Számlázási adatok módosítása

Számlaküldési név/cím megváltoztatása

Számlaküldési nevedet/címedet bármikor megváltoztathatod, mely változtatás a következő számlazárással lép életbe, így a változtatást követő számlát már az új címedre tudjuk küldeni.

A módosítást legegyszerűbben a MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton teheted meg, a belépést követően a Saját fiókban a telefonszám kiválasztása után a Beállítások oldal Számlázással kapcsolatos beállítások részében.


Több telefonszámom van – számlázási cím(ek) megadása

Amennyiben több telefonszámod van és papíralapú a számlázásod, az egyes telefonszámokra vonatkozó számlák kiállítását kérheted akár eltérő címekre is.

A módosítás legkorábban az aktuális számlazárást követő számlázási ciklusban érvényesül (azaz egy számlát még a korábbi címre kapsz, az azt követőt pedig kérésednek megfelelően a módosított címekre).

Igényedet telefonos ügyfélszolgálatunkon jelezheted.
 



Szeretnéd bárhonnan elérni a számláidat?

Válaszd az Elektronikus számlát, amellyel interneten keresztül PDF formátumban tekintheted meg számláidat.

Tudj meg többet az Elektronikus számláról!