Ügyfélszolgálati elérhetőségek
Internetes ügyintézés
Kérdésed, kérésed, problémád akadt? Keress minket a lenti elérhetőségeken, és írd meg, miben segíthetünk!
Elektronikus űrlapok:
Telenoros ügyfeleknek
Ha még nem vagy telenoros
Ügyfélszolgálatunk legkésőbb 30 napon belül válaszol kérdésedre, észrevételedre.
Számítógépen és Okostelefonon:
MyTelenor online ügyfélszolgálat számítógépen
MyTelenor mobil app ügyfélszolgálat okostelefonon
Telenor üzletek
A koronavírus miatt kialakult helyzetben megváltozott üzleteink nyitvatartása, részleteket az alábbi linken találsz.
Telefonos ügyintézés
1220
Telefonos ügyfélszolgálat
- Hálózaton belül díjmentes
- 0-24 óráig hívható
- Ügyintéző, interaktív automata menü után
+36 20 200 0000
Telefonos ügyfélszolgálat
- Külföldről a tartózkodási helyedről magyarországi hívásirányba indított díjon
- Belföldön a tarifacsomagod szerinti normál hívásdíjjal
- 0-24 óráig hívható
- Ügyintéző
1748
Tudakozó és hordozott számok információs vonala
- Automata menü
- Keresés Telenor ügyfél nevére vagy telefonszámra
- Telefonszámhoz tartozó szolgáltató (Telenor, Telekom, Vodafone) lekérdezése
171 vagy +36 20 2111 171
- Panaszbejelentés
- Szóbeli szerződéssel értékesített Expressz kártya regisztrációja
Chat ügyfélszolgálat
- Chat ügyfélszolgálatunkhoz az év bármely napján fordulhatsz 8 és 20:30 között.
- Chat felületünk a Telenor.hu, előre meghatározott aloldalain érhető el, amennyiben rendelkezésre áll szabad ügyintéző.
- Konkrét telefonszámmal kapcsolatos érdeklődés esetén, ügyfélazonosításhoz fontos, hogy az adott készülék a kezed ügyében legyen, mert szükséged lesz a telefonszámra SMS-ben küldött egyszeri azonosító kódra.
Chat ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésedre az alábbi témákkal kapcsolatban:
- Értékesítéssel, tarifacsomagokkal, készülékekkel kapcsolatos általános információk
- Nyitott számláid összegével, fizetési határidejével, vagy a befizetés lehetőségeivel kapcsolatos tájékoztatás
- Szolgáltatások megrendelésével, lemondásával, tarifacsomagváltással kapcsolatos információk
- Feltöltőkártyás egyenleggel, adatkerettel kapcsolatos tájékoztatás
- Feltöltőkártyás kuponaktiválás, téves feltöltés korrekciója
Kérjük, vedd figyelembe, hogy technikai sajátosságok miatt, chaten korlátozottan tudunk segítséget nyújtatni:
- Hálózati hibákkal kapcsolatban kizárólag általános tájékoztatást tudunk adni, hibabejelentéshez, kérjük, hívd telefonos ügyfélszolgálatunkat.
- A rendelhető szolgáltatások köre, és a tarifacsomagváltás korlátozottan érhető el, teljeskörű ügyintézéshez, készülékvásárláshoz, megrendeléshez, lépj kapcsolatba telefonos ügyfélszolgálatunkkal, vagy keress minket értékesítési pontjainkon.
- Amennyiben számlamagyarázatra van szükséged, vagy számlázással kapcsolatos igényed, panaszod van, telefonon vagy értékesítési pontjainkon vedd fel velünk a kapcsolatot.
Levelezési cím és faxszám
Telenor Magyarország Zrt.
2045 Törökbálint, Pannon út 1
Fax számok:
+36 1 464 6111
+36 1 464 6171
Már Telenoros vagy? Lépj be vagy regisztrálj!
Vásárolj meglévő előfizetésedhez új telefont könnyedén! Csak bejelentkezés után tudsz a számod megtartásával vásárolni!
Miért jó az SMS-belépés?
Az SMS belépés egyszerű, gyors és teljesen biztonságos.
Az SMS-sel történő belépés esetén nem kell megjegyezned egy állandó jelszót, nem szükséges Facebook vagy Google fiókkal rendelkezned.
Az SMS-alapú hitelesítés során a mobiltelefonodra egy egyszer használatos, teljesen véletlenszerű kódot kapsz, amit a belépési ablak megfelelő felületére kell bemásolnod.
Az SMS-belépés kizárólag lakossági ügyfeleknek érhető el, üzleti és vállalati ügyfélként, kérjük, regisztrálj.
SMS-azonosítással korlátozott szolgáltatások érhetőek el a MyTelenor fiókban. Egyenleglekérdezés, számlabefizetés, adatjegyek és feltöltőkártya vásárlása intézhető, azonban készülékvásárlás, egyedi ajánlat igénybe vétele, valamint szolgáltatás előfizetése és lemondása nem. Ezen ügyek intézéséhez válaszd a MyTelenor belépés egyéb lehetőségeit.