Online bankkártyás befizetések

A MyTelenor internetes ügyfélszolgálati felületen lehetőség van az OTP Bank által elfogadott, belföldi kibocsátású, internetes vásárlásra alkalmas bankkártyával beszélgetési előleg befizetésére, egyenleg feltöltésre, számlabefizetésre, valamint online vásárlás esetén termékek megrendelésére és kifizetésére.

A következő online bankkártyás fizetéseket különböztetjük meg:

  • Elektronikus kuponfeltöltés
  • Online számlabefizetés
  • Online előlegbefizetések
  • Netshop vásárlás kiegyenlítése bankkártyás fizetéssel

A fizetési folyamat indítása előtt feltétlenül szükséges, hogy elolvassa és elfogadja a szolgáltatás feltételeit, mely teljes körű tájékoztatást ad az online bankkártyás fizetés folyamatáról, biztonságáról. Bővebben a fizetési feltételekről.

E-mail értesítés:

A bankkártyás fizetés sikerességéről vagy sikertelenségéről minden esetben elektronikus levélben tájékoztatjuk. Az e-mail kiküldéshez a MyTelenor regisztrációkor megadott e-mail címet ajánljuk fel, azonban az értesítési e-mail címet a befizetés indítása előtt bármikor módosíthatja. Eez csak az adott bankkártyás tranzakcióra vonatkozik, az alapadatoknál szereplő, állandó e-mail címet nem módosítja.

Az állandó e-mail címet a Beállítások / Felhasználói adatok / Adatok módosításamenüpontban lehet módosítani.

E-mail cím megadása minden esetben kötelező, e nélkül a befizetés nem indítható el. Kérjük, hogy saját biztonsága érdekében létező e-mail címet adjon meg.

Az „Áfás számlát kér a befizetésről?” opció segítségével lehet a feltöltésről ÁFÁ-s számlát kérni. ÁFÁ-s számlát minden esetben a MyTelenor rendszerbe belépett felhasználó- befizető számlaküldési címére küldjük, kivéve, ha Ön rendelkezik Elektronikus számla szolgáltatással, mert akkor az ÁFA-s számlát szintén a MyTelenor internetes ügyfélszolgálat felületén jelenítjük meg.

Online bankkártyás fizetés

A menüpont az online bankkártyás befizetések lekérdezésére szolgál.

Az első rubrikába az e-mailben megkapott tranzakció-azonosítót kell megadnia, majd a tranzakció típusát kell kiválasztani, és a dátumot (2000.01.01 formában, a végén nincs pont) kell beírni. Ha egyiket sem tölti ki, csak a „Keresés” gombra klikkel, akkor az összes Telenor azonosító alatti tranzakciót megkapja.