A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalak használatához egyszeri SMS-kód lekérése vagy előzetes regisztráció szükséges, melyet oldalainkon keresztül néhány perc alatt elvégezhet. Belépés után ügyfélszolgálati oldalunk mellett elérheti online áruházunkat és egyéb alkalmazásokat is, pl. E-mail, SMS Stúdió.

A regisztráció a my.telenor.hu oldalon található Regisztráció linken keresztül végezhető el.

Online ügyfélszolgálat - Regisztráció

Az alábbi regisztrációs eseteket különböztetjük meg:

  • Kártyaszintű regisztráció (amikor egy telefonszámot regisztrál)
  • Ügyfélszintű regisztráció (amikor egy Telenor azonosítót regisztrál)
  • Ügyfélkártya-szintű regisztráció
  • Látogatói szintű regisztráció

Kártyaszintű regisztráció (amikor  egy telefonszámot regisztrál)

Kiknek javasolt a kártyaszintű regisztráció?

Az alábbi esetekben javasoljuk a "kártyaszintű" regisztrációt, ami valójában egy telefonszám regisztrációját jelenti.

a. Egyetlen számlás előfizetéssel rendelkező ügyfeleknek;
b. Feltöltőkártyás ügyfeleknek;
c. Új Generációs Kártyás ügyfeleknek;
d. Nem tulajdonosa, csak használója az előfizetésnek (pl. céges kártyát használ);
e. Ha nem ügyfélszolgálati oldalunkat akarja böngészni, csupán az E-mail-, SMS-, vagy MMS Stúdióba szeretne belépni.

Megjegyzés: a "kártyaszintű" kifejezés „SIM-kártya szintű” jelentéssel bír, nem a kártyás és számlás (előre-, vagy utólag fizetős előfizetések) közti különbözőségre utal.

A regisztrációhoz szükséges adatok

Kötelezően megadandó adatok:

A regisztrációhoz mindenképpen szükséges: egy telefonszám, felhasználónév, jelszó, valamint egy létező e-mail cím.

Nem kötelező megadni az alábbi adatokat:

A telefonszámhoz tartozó Kártyaszintű jelszó vagy Telenor azonosítót nem kötelezőmegadni! Ezek hiányában SMS-ben kap egy megerősítő kódot, amivel igazolni tudja hogy Ön a telefonszám használója.

Az SMS-ben érkező ellenőrző kód beírása

Ha csak telefonszámot ad meg a regisztrációnál, SMS-ben egy egyszeri ellenőrző kódot küldünk a megadott mobiltelefonszámra. Ezt a kódot kell megadni az oldalon megjelenő mezőben és ezzel válik véglegessé a regisztráció. Ha nem tudja a kódot megadni vagy a kód nem helyes, a regisztráció nem aktiválódik, de később bármikor újra kezdheti.

Regisztráció megerősítése

A regisztráció típusai és azok jogosultságai

  • A kártyaszintű regisztrációval Számlás / Kártyás / Új Generációs Kártyás / Kiemelt Ügyfélként kerül be a Telenor rendszerébe.
  • Ha többkártyás Ügyfél egyik telefonszámaként lett regisztrálva, akkor Ügyfélszámhoz tartozó számlás Előfizető a regisztráció típusa, némely esetben, ha kiemelt Ügyfél a regisztrált, Kiemelt Ügyfél.

Számlás és kártyás regisztrációval elérhető funkciók:

  • Online alapinformációk
  • Vásárlás (online megrendelés)
  • Számlázási (levelezési) beállítások
  • Kártyaszintű jelszó módosítása
  • Ügyfélkapcsolati űrlapok
  • Egyenleginformáció (kártyás ügyfeleknek egyenlegfeltöltés is)
  • Hívásrészletezés
  • Mobilvásárlás beállítása (totó-lottó, autópályamatrica, stb.)
  • Titkosítási beállítások
  • Szolgáltatás-manipuláció
  • Számlainformáció és -befizetés
  • Tarifacsomag információk

Új Generációs kártyás regisztrációval elérhető funkciók:

  • MyTelenor alapinformációk
  • Ügyfélszintű jelszó módosítása
  • Vásárlás (online megrendelés)
  • Számlázási (levelezési) beállítások
  • Kártyaszintű jelszó módosítása
  • Ügyfélkapcsolati űrlapok
  • Egyenleginformáció és egyenlegfeltöltés
  • Bónusz Program igénybevétel
  • Mobilvásárlás beállítása (totó-lottó, autópályamatrica, stb.)
  • Befizetések listája
  • Titkosítási beállítások
  • Szolgáltatás manipuláció
  • Előfizetések listája
  • Számlainformáció és -befizetés
  • Tarifacsomag információk

„Ügyfélszámhoz tartozó számlás Előfizető” regisztrációval elérhető funkciók

Nincs semmilyen profilja, az Ügyfélszinten regisztrált felhasználó kell, hogy kiosszon neki egy profilt, ugyanis amennyiben a Telenor azonosító alatt több előfizetés is van, akkor már többkártyás Ügyfélről beszélhetünk. Ez esetben a kártyaszinten regisztrálónak nem lesznek jogai, amíg azt az Ügyfélszinten regisztrált felhasználó ki nem osztja számára.

