Elismeréseink


A Telenor a négy legátláthatóbb vállalat között.
 

Az első négy helyezett között végzett a Telenor Magyarország a Transparency International Magyarország nemzetközi kutatás alapján végzett átláthatósági felmérésében. A civil szervezet az 50 legnagyobb magyarországi vállalat körében végezte el a felmérést, a többi között azt vizsgálva, milyen mértékben hozzák nyilvánosságra a cégek korrupcióellenes belső intézkedéseiket. A Telenor másik három vállalattal együtt 96%-os eredményt ért el, így Magyarországon kiemelkedőnek számít e téren.

EuroCloud Díj, a Kereskedelmi Szektor Legjobb Üzleti Esettanulmánya, 2012
Több hazai elismerés után a legnagyobb nemzetközi ingatlanfejlesztési szövetség is kiemelkedő minőségűnek találta a Telenor törökbálinti székházát 2012-ben. A FIABCI Prix d’Excellence második helyezésével Magyarország egyik legzöldebb irodaháza a nemzetközi építészeti elithez csatlakozhatott. A FIABCI nemzetközi pályázatának keretében minden évben több kategóriában díjazza a legsikeresebb ingatlanfejlesztéseket. A zsűri tagjai a bírálatkor átfogó szempontrendszer alapján értékelik az épületek minőségét és a működtetés színvonalát, így a szövetség díja igen rangos elismerésnek számít.

Magyar Ingatlanfejlesztési Nívódíj Pályázat, első díj, 2011
A hazai ingatlanfejlesztők részére kiírt pályázat elsődleges célja, hogy megismertesse a közönséggel a hazai ingatlanfejlesztés eredményeit, valamint nívós szakmai elismerésben részesítse a közülük kiemelkedőket. 2011-ben a skandináv munkakultúrát hazánkban elsőként meghonosító Telenor Ház, Magyarország egyik legmodernebb és leginkább környezetbarát vállalati központja nyerte a pályázat első díját.

Építőipari Nívódíj, 2011
Az 1999-ben létrehozott Építőipari Nívódíj célja az építőipari kivitelezések szervezésének, irányításának és a jó minőségű munkavégzésnek az elismerése és ezzel a színvonalas, megbízható munkát végző vállalkozók szakmai jó hírének alátámasztása. A törökbállinti Telenor Ház környezettudatos megoldásainak köszönhetően kapta meg az elismerést, mellyel példát mutat a többi hazai vállalatnak is.

Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban – díj
2011-ben megkérdezett ügyfelei szinte egybehangzó véleménye szerint a Telenor bizonyult a távközlési szektor legjobbjának a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában, míg a nagyvállalatok közül a második lett. A ClientFirst által végzett ügyfélinterjúk és próbavásárlások során kiderült, hogy a Telenor munkatársai felkészülten várják mind a meglévő, mind pedig az új előfizetőket. A felmérés szerint a vállalat hiteles tájékoztatással, személyre szabott kiszolgálