Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Tarifacsomag-váltás, áttérés számlás előfizetésre

Tarifacsomag-váltás

Kártyás vagy Új Generációs Kártyás tarifacsomagodat bármikor át tudod váltani egy másik, aktuálisan értékesített Kártyás vagy Új Generációs Kártyás tarifacsomagra.

A Kártyás tarifacsomag-váltás 3 munkanapon belül, míg az Új Generációs Kártyás tarifacsomag-módosítás a következő ciklussal lép életbe.

A tarifacsomag-váltás díja 2000 Ft, mely az egyenlegedből kerül levonásra. A tarifacsomag-váltást az alábbi csatornákon kérheted:

Kártyás tarifacsomagok
Lezárt, nem értékesíthető tarifák

Áttérés számlás előfizetésre

Meglévő feltöltőkártyás vagy Új Generációs Kártyás telefonszámodat könnyedén átválthatod Számlásra (áttérés), így szabadabban és kényelmesebben telefonálhatsz.

  • A Számlás előfizetésre áttérést Értékesítési pontjainkon kérheted, a szükséges dokumentumok birtokában. Az áttérés megtörténtéről SMS-értesítést küldünk.
  • Bármelyik jelenleg értékesíthető Számlás tarifacsomagra áttérhetsz, melyekhez – ha jogosult vagy rá – akár akciós árú készüléket is választhatsz. Amennyiben előfizetéseddel nem vagy jogosult kedvezményes készülékvásárlásra, az áttérést követő 72 óra elteltével tudsz készüléket vásárolni.
  • Az áttérés feltétele, hogy ne legyen tartozásod, valamint meg kell fizetned az általad választott Számlás tarifacsomag első havidíját.
  • Az áttéréssel az általad feltöltött egyenlegen rendelkezésre álló, fel nem használt összeg előlegként funkcionál (tehát ez az összeg annak elfogyásáig a fizetendő számla végösszegét csökkenti), s az első havi számládon feltüntetésre kerül.
  • Fontos tudnod, hogy az áttérés során az addig használt szolgáltatások törlésre kerülnek, így ismét meg kell rendelned azokat amelyeket továbbra is szeretnél használni és amelyek megrendelhetőek számlás előfizetéshez is. Ha Új Generációs Kártyás előfizetésről térsz át Számlásra, akkor a Havi keret is törlésre kerül.

Számlás tarifacsomagok
Aktuális készülékárlista

Hasznos volt ez az oldal?
Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.