélszolgálaton keresztül, internetes vásárlásra alkalmas belföldi kibocsátású bankkártyával,
- MyTelenor alkalmazáson keresztül
- csoportos beszedési megbízással,
- banki átutalással,
- Telenor üzletben,
- ATM bank automatán keresztül
Fizetés időben
A számládat a számlán feltüntetett fizetési határidőig befizeted.
Az alább felsorolt tarifacsomagokat csak e-Komfort csomaggal veheted igénybe. Az e-Komfort csomag nem teljesítésének díja publikus tarifacsomag szerint*:
Lakossági hangalapú előfizetés esetében:
- Telenor XS, Telenor XS+ és Telenor Blue+ XS tarifacsomag esetén: 300 Ft
- Telenor S, Hiper M Talk, Hiper M Net, Hiper L, Hiper L+ és Hiper XXL tarifacsomagok esetén: 1000 Ft
- Telenor Blue+ S, M, L, XXL tarifacsomagok esetén: 1000 Ft
- Telenor Light, Telenor MyTariff XS, S és Start tarifacsomag esetén: 300 Ft
- Telenor Blue S, M, L, XXL tarifacsomagok esetén: 1000 Ft
- Telenor Hello Data tarifacsomagok esetén: 1000 Ft
- Hello Telenor tarifacsomag esetén: 1000 Ft
- Telenor MyTariff M, L, XXL; All-In S, All-In M, All-In L, All-In XL, All-In XL Extra tarifacsomagok esetén: 1000 Ft
Lakossági mobilinternet előfizetés esetében:
- Hipernet Home S és My Hipernet Home S esetén: 300 Ft
- Hipernet Home M, My Hipernet Home M, Hipernet Home L és My Hipernet Home XXL esetén: 1000 Ft
- Hipernet Home+ S, Hipernet Home+ M, Hipernet Home+ L esetén: 1000 Ft
Kisvállalati számlás csomagok esetében:
- MyBusiness Team 3, 7, 10, 15, 25 és Business Team 3,7,10,15,25, valamint MyBusiness All-In XS, Business All in XS és Start 1 tarifacsomagok esetén 300 Ft (nettó 236,2 Ft)
- MyBusiness All-In S, MyBusiness All-In M, MyBusiness All-In L , MyBusiness All-In XL és Business All-In S, Business All-In M, Business All-In L, Business All-In XL tarifacsomagok esetén 1000 Ft (nettó 787,4 Ft)
- Telenor MyBusiness Flexi 1, 2, 3 és 4, Telenor MyBusiness Classic 1, 2, 3 és 4, valamint a Telenor MyBusiness Manager 1, 2 és Start 2 tarifacsomagok esetén 1000 Ft (nettó 787,4 Ft)
*Amennyiben nem találtad meg a tarifacsomagod a felsorolásban, az nem jelenti azt, hogy tarifád nem tartalmazza az e-komfort csomagot. Ha szeretnél erről információt kapni, tájékozódhatsz szerződésedből, illetve a telefonos és személyes ügyfélszolgálatunkon.
Ha ragaszkodsz ahhoz, hogy a számlát készpénzzel fizeted be az Inmedio, Relay hírlapüzletekben vagy a Kuponportfólió hálózatában, azzal vállalod az e-komfort csomag tarifacsomag szerinti nem teljesítésének díját, melyet a következő számládban számlázunk ki hívószámonként.
Mi az az Elektronikus számla?
Elektronikus számládat a számítógépeden, tableteden, okostelefonodon az interneten, elektronikus formátumban tudod megnézni/lementeni. Ha elkészült a számlád, értesítést küldünk (SMS és/vagy e-mail), ezután a számlád részleteit a MyTelenoron vagy az értesítésben küldött linken keresztül tudod megtekinteni.
A szolgáltatás havidíjmentes.
Az elektronikus számlán minden olyan adat megtalálható, amely a papír alapú számlán is. Az elektronikus számlák ugyanolyan hiteles számlának minősülnek, mint a postai úton kiküldött papír alapúak, bármilyen adathordozóra mentve hivatalos ügyek intézéséhez is felhasználhatóak.
Választhatsz, hogy milyen módon szeretnéd megtekinteni az e-számládat:
- Egyszerűsített eléréssel: Ha elkészült a számlád, akkor az általad válaszott módon (SMS-ben és/vagy e-mailben) értesítünk. Az üzenetben elküldjük Neked a linket, amelyre kattintva rögtön megjelenik az aktuális havi számlád - ezt akár azonnal be is fizetheted elektronikusan. Így az aktuális havi számlát MyTelenor belépés nélkül tekintheted meg 1 évig, illetve a MyTelenoron (belépés után) 8 évig. Mivel az egyszerűsített eléréshez nincs szükség belépésre, regisztrációra - ezért fordíts figyelmet arra, hogy az internetes hivatkozást tartalmazó értesítéshez ki férhet hozzá (pl. továbbküldés)!
- MyTelenor belépéssel: Ha elkészült a számlád, akkor az általad válaszott módon (SMS-ben és/vagy e-mailben) értesítünk. Az üzenetben elküldjük Neked a MyTelenor belépéshez szükséges linket. Bejelentkezés után az aktuális számládat megtekintheted, és akár azonnal be is fizetheted. Ezen az oldalon az összes korábbi elektronikus számládat is megtalálhatod.
Hogyan tudod megrendelni?
Interneten:
- Regisztrálj a MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalunkon!
Egyszeri SMS-kóddal belépve nem tudod megrendelni a szolgáltatást! - Belépést követően a Saját fiókban a telefonszám kiválasztása után a Beállítások oldal Számlázással kapcsolatos beállítások részében válaszd az Elektronikus számlát!
A sikeres megrendelésről visszaigazoló e-mailt küldünk.
Regisztrálok | Belépek a MyTelenor oldalra
Telefonon:
Hívd telefonos ügyfélszolgálatunkat, a 1220-at, és kérj ügyintézőt!
Személyesen:
Keresd fel bármely üzletünket.
További tudnivalók az Elektronikus számláról

Befizeti a számlád!
Najó, nem helyetted, de megteheted, amikor eszedbe jut. Az appon bankkártyával, biztonságos, titkosított rendszeren keresztül fizetheted számláidat.
Már Telenoros vagy? Lépj be vagy regisztrálj!
Vásárolj meglévő előfizetésedhez új telefont könnyedén! Csak bejelentkezés után tudsz a számod megtartásával vásárolni!
Miért jó az SMS-belépés?
Az SMS belépés egyszerű, gyors és teljesen biztonságos.
Az SMS-sel történő belépés esetén nem kell megjegyezned egy állandó jelszót, nem szükséges Facebook vagy Google fiókkal rendelkezned.
Az SMS-alapú hitelesítés során a mobiltelefonodra egy egyszer használatos, teljesen véletlenszerű kódot kapsz, amit a belépési ablak megfelelő felületére kell bemásolnod.
Az SMS-belépés kizárólag lakossági ügyfeleknek érhető el, üzleti és vállalati ügyfélként, kérjük, regisztrálj.
SMS-azonosítással korlátozott szolgáltatások érhetőek el a MyTelenor fiókban. Egyenleglekérdezés, számlabefizetés, adatjegyek és feltöltőkártya vásárlása intézhető, azonban készülékvásárlás, egyedi ajánlat igénybe vétele, valamint szolgáltatás előfizetése és lemondása nem. Ezen ügyek intézéséhez válaszd a MyTelenor belépés egyéb lehetőségeit.