Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Elektronikus ügyintézés előfizetőknek

Ezen az oldalon írhatod meg kérdésedet ügyfélszolgálatunknak.

Szeretnénk minél hamarabb segíteni, ezért kérjük, tölts ki minél több mezőt, így segítheted a mi munkánkat, és a gyorsabb ügyintézést.
Mi pedig mindent megteszünk, hogy üzenetedre a lehető leggyorsabban, de legkésőbb 30 napon belül választ adjunk.
A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező.

!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!

Amennyiben elektronikus aláírást használ, kérjük, először írja meg igényét/panaszát e-mailben vagy Wordben, lássa el elektronikus aláírásával, mentse le a fájlt, majd csatolja azt az űrlaphoz.

!
Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.