Elismeréseink

For English version please visit this page!

2019

  • Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj: Első helyezés a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában, Megosztott első hely az elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában, Harmadik helyezés a telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriában, ’Legjobb Élmény Szolgáltató’ különdíj (elektronikus kategóriában), ’Legjobb Munkahelyi Csapat’ különdíj retail kategóriában
  • Puskás Tivadar-díj: Drozdy Győző, a Telenor vállalati kapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettesének
  • Hipnózis: Bronz díj az ’igazságot a Bálintoknak!’ kampányért, Ezüst díj a ’#kösziapu’ kampányért
  • dmbp: Bronz díj a ’#Mindenlehetsz’ kampányért Digital Execution kategóriában
  • Lollipop: az ’Év Ügyfele’ díj a Telenornak; Arany díj a HipernetTúraBOT kampánynak ’márkaélmény megoldások’, valamint élménymarketing megoldások’ kategóriában, Arany díj az Együtt/Tér kampánynak, valamint ezüst díjazás Image kategóriában, és különdíj a helyi közösségek támogatásáért az Együtt/Tér kampánynak
  • Effie Award: Bronz Effie Díj Szezonális marketing kategóriában a Telenor-Xmas kampányért, Bronz Díj a Szolgáltatások/telekommunikációs szektor kategóriában szintén a Telenor-Xmas kampányért, valamint Effie finalist telekommunikációs kategóriában a Telenor MNP számhordozási kampányáért
  • DreamJo.bs Szerethető Munkahelyek verseny: ’Employer brand’ különdíj, valamint „legszerethetőbb nagyvállalatok” cím
  • HR Komm Award: a Szent Őrületek pályázat finalista lett a HR-Plusz Kategória, ’Sokszínű munkahely’ kategóriájában, a ’Learning Day: a közös fejlődés napja’ projekt pedig Ezüst díjazott ’Esemény kategóriában’
  • Zyntern Office Spotting: Master Spot díj az Office Spotting eseményen használt Telenor Ház chatBOT-ért
  • Open Spotligh Award: Special mention elismerés a Szent Őrületek projektért
     

2018

  • Aranypenge - Integrált megoldások kategóriában Bronz Penge Telenor Hipernet kampányért
  • Lollipop – Arany díj az #anyucool kampányért ’ajándéktárgyak’ kategóriában, Ezüst díj az ’Álláskereső kutyák’ kampányért PR kategóriában, Bronz díj a „#kösziapu” kampányért videós megoldások kategóriában, Bronz díj az ’Álláskereső kutyák’ kampányért BTL alapú integrált kampányok kategóriában, Az ’Év ügyfele’ díj
  • Effie Award – Bronz Effie Díj a Szezonális marketing kategóriában és Ezüst Díj a Szolgáltatások kategóriában az ’Időt adunk az ünneplésre’ kampányért
  • Magyari Endre-díj: Bánhidi Zoltán, a Telenor távközlésszabályozási osztályának vezető tanácsadójának a hírközlési piac fejlődéséért több évtizeden át végzett kiemelkedő munkájáért 
     

2017

  • Effie Award - Arany Effie Díj a Szolgáltatások kategóriában a Telenor Hello Data Korlátlan Hipernet - Korlátlan Te kampányért
  • Az Év Honlapja verseny - Az Év Applikációja díj nyertese a Telenor MyTV

2016

  • Effie Award - Bronz Effie Díj Bevezetőkampány kategóriában a Telenor Készülékszabadság kampányért
  • Lollipop - B2B event kategóriában a Digital Future kampány nyertese
  • Aranypenge - Arany Penge a Telenor Emoji készlet kampányért
  • CSR Hungary Díj / Magyar Üzleti Felelősség Díj – Fenntartható nagyvállalat kategória 
    CSR Hungary Díj/Magyar Üzleti Felelősség Díj - Közös ügyek kategória: Biztonságos internet oktatás
    CSR Hungary Díj / Magyar Üzleti Felelősség Díj – Zöld kiválóság kategória
    CSR Hungary Díj / Magyar Üzleti Felelősség Díj – Felelős együttműködés (Kórházsuli program)
    CSR Hungary Díj / Magyar Üzleti Felelősség Díj – Legnagyobb Hatást Elérő Támogatói Program Kategóriában harmadik helyezést ért el a Telenor Biztonságos internet oktatási programja
  • IT Behaviour Award – Innovációs Díj, Üzletfejlesztés kategóriában

2015

  • Effie Award - Ezüst Effie Díj Szolgáltatások kategóriában a Telenor Hipernet Pokorni Lia sorozatért
  • Effie Award - Bronz Effie Díj Szolgáltatások kategóriában a Telenor Hipernet for All kampányért

2014

  • Magyar Adományozói Fórum - ‘Közös értékteremtés különdíj’ a Telenor és a Magyar Vöröskereszt stratégiai együttműködéséért

2012

  • FIABCI Prix d’Excellence második helyezett a Telenor Ház
  • Magyar Ingatlanfejlesztési Nívódíj Pályázat első díj

2011

  • Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj 2011, Személyes kategória (Nagyvállalati méretcsoport), II. helyezett
  • Építőipari Nívódíj a Telenor Háznak

2010

  • Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj 2010, Legtürelmesebb Call Center csapat díj

2009

  • Good CSR díj: a vállalatok és a civil szervezetek közötti legjobb stratégiai párbeszédért 
  • A „Legnagyobb magasan csüngő gyümölcs” – a KÖVET Egyesület díja: A Pannon 2009 szeptemberében átadott új irodaháza, a Pannon Ház a vállalat környezettudatos megoldások iránti elkötelezettségét jelző, magas elismerésben részesült: az irodaházban kiépített hőszivattyús rendszer a KÖVET Egyesület „Legnagyobb magasan csüngő gyümölcs” díját érdemelte ki.

2008

  • „Az év legeredményesebb vállalata” cím: a 2008-as Figyelő TOP 200 díjátadón a Pannon 2007. évi teljesítménye alapján részesült
  • Good CSR díj
  • Bay Zoltán Innovációs Díj Drozdy Győzőnek a Pannonban végzett innovációs tevékenységéért

2007

  • Legjobb Női Munkahely 2007 különdíj: a Világgazdaság különdíja a nőknek szóló juttatás csomagért 
  • Summa Artium kortárs művészetért díj

2006

  • Üzleti Etikai Díj 

2004

  • Investor in People díj: Közép-Kelet Európában először a Pannon nyerte el
  • „Legjobb ügyfélszolgálat 2004” díj: A Pannon nyerte el a Legjobb ügyfélszolgálat 2004 címet a Connect-olvasók szavazatai alapján.