Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Kártyás csomag forgalma

Szolgáltatásokba foglalt kedvezmények lekérdezése

Az előfizetésedhez kapcsolódó szolgáltatások (pl. Családi Csomag) kedvezményeit az alábbi csatornákon díjmentesen nézheted meg:

  • A MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton keresztül.
    Pl. Kártyás Családi Csomag Mini, melyben 100 perc lebeszélhetőség van, vagy az SMS 40 szolgáltatás, melyben 40 SMS-t küldhetsz belföldre kedvezményes áron.
  • A 1741-es hívószámon elérhető önkiszolgáló menürendszerben.

Internetfogalom lekérdezése

Amennyiben hang alapú előfizetésedhez havidíjas internetszolgáltatásod is van (pl. Praktikum tarifához Mobil Online szolgáltatás), az alábbi csatornákon díjmentesen tudod lekérdezni annak aktuális állását:

  • A MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton keresztül, belépést követően a Telefonszámok/Forgalmi adatok és kedvezmények menüpont alatt.
  • A 1741-es hívószámon elérhető önkiszolgáló menürendszerben.

Kártyás hívásrészletező lekérése

Amennyiben szeretnéd részletesen látni a forgalmadat, kérhetsz Hívásrészletezőt a 1220-as hálózaton belül díjmentes ügyfélszolgálati vonalon, vagy a Telenor Értékesítési Pontokon.

  • A Hívásrészletező egy már lezárt ciklusról szól (a ciklus egy havi forgalmadat jelenti, ami nem feltétlen egyezik a naptári hónappal).
  • A Hívásrészletező ciklusonként egyszer díjmentes.
  • Amennyiben egy adott ciklusra már egyszer igénybe vetted a szolgáltatást, a már kiállított Hívásrészletezőről 1070 Ft egyszeri díjért kaphatsz másolatot, amelyet postán küldünk meg. Ezt az összeget egyenlegedből vonjuk le.
  • A Hívásrészletezőt (és annak másolatát) kizárólag postai úton tudjuk elküldeni neked, a megadott állandó vagy levelezési címedre. A Hívásrészletezőt a ciklus lezárását követően postázzuk.
Hasznos volt ez az oldal?
Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.