Tarifacsomag-váltás, áttérés számlás előfizetésre


Tarifacsomag-váltás


Kártyás vagy Új Generációs Kártyás tarifacsomagodat bármikor át tudod váltani egy másik, aktuálisan értékesített Kártyás vagy Új Generációs Kártyás tarifacsomagra. A Kártyás tarifacsomag-váltás 3 munkanapon belül, míg az Új Generációs Kártyás tarifacsomag-módosítás a következő ciklussal lép életbe.
 

Áttérés számlás előfizetésre:

Meglévő feltöltőkártyás vagy Új Generációs Kártyás telefonszámodat könnyedén átválthatod Számlásra (áttérés), így szabadabban és kényelmesebben telefonálhatsz.

A Számlás előfizetésre áttérést Értékesítési pontjainkon kérheted, a szükséges dokumentumok birtokában. Az áttérés megtörténtéről SMS-értesítést küldünk.
Bármelyik jelenleg értékesíthető Számlás tarifacsomagra áttérhetsz, melyekhez – ha jogosult vagy rá – akár akciós árú készüléket is választhatsz. Amennyiben előfizetéseddel nem vagy jogosult kedvezményes készülékvásárlásra, az áttérést követő 72 óra elteltével tudsz készüléket vásárolni.
Az áttérés feltétele, hogy ne legyen tartozásod, valamint meg kell fizetned az általad választott Számlás tarifacsomag első havidíját.
Az áttéréssel az általad feltöltött egyenlegen rendelkezésre álló, fel nem használt összeg előlegként funkcionál (tehát ez az összeg annak elfogyásáig a fizetendő számla végösszegét csökkenti), s az első havi számládon feltüntetésre kerül.
Fontos tudnod, hogy az áttérés során az addig használt szolgáltatások törlésre kerülnek, így ismét meg kell rendelned azokat amelyeket továbbra is szeretnél használni és amelyek megrendelhetőek számlás előfizetéshez is. Ha Új Generációs Kártyás előfizetésről térsz át Számlásra, akkor a Havi keret is törlésre kerül.

A tarifacsomag-váltás  díjmentes.

A tarifacsomag-váltást az alábbi csatornákon kérheted:

  • Telenor üzletekben
  • 1220-as telefonos ügyfélszolgálaton