Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Érvényességi idő, egyenleg

Mit jelent az érvényességi idő?

Az érvényességi idő a feltöltőkártyás mobilszámokhoz (kártyás előfizetésekhez) kapcsolódik; azt az időtartamot jelenti, melyen belül a feltöltött egyenleged felhasználható, Te pedig elérhető vagy a hívószámodon.

  • Ha a feltöltött egyenleged elfogyott, de még tart az érvényességi idő, hívásokat, SMS-t és MMS-t fogadhatsz belföldön, de hívás kezdeményezésére nincs lehetőséged.
  • Ha az érvényességi idő lejárt, az egyenleged elveszik. Az érvényességi időt egyenlegfeltöltéssel tudod meghosszabbítani az érvényességi idő lejárata előtt, illetve a lejárattól számított 30. napig egyszeri feltöltéssel még vissza tudod aktiválni a SIM kártyádat. Ezt követő időszakban már csak új hívószámra szerződhetsz.
  • A kezdőegyenleg tarifacsomagonként eltérő ideig használható fel.
  • A feltöltőkártyák értéktől függően különböző érvényességi időt és kedvezményt adnak. Már 3000 Ft feltöltésével 365 nappal meghosszabbíthatod SIM kártyád érvényességét.
  • Expressz SIM kártyák (olyan feltöltőkártyás előfizetés, amit nem Telenor üzletben vásárolsz, hanem benzinkúton, hipermarketben, vagy egyéb értékesítési ponton, készülékes csomagban vagy készülék nélkül) érvényességéről a Szóbeli szerződéskötés oldalon olvashatsz.

Érvényességi idő lekérdezése

Előfizetésed érvényességi idejét az alábbi módokon tudod lekérdezni:

  • MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton díjmentesen: Belépést követően a Saját fiók oldalon a telefonszám kiválasztása után az Áttekintés oldalon találhatod aktuális egyenleged és az érvényességi időt.
  • MyMenu-ben (*111#) díjmentesen: A MyMenu a telefonodon keresztül elérhető gyors menürendszer. Írd be a *111# kódot a telefonodba, és nyomd meg a hívásindító vagy küldés gombot, majd a megjelenő menüben válaszd ki a megfelelő menüpontot az egyenleged és az érvényességi időd lekérdezéséhez.
  • 172-es számon: hívd fel a 172-es számot, és SMS-ben elküldjük az aktuális egyenlegedet és az érvényességi időt. A szolgáltatás díja: 99 Ft.

    Egyenleg lekérdezése

    Az aktuális egyenlegedet az alábbi módokon tudod lekérdezni.

    • MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton díjmentesen: Belépést követően a Saját fiók oldalon a telefonszám kiválasztása után az Áttekintés oldalon találhatod aktuális egyenleged és az érvényességi időt.
    • MyMenu-ben (*111#) díjmentesen: A MyMenu a telefonodon keresztül elérhető gyors menürendszer. Írd be a *111# kódot a telefonodba, és nyomd meg a hívásindító vagy küldés gombot, majd a megjelenő menüben válaszd ki a megfelelő menüpontot az egyenleged és az érvényességi időd lekérdezéséhez.
    • 172-es számon: hívd fel a 172-es számot, és SMS-ben elküldjük az aktuális egyenlegedet és az érvényességi időt.  A szolgáltatás díja: 99 Ft.
    • Egyenleglekérdezés külföldről:
      Külföldről az egyenleginformációdat a +36 20 9400 600-as telefonszám felhívásával tudod lekérni. A hívásért minden esetben az adott országból Magyarországra irányuló hívásdíjat kell fizetned.

    Egyéb tudnivalók az egyenlegről:

    • A Kártyás előfizetők egyenlege valamennyi távközlési szolgáltatásra (ideértve az Emelt díjas szolgáltatásokat is), valamint MobilVásárlás igénybevételére felhasználható összeg. Az egyenleget feltöltőkártyák használatával tudod növelni.
    • Fontos tudnod, hogy amennyiben havidíjas és/vagy eseti díjas szolgáltatást rendelsz meg, de nincs elegendő egyenleged, a szolgáltatást felfüggesztett állapotban rendeled meg. Amikor egyenlegedet feltöltöd, a megrendelt szolgáltatás díját terheljük és a szolgáltatás elérhetővé válik (kivéve Családi Csomag).
    • SMS és MMS küldéssel az egyenlegedet mínuszba tudod vinni, így fordulhat elő, hogy feltöltéskor csökkentett összegről kapsz értesítést az egyenlegközlő SMS-ben.

    Egyenlegfeltöltési módok, feltöltőkártyák

    A feltöltőkártyákró,l illetve az egyenlegfeltöltési lehetőségekről ezen az oldalon olvashatsz. A feltöltött összeg legkésőbb 72 órán belül kerül jóváírásra az egyenlegeden.

    Tölts fel most!


    Ha a feltöltéskor kapott egyenlegértesítőben a feltöltésnél kevesebb összeg jelenik meg, ennek oka az lehet, hogy a feltöltött összegből kerül kiegyenlítésre egy a korábban felhasznált szolgáltatás értéke (pl. egy előzőleg megrendelt díjköteles szolgáltatás díját terheltük, vagy ki nem terhelt SMS-, illetve MMS-forgalmat bonyolítottál).

    Egyenlegtípusok:

    • Távközlési egyenleg: magába foglalja a kezdőegyenleget is, mely a MobilVásárláson, Mobil Piactér Vásárláson és Mobil tartalomszolgáltatásokon kívül bármire felhasználható.
    • Univerzális egyenleg: MobilVásárlásra, Mobil Piactér Vásárlásra és Mobil tartalomszolgáltatásokra használható fel.
    • Adategyenleg: bizonyos tarifacsomagokhoz, illetve feltöltésekhez hozzárendelt adatmennyiség, mely mobil internet szolgáltatásra használható fel.

      PIN/PUK kód

      A SIM kártyádhoz kódok (PIN és PUK) tartoznak. A PIN1-es és PUK1-es kódok a SIM kártyádhoz tartozó biztonsági kódok, míg a PIN2 és PUK2-es kódokkal bizonyos szolgáltatások igénybevételét állíthatod be, mint például a fix számok megadása.

      A SIM kártyához tartozó eredeti PIN/PUK kódokat az alábbi csatornákon kérheted le díjmentesen.

      • MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton: Belépést követően a Saját fiók oldalon a telefonszám kiválasztása után a Beállítások oldalon találhatod a SIM kártyádhoz tartózó PIN1/PUK1 és PIN2/PUK2 kódokat.
      • Telenor Értékesítési Pontokon személyes dokumentumaid bemutatásával.

      Ha háromszor elrontottad a PIN1-gyes kódodat, a kártya a PUK1-gyes kódot fogja kérni, melynek megadásával tízszer próbálkozhatsz.

      Ha tíz alkalommal sem sikerül megadnod a helyes kódot, a SIM kártyád lezár, és nem lehet tovább használni. A telefonszámodat csak kártyacserével tudod újra használni.

      Hasznos volt ez az oldal?
      Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
      Számlabefizetés
      gyorsan és kényelmesen!
      Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
      vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

      MyTelenor belépés

      A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

      Megértésedet és türelmedet köszönjük.

      Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
      Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.