Ügyfélszintű regisztráció (amikor egy ügyfélszámot regisztrálunk)

Kinek ajánlott ez a regisztráció? Többkártyás ügyfeleinknek

Az ügyfélszintű regisztrációt azon ügyfeleinknek ajánljuk, akiknek:

  • több telefonszám van a birtokukban egy Telenor azonosító alatt;
  • továbbá rendelkeznek Ügyfélszintű jelszóval.

A sikeres regisztráció esetei

Opcionálisan megadandó adatok:

Kötelezően megadandó adatok:

1. Telefonszám + Telenor azonosító + Ügyfélszintű jelszóBelépéshez szükséges felhasználónév és jelszó, valamint e-mail cím
2. Telenor azonosító + Ügyfélszintű jelszó

A megadott telefonszám az értesítési telefonszám lesz ez esetben. Amennyiben telefonszámát nem adta meg regisztrációkor, a későbbiek folyamán a Beállítások / Felhasználói adatok oldalon ezt bármikor megteheti.

Ügyfélszinten regisztrálva az ügyfélszám alá tartozó összes előfizetéssel (kártyával) kapcsolatosan el lehet járni, valamint lehetőség van meghatározni, hogy az ügyfélszám alá tartozó előfizetések – ha azok kártyaszinten is regisztráltak - milyen jogokkal rendelkezzenek, azaz jogosultságokat lehet kiosztani az alacsonyabb jogosultsági szinten lévő felhasználók számára (pl. cég esetén a dolgozók számára).

A regisztrációval elérhető jogosultságok

Az ügyfélszinten beregisztrált előfizetés Ügyfélszintű felhasználóként kerül be a Telenor rendszerébe.

Alapértelmezett profil: Ügyintézői profil

  • MyTelenor alapinformációk
  • Ügyfélszintű jelszó módosítása
  • Vásárlás (online megrendelés)
  • Számlázási (Levelezési) beállítások
  • Kártyaszintű jelszó módosítása
  • Ügyfélkapcsolati űrlapok
  • Egyenleginformáció és egyenlegfeltöltés
  • Egyenleginformáció
  • Hívásrészletezés Jogosultságok beállítása
  • Bónusz Program igénybevétel
  • Bónusz Program megtekintés
  • Mobilvásárlás beállítása
  • MobiTrend adminisztrációs jogosultság
  • Titkosítási beállítások
  • Szolgáltatás-manipuláció
  • Előfizetések listája
  • Számlainformáció és -befizetés
  • Tarifacsomag-információk

Kiosztható jogosultságok / profilok

A regisztrációval, illetve az ezzel járó Ügyintézői profillal a többi felhasználónak az alábbi profilokat oszthatja ki (a sajátját nem változtathatja):

  • Ügyintézői profil: Teljes körű tartalmi és funkcionális elérést biztosító profil
  • Vezetői profil: Teljes körű tartalmi és funkcionális elérést biztosító profil
  • Bővített profil: Teljes körű tartalmi, korlátozott funkcionális elérést biztosító profil
  • Alapbeállítás profil: Korlátozott tartalmi, korlátozott funkcionális elérést biztosító profil
  • Korlátozott profil: Korlátozott tartalmi, korlátozott funkcionális elérést biztosító profil
  • Egyéb CTN: Csak az ügyfélkapcsolati űrlap, és a MobiTrend adminisztrációs jog él.
  • Profil 7-8-9: Mint Egyéb CTN

A felsorolt profilok alapértelmezett tulajdonságai adják a fenti funkcionalitást, ezek a Felhasználó által szabadon módosíthatók.

