Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Elismeréseink

A Telenor a négy legátláthatóbb vállalat között

Az első négy helyezett között végzett a Telenor Magyarország a Transparency International Magyarország nemzetközi kutatás alapján végzett átláthatósági felmérésében. A civil szervezet az 50 legnagyobb magyarországi vállalat körében végezte el a felmérést, a többi között azt vizsgálva, milyen mértékben hozzák nyilvánosságra a cégek korrupcióellenes belső intézkedéseiket. A Telenor másik három vállalattal együtt 96%-os eredményt ért el, így Magyarországon kiemelkedőnek számít e téren.

További információ

EuroCloud Díj, a Kereskedelmi Szektor Legjobb Üzleti Esettanulmánya, 2012

A legjobb európai felhőszolgáltatások közé került a Telenor Webiroda szolgáltatása. Az üzleti felhő megoldás a Kereskedelmi Szektor Legjobb Üzleti Esettanulmánya kategóriában lett első helyezett. A nyertes esettanulmány bemutatta, hogy a Telenor felhőszolgáltatása hogyan nyújt az Origami Csoport IT igényeire szabott, ám költséghatékony megoldást. A vállalat a hazai gyógyszeripar jelentős szereplőinek tanácsadója. Piackutatással, stratégiai tanácsadással, és az értékesítést támogató kommunikációs szolgáltatásokkal segíti ügyfeleit, melyhez elengedhetetlen a Telenor Webiroda szolgáltatása által biztosított hatékony információáramlás.

EuroCloud Díj, a Kereskedelmi Szektor Legjobb Üzleti Esettanulmánya, 2012

Több hazai elismerés után a legnagyobb nemzetközi ingatlanfejlesztési szövetség is kiemelkedő minőségűnek találta a Telenor törökbálinti székházát 2012-ben. A FIABCI Prix d’Excellence második helyezésével Magyarország egyik legzöldebb irodaháza a nemzetközi építészeti elithez csatlakozhatott. A FIABCI nemzetközi pályázatának keretében minden évben több kategóriában díjazza a legsikeresebb ingatlanfejlesztéseket. A zsűri tagjai a bírálatkor átfogó szempontrendszer alapján értékelik az épületek minőségét és a működtetés színvonalát, így a szövetség díja igen rangos elismerésnek számít.

További információ

Magyar Ingatlanfejlesztési Nívódíj Pályázat, első díj, 2011

A hazai ingatlanfejlesztők részére kiírt pályázat elsődleges célja, hogy megismertesse a közönséggel a hazai ingatlanfejlesztés eredményeit, valamint nívós szakmai elismerésben részesítse a közülük kiemelkedőket. 2011-ben a skandináv munkakultúrát hazánkban elsőként meghonosító Telenor Ház, Magyarország egyik legmodernebb és leginkább környezetbarát vállalati központja nyerte a pályázat első díját.

További információ

Építőipari Nívódíj, 2011

Az 1999-ben létrehozott Építőipari Nívódíj célja az építőipari kivitelezések szervezésének, irányításának és a jó minőségű munkavégzésnek az elismerése és ezzel a színvonalas, megbízható munkát végző vállalkozók szakmai jó hírének alátámasztása. A törökbállinti Telenor Ház környezettudatos megoldásainak köszönhetően kapta meg az elismerést, mellyel példát mutat a többi hazai vállalatnak is.

További információ

Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban – díj

2011-ben megkérdezett ügyfelei szinte egybehangzó véleménye szerint a Telenor bizonyult a távközlési szektor legjobbjának a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában, míg a nagyvállalatok közül a második lett. A ClientFirst által végzett ügyfélinterjúk és próbavásárlások során kiderült, hogy a Telenor munkatársai felkészülten várják mind a meglévő, mind pedig az új előfizetőket. A felmérés szerint a vállalat hiteles tájékoztatással, személyre szabott kiszolgálással, odafigyeléssel és a kellemes légkör megteremtésével igyekszik jó vevőkapcsolatokat kiépíteni.

További információ

Legtürelmesebb Ügyfélszolgálat – díj

2010 - ben a Telenor nyerte a legtürelmesebb telefonos ügyfélszolgálatnak járó küldöndíjat a ClientFirst Consulting Kft. ügyfélkiszolgálási versenyén. A résztvevőket a megkérdezett ügyfelek véleménye, valamint a ClientFirst által végzett próbavásárlások eredményei alapján rangsorolták.

További információ

Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.