Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Mit jelent az e-Komfort csomag?

E-számla

Az Elektronikus számla szolgáltatás igénybevétele. Tarifacsomagod vásárlása folyamán ezt a számlázási módot kell választanod, és azt követően megtartanod.

Elfogadott fizetési módok

  • MyTelenor online ügyfélszolgálaton keresztül, internetes vásárlásra alkalmas belföldi kibocsátású bankkártyával,
  • MyTelenor alkalmazáson keresztül
  • csoportos beszedési megbízással,
  • banki átutalással, illetve
  • ATM bank automatán keresztül.
  • Inmedio és Relay üzletekben
  • Kuponportfólió üzleteiben

Fizetés időben

A számládat a számlán feltüntetett fizetési határidőig befizeted.

A Telenor Blue, a Telenor Light, a Telenor Hello Data,a Hello Telenor, a Telenor MyTariff, a Start, az All-In, Hipernet Home S, Hipernet Home M, Hipernet Home L, valamint a kisvállalkozói Business Team és Business All-In tarifacsomagokat csak e-Komfort csomaggal veheted igénybe. Amennyiben nem teljesíted az e-Komfort csomag feltételeit, abban az esetben a következő havi számládon kiterhelésre kerül az e-Komfort csomag nem teljesítésének díja, amely

  • Telenor Light, Telenor MyTariff XS, S és Start tarifacsomag esetén: 300 Ft
  • Telenor Blue S, M, L, XXL tarifacsomagok esetén: 1000 Ft
  • Telenor Hello Data tarifacsomagok esetén: 1000 Ft
  • Hello Telenor tarifacsomag esetén: 1000 Ft
  • Telenor MyTariff M, L, XXL; All-In S, All-In M, All-In L, All-In XL, All-In XL Extra tarifacsomagok esetén: 1000 Ft
  • Hipernet Home S és My Hipernet Home S esetén: 300 Ft
  • Hipernet Home M, My Hipernet Home M, Hipernet Home L és My Hipernet Home L esetén: 1000 Ft
  • Business Team 3, 7, 10, 15, 25 valamint Business All-In XS tarifacsomag esetén 300 Ft (nettó 237 Ft)
  • Business All-In S, Business All-In M, Business All-In L és Business All-In XL tarifacsomagok esetén 1000 Ft (nettó 788 Ft)

Mi az az Elektronikus számla?

Elektronikus számládat a számítógépeden, tableteden, okostelefonodon az interneten, elektronikus formátumban tudod megnézni/lementeni. Ha elkészült a számlád, értesítést küldünk (SMS és/vagy e-mail), ezután a számlád részleteit a MyTelenoron vagy az értesítésben küldött linken keresztül tudod megtekinteni.

A szolgáltatás havidíjmentes.
Az elektronikus számlán minden olyan adat megtalálható, amely a papír alapú számlán is. Az elektronikus számlák ugyanolyan hiteles számlának minősülnek, mint a postai úton kiküldött papír alapúak, bármilyen adathordozóra mentve hivatalos ügyek intézéséhez is felhasználhatóak.

Választhatsz, hogy milyen módon szeretnéd megtekinteni az e-számládat:

  • Egyszerűsített eléréssel: Ha elkészült a számlád, akkor az általad válaszott módon (SMS-ben és/vagy e-mailben) értesítünk. Az üzenetben elküldjük Neked a linket, amelyre kattintva rögtön megjelenik az aktuális havi számlád - ezt akár azonnal be is fizetheted elektronikusan. Így az aktuális havi számlát MyTelenor belépés nélkül tekintheted meg 1 évig, illetve a MyTelenoron (belépés után) 8 évig. Mivel az egyszerűsített eléréshez nincs szükség belépésre, regisztrációra - ezért fordíts figyelmet arra, hogy az internetes hivatkozást tartalmazó értesítéshez ki férhet hozzá (pl. továbbküldés)!
  • MyTelenor belépéssel: Ha elkészült a számlád, akkor az általad válaszott módon (SMS-ben és/vagy e-mailben) értesítünk. Az üzenetben elküldjük Neked a MyTelenor belépéshez szükséges linket. Bejelentkezés után az aktuális számládat megtekintheted, és akár azonnal be is fizetheted. Ezen az oldalon az összes korábbi elektronikus számládat is megtalálhatod.

Hogyan tudod megrendelni?

  • Interneten:
  1. Regisztrálj a MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalunkon!
    Egyszeri SMS-kóddal belépve nem tudod megrendelni a szolgáltatást!
  2. Belépést követően a Saját fiókban a telefonszám kiválasztása után a Beállítások oldal Számlázással kapcsolatos beállítások részében válaszd az Elektronikus számlát!

A sikeres megrendelésről visszaigazoló e-mailt küldünk.

Regisztrálok | Belépek a MyTelenor oldalra

  • Telefonon:

Hívd telefonos ügyfélszolgálatunkat, a 1220-at, és kérj ügyintézőt!

  • Személyesen:

Keresd fel bármely üzletünket.

További tudnivalók az Elektronikus számláról

Hasznos volt ez az oldal?
Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.