Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Elektronikus ügyintézés előfizetőknek

Az űrlap kitöltésével tud írni ügyfélszolgálatunknak felmerülő kérdéseivel kapcsolatban.

Az űrlapon minden szükséges információt bekérünk ahhoz, hogy gyorsabban tudjunk válaszolni. Természetesen üzenetéről azonnali automatikus másolatot kap a saját, megadott email címére.

Kérjük, válasszon!  
Kérjük, válasszon!  
Tallózás
 

Amennyiben elektronikus aláírást használ, kérjük, először írja meg igényét/panaszát e-mailben vagy Wordben, lássa el elektronikus aláírásával, mentse le a fájlt, majd csatolja azt az űrlaphoz.

Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.