Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Egyéb kártyás kérdések

 

Kétszer vonták le egy szolgáltatás havidíját egy hónapon belül. Miért?

Minden Kártyás előfizetésnek van egy úgynevezett kártyás ciklusa, és az ehhez megrendelt havidíjas szolgáltatások díjainak levonása a ciklus első napján történik meg.

Szolgáltatás megrendelése esetén (kivéve bizonyos internet-szolgáltatásokat) az első havidíj teljes egészében levonásra kerül, mely díjért az aktuális ciklusod végéig használhatod azt, majd a következő ciklus első napján ismét levonásra kerül a havidíj.

Amennyiben a ciklusod közepén vagy végén rendelted meg a szolgáltatást, előfordulhat, hogy a havidíj levonása 1 naptári hónapon belül kétszer történik meg. Ennek megfelelően érdemes a havidíjas szolgáltatásokat a ciklus elején megrendelni.

Expressz tarifacsomagom egyenlegét feltöltöttem, de az érvényesség nem hosszabbodott meg. Miért?

Expressz csomag esetén az érvényességi idő csak a megerősítést követően hosszabbodik meg a feltöltéseid által.

Amennyiben még a megerősítés előtt töltötted fel az egyenleged, úgy az érvényességi időd nem változik.

Téves PIN/PUK kód miatt letiltott a telefon

PIN kódod megadásával háromszor próbálkozhatsz, ezt követően a telefon a PUK kódot fogja kérni. A PUK kódot tízszer van lehetőséged beütni, ha ez sem sikeres, úgy a kártya lezár és nem lehet visszaaktiválni – ez esetben kártyacserével kaphatod vissza a telefonszámodat.

Eredeti PIN1/PUK1 kódodat legegyszerűbben a MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton tudod megnézni, a belépést követően a Saját fiókban a telefonszám kiválasztása után a Beállítások oldalon.

Nem érkezett meg a feltöltés

Az egyenlegfeltöltés elvégzését legfeljebb 72 órán belül vállaljuk. Amennyiben rossz számra töltöttél fel, vagy egyéb probléma van a feltöltéssel, hívd Telefonos Ügyfélszolgálatunkat a 1220-as számon (a Telenor hálózatából díjmentes), vagy érdeklődj bármely Telenor üzletben.

Hasznos volt ez az oldal?
Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.