Felelős vállalatirányítás a gyakorlatban

For English version please visit this page!

A vállalatirányítás határozza meg a szabályoknak és az eljárásoknak azt a keretrendszerét, amelyen belül a Telenor Magyarország irányítja és szabályozza működését. A felelős vállalatirányítás lényege a keretrendszer stabil alapjainak kiépítése és értékeinek gyakorlati alkalmazása annak érdekében, hogy értéket teremtsünk a Telenor érintettjei számára.
Meggyőződésünk, hogy a felelős vállalatirányítás az értékteremtés, a hitelesség és jövedelmezőség előfeltétele.

A felelős vállalatirányítás alapelvei

A stabil, fenntartható vállalatirányítás érdekében fontos, hogy jó és egészséges üzleti gyakorlattal, megbízható pénzügyi jelentéskészítéssel, valamint a jogszabályoknak és előírásoknak megfelelő környezettel rendelkezzünk a Telenor Magyarország egészében.
A Telenor Magyarország vállalatirányítási dokumentumai ismertetik az üzletvitel során követendő alapelveket, melyek vállalatunkra vonatkoznak. 
Bizalom és átláthatóság
Meggyőződésünk, hogy a felelős vállalatirányítás magában foglalja a nyíltságot és a bizalomra épülő együttműködést az alábbi érintettjeink között: tulajdonosok, közgyűlés, igazgatóság és a PPF Csoport felsővezetése, dolgozók, ügyfelek, beszállítók, hitelezők, állami hatóságok és általában véve a társadalom egésze. Beszámolóiban a Telenor pénzügyi és nem pénzügyi jellegű információkat közöl, hangsúlyozva az átláthatóságot annak érdekében, hogy minden érintett fél megalapozott döntéseket hozhasson.