Online ügyfélszolgálat - Beállítások
Felhasználói adatok menüpont
Itt tekintheti meg, hogy az Ön regisztrációjához milyen adatok tartoznak a Telenor rendszerében. A menüpontban található oldalak elérése regisztrációhoz, és megfelelő jogosultsági szinthez kötött.
- A felhasználónév a regisztrációkor megadott belépési név.
- A mobiltelefonszám az a telefonszámszám, amelyre a regisztrációt végrehajtotta. Ha megadott számot, akkor ellenőrizheti „Mobiltelefonszám ellenőrzése”, ha nem adott meg számot a regisztrációkor, ekkor itt a „Mobiltelefonszám megadása” gombbal utólag megadhat egyet.
- A regisztráció típusa megmutatja, hogy milyen szintű a regisztráció (kártyaszintű (=számlás, kártyás, új generációs kártyás egyaránt), ügyfélszintű, ügyfélszámhoz tartozó számlás Előfizető, kiemelt Ügyfél, stb..)
Az „Adatok módosítása” gomb megnyomásával van lehetőség az email címet, a mobiltelefonszámot, és az értesítéssel kapcsolatos beállításokat módosítani, a többi adatot pedig csak ellenőrizni, mert azok a regisztrációjához kötöttek. Amennyiben nem módosítható adatok nem megfelelőek, keresse ügyfélszolgálatunkat!
A telefonszámot a „Telefonszám módosítása” gombbal lehet átírni. Értesítések az alábbiakról kérhetők
- Ha jelszót változtat;
- Ha többszöri sikertelen belépési kísérlet miatt a fiókja zárolásra került ; Amennyiben az aktuális MyTelenor felhasználói fiók zárolásra kerül, akkor következik be az esemény. Ha zárolásra kerül egy felhasználói fiók, akkor azzal a fiókkal nem lehet belépni. Egy fiók zárolásra kerülhet automatikusan a rendszer által, mert a belépési jelszó háromszor el lett rontva, vagy esetleg manuálisan is zárolásra kerülhet egyéb okok miatt.
- Ha belép a felületre.
Amennyiben a felhasználó nevében belépés történik, akkor küldünk értesítést.
A „Milyen módon kér értesítést” megadásával kiválaszthatja, hogy email-ben vagy SMS-ben kéri-e a fent beállított információt.
Belépési jelszó módosítása menüpont
A Belépési jelszó módosítása menüpontban változtathatja meg a MyTelenor belépéshez használt jelszavát. A jelszóváltáshoz a régi jelszót ismernie kell, ezzel lépett be erre a felületre. Az új jelszó 6 számjegyből kell, hogy álljon, és kétszer kell begépelnie, majd a „Mentés” gombbal elfogadni.
Felhasználói jogosultságok menüpont
A mobiltelefonszámhoz rendelt profilt és annak jogosultságait láthatjuk itt.
Többkártyás Ügyfél esetén megfelelő jogosultsági szinttel itt lehet kiosztani a többi felhasználónak a jogokat, illetve profilba sorolni őket.
Miután kiválasztotta a megfelelő ügyfélszámot (1), meghatározható, hogy mi legyen az elsődleges profil azok számára, akik újonnan kerülnek fel a felületre, ehhez a jobb oldalt fent található „Alapértelmezett profil az új belépők számára” fület (2) kell lenyitni, kiválasztani a profilt, majd a „Hozzárendelés” gombbal elmenteni a változtatást.
Az ügyfélszám alatt az „Ügyfélszámhoz tartozó felhasználók” dobozban (3) megjelennek az ügyfélszámhoz regisztrált telefonszámok, amelyek közül tetszőlegeset kiválasztva vagy a << >> gombokkal tehetjük át a „Jogosultságok kiosztása” dobozkába (4), vagy alul a „Szerkeszt” gombbal szerkeszthetjük a profilt.
A jogosultságok kiosztása elsőre bonyolultnak tűnik, de igazából nem az: a lényege, hogy az adott regisztrációnak olyan extra jogosultságokat adhatunk a kiosztandó profilok segítségével, amelyet csak ügyfélszám-szintű regisztrációval vagy számlaküldési címre vonatkozó jogosultságokkal érhetne el (pl. számlázással- és fizetéssel kapcsolatos jogok). A „Mentés” gombbal lehet a változtatásokat elmenteni.