A regisztrációval elérhető jogosultságok

Az ügyfélkártya-szinten beregisztrált előfizetés Üzleti ügyfélkártyaként kerül be a Telenor rendszerébe

Alapértelmezett profilként az ún. Ügyintézői profil-t kapja meg:

  • MyTelenor alapinformációk
  • Ügyfélszintű jelszó módosítása
  • Vásárlás (online megrendelés)
  • Számlázási (Levelezési) beállítások
  • Kártyaszintű jelszó módosítása
  • Ügyfélkapcsolati űrlapok
  • SMS-WAP Telefonkönyv kezelés
  • Hívásrészletezés
  • Jogosultságok beállítása
  • Limitbeállítás
  • Bónusz Program igénybevétel
  • Bónusz Program megtekintés
  • Mobil vásárlás beállítása
  • Titkosítási beállítások
  • Szolgáltatás manipuláció
  • Előfizetések listája

Kiosztható jogosultságok / profilok

A regisztrációval, illetve az ezzel járó Ügyintézői profillal a többi Felhasználónak az alábbi profilokat oszthatja ki (a sajátját nem változtathatja):

  • Ügyintézői profil: Teljes körű tartalmi és funkcionális elérést biztosító profil
  • Ügyfélkártya profil: Teljes körű tartalmi és funkcionális elérést biztosító profil
  • Bővített profil: Bővített tartalmi és funkcionális elérést biztosító profil
  • Alapbeállítás profil: Korlátozott tartalmi és funkcionális elérést biztosító profil
  • Felhasználói profil: Teljes körű tartalmi, korlátozott funkcionális elérést biztosító profil
  • Dolgozói profil: Funkcionális elérést biztosító profil
  • Profil 6-7-8-9: Szabadon paraméterezhető profil

Látogatói szintű regisztráció

Kinek ajánljuk és kit nevezünk regisztrált látogatónak?

  • akik nem Telenoros telefonszámmal regisztrálnak;
  • akik nem aktív Telenoros telefonszámmal regisztrálnak;
  • akik nem adnak meg sem Telenor azonosítót, sem telefonszámot;
  • akik a regisztrációjukat nem törölték, de már nem Telenor ügyfelek.

Hogyan történik egy  „látogatói” regisztráció?

Opcionálisan megadandó adatok:

Kötelezően megadandó adatok:

1. Nem aktív Telenoros telefonszám

A MyTelenor internetes ügyfélszolgálatba való belépéshez szükséges felhasználónév és jelszó, valamint e-mail cím

2. Nem Telenoros telefonszám

3. Még élő regisztráció, de már nem Telenoros ügyfél

3. Nem ad meg semmilyen adatot

Figyelem! A megadott e-mail címre egy 9 számjegyből álló megerősítő kódot küldünk ki, melyet 20 percen belül kell beírni a felületen megjelenő mezőbe.

Mit érnek el a regisztrált látogatók?

  • Beállítások oldal
  • Ha volt Elektronikus számla szolgáltatás, akkor a Számlázási információk oldalról letöltheti a számlákat 8 évre visszamenőleg

BELÉPÉS

MyTelenor internetes ügyfélszolgálati oldal használata regisztrációhoz kötött, így az oldalakra való belépés csak annak elvégzése után lehetséges.

Ha többszöri próbálkozásra is sikertelen a belépés (például hibásan megadott jelszó miatt), a rendszer bizonyos ideig zárolja a felhasználói nevet, és csak annak letelte után próbálkozhat újra. Erre biztonsági okokból, a visszaélések kiküszöbölése miatt van szükség.

Előfordulhat, hogy azért nem tud belépni, mert belépési neve le van tiltva vagy Ön, vagy a rendszer által. Ilyenkor vagy megvárja, amíg a letiltás véget nem ér, vagy Telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül kéri a letiltás okának ellenőrzését, illetve a letiltás feloldását.

Hogyan léphet be? Mi a folyamata?

1. Nyissa meg az online.telenor.hu vagy my.telenor.hu vagy telenor.hu oldalt.

2. A jobb oldalon található belépési panelben található a felhasználónév és jelszó mező. A felhasználónevet a felső mezőbe kell beírni.

3. A jelszót az alsó mezőbe kell írni.

4. Meg kell nyomni a „Belépés” gombot

Sikeres belépés után az online ügyfélszolgálati oldalra érkezik. A navigációban a felső és a bal oldali menüpontok szolgálnak segítségül. A felső menüsor mindig látható, amíg a bal oldali menüsor dinamikusan változik kiválasztott főmenü szerint.

A bal oldali menükről

A bal oldali menüben elérhető funkciók nagymértékben függnek attól, hogy Ön milyen szintű regisztrációt hajtott végre (ellenőrzése: Beállítások / Felhasználói adatok). Amennyiben valamely menü nem található vagy egyáltalán nincs oldalsó menü, akkor célszerű felvennie a kapcsolatot a MyTelenor internetes ügyfélszolgálat felületét kezelő személlyel, aki a jogosultságokat osztja; ő adhat jogot egy-egy funkcióhoz (amely az oldalsó menükben megjelenik).