Profilok beállítása menüpont
A Profilok beállítása oldalon a konkrét jogosultságokat állíthatja „bit-szinten”. Miután a jogosultságok ügyfélszámhoz is kötöttek, először itt is az ügyfélszámot kiválasztásával kell kezdeni (1).
Ezek után magát a paraméterezni kívánt profilt kell kinyitni, és a „Jogosultságok” alatt lévő pipákkal lehet beállítani a kívánt joglistát (3), majd szintén a „Mentés” gombbal lehet érvényt szerezni a beállítottaknak. Az itt beállított jogok csak a felül kiválasztott ügyfélszámra vonatkoznak, ha több ügyfélszámmal rendelkezik, akkor mindegyiknél be kell állítani a kívánt jogköröket. Fontos még, hogy a csillaggal megjelölt jogosultságokat csak ügyfélszámhoz rendelt megfelelő jogosultsági profillal, és a szolgáltatás megrendelése esetén lehet beállítani és elérni.
Készülékek beállítása menüpont
Az oldal a telefonok egyszerű és gyors MMS és internet-beállításaira készült, ugyanazokat a beállításokat küldi ki, mint az Automatikus készülékbeállítás szolgáltatás, csak nem automatikusan, hanem Ön által a „Beállítások leküldése a telefonra” link megnyomása után.
Emlékeztetőül: az Automatikus készülékbeállítás szolgáltatás lehetővé teszi, hogy a Telenor Magyarország hálózatán használt készülékek automatikus beállító üzenetben külön kérés nélkül megkapják a hálózaton elérhető szolgáltatások (MMS, WAP, mobilinternet stb.) igénybevételéhez szükséges helyes beállításokat.
A használt készüléket rendszerünk körülbelül három perccel a bekapcsolás után ismeri fel, akkor fogja Ön is a helyes készüléket látni az oldalon. A „Beállítások leküldése a telefonra” link megnyomása után először egy figyelmeztető SMS-t küldünk (Tisztelt Ügyfelünk! Kérjük, mentse el a hamarosan megérkező készülékbeállításokat, hogy MMS-t küldhessen és internetezhessen mobiljával. Telenor), majd megérkeznek a beállítások, amelyet csak el kell mentenie készülékébe. Amennyiben ehhez kódot kér a telefon, akkor adja meg a 1111-es kódot.
Sok olyan telefon létezik, amelyekre nem tudunk ilyen módon beállításokat leküldeni, ekkor a kék szín helyett szürkével jeleik meg a „Beállítások leküldése a telefonra” link. Kérjük, látogassa meg a Készülékbeállítási oldalunkat, ahol Androoid, Windows Phone, Windows Mobile, iPhone, valamint MeeGo operációs rendszerű készülékek beállításában segítünk Önnek.
Regisztráció törlése menüpont
Ebben a menüben törölheti a regisztrációját.
Már Telenoros vagy? Lépj be vagy regisztrálj!
Vásárolj meglévő előfizetésedhez új telefont könnyedén! Csak bejelentkezés után tudsz a számod megtartásával vásárolni!
Miért jó az SMS-belépés?
Az SMS belépés egyszerű, gyors és teljesen biztonságos.
Az SMS-sel történő belépés esetén nem kell megjegyezned egy állandó jelszót, nem szükséges Facebook vagy Google fiókkal rendelkezned.
Az SMS-alapú hitelesítés során a mobiltelefonodra egy egyszer használatos, teljesen véletlenszerű kódot kapsz, amit a belépési ablak megfelelő felületére kell bemásolnod.
Az SMS-belépés kizárólag lakossági ügyfeleknek érhető el, üzleti és vállalati ügyfélként, kérjük, regisztrálj.
SMS-azonosítással korlátozott szolgáltatások érhetőek el a MyTelenor fiókban. Egyenleglekérdezés, számlabefizetés, adatjegyek és feltöltőkártya vásárlása intézhető, azonban készülékvásárlás, egyedi ajánlat igénybe vétele, valamint szolgáltatás előfizetése és lemondása nem. Ezen ügyek intézéséhez válaszd a MyTelenor belépés egyéb lehetőségeit.