Amennyiben Ön egykártyás, kártyaszinten regisztrált ügyfélként nem látja a bal oldali menüket, akkor elsőként ellenőrizze telefonszámát a Beállítások / Felhasználói adatok oldalon. Ha a telefonszáma nem megerősített, kérjük hitelesítse azt vagy regisztráljon újra.

Elfelejtette belépési adatait?

Amennyiben elfelejtette felhasználói nevét vagy jelszavát, azokat az "Elfelejtett jelszó" menüpontban kérdezheti le. A regisztráció típusától függően több adatot is meg kell adnia.

Amennyiben a felhasználónév- és/vagy jelszólekérés sikertelen, mert a kért adatokat nem tudja biztosítani, akkor a regisztrációt töröltetni kell Telefonos ügyfélszolgálatunkon. Fontos, hogy a törlés során nem a Telenor által tárolt adatai, illetve szolgáltatásai, az azokkal kapcsolatos információk törlődnek, csupán az ezekhez való hozzáférése szűnik meg. Ezt a hozzáférést Ön egy újabb regisztrálással - amelyet ekkor meg is kell tenni - ismét visszaszerezheti.

Regisztrációjától függően az alábbi lehetőségei vannak:

Elfelejtette jelszavát vagy felhasználói nevét

Amennyiben Ön Kártyaszintű regisztrációval rendelkezik, ebben a menüpontban tudja elfelejtett felhasználói nevét és jelszavát tudja lekérni. A felületen meg kell adni azt a telefonszámot, amelyre regisztrált, majd az „OK” gomb megnyomása után SMS-ben elküldjük a megadott telefonszámra a belépéshez szükséges felhasználói nevet és jelszót.

Elfelejtett jelszó

 

Elfelejtette Ügyfélszintű regisztrációjához tartozó jelszavát

Amennyiben Ügyfélszintű regisztrációval rendelkezik, és elfelejtette a jelszavát, de emlékszik a MyTelenor felhasználói nevére, akkor ebben a menüpontban ÚJ jelszót tud megadni a regisztrációjához.

Az új jelszó megadásához a következők szükségesek:

  • Számlázási azonosító (korábbi Ügyfélszám) vagy Telenor azonosító
  • Számlázási jelszó vagy Ügyfélszintű jelszó.

Elfelejtett jelszó

 

Elfelejtette Ügyfélszintű regisztrációjához tartozó felhasználói nevét

Amennyiben Ügyfélszintű regisztrációval rendelkezik, és elfelejtett a felhasználói nevét, akkor ebben a menüpontban tud ÚJ felhasználói nevet megadni.

Az új felhasználói név megadásához a következők szükségesek:

  • Számlázási azonosító (korábbi Ügyfélszám) vagy Telenor azonosító
  • MyTelenor jelszó

Elfelejtett jelszó

 

Elfelejtette az Ügyfélszintű regisztrációjához tartozó összes adatot

Amennyiben Ügyfélszintű regisztrációval rendelkezik, és elfelejtette a MyTelenor internetes ügyfélszolgálathoz tartozó felhasználói nevét és jelszavát, akkor ebben a menüpontban tud ÚJ felhasználói nevet és jelszót megadni.

Az új felhasználói név megadásához a következők szükségesek:

  • Számlázási azonosító (korábbi Ügyfélszám) vagy Telenor azonosító
  • Számlázási jelszó vagy Ügyfélszintű jelszó

Elfelejtett jelszó

 

Elfelejtette Ügyfélkártyájához tartozó PIN kódot

Üzleti ügyfeleink, akik Ügyfélkártya-szintű regisztrációval rendelkeznek, ebben a menüpontban tudnak ÚJ PIN kódot megadni a kártyájukhoz.

Az új PIN kód megadásához a következők szükségesek:

  • Ügyfélkártya száma
  • E-mail cím
  • E-mail cím
  • Telefonszám (opcionális)
    - Csak akkor érdemes kitölteni ezt a mezőt, ha az ügyfélkártya regisztrációjakor is meg volt adva a telefonszám.
    - Ha kitöltötte ezt a mezőt, erre a számra, ha nem, az e-mail címre küldjük az ellenőrző kódot.

Elfelejtett jelszó

 

Nem Telenor Előfizetőként regisztrált és elfelejtette jelszavát

Regisztrált látogatóként ebben a menüpontban tud új jelszót lekérni, amelyet a regisztrációkor megadott e-mailcímre küldünk ki.

Elfelejtett jelszó

​​​​​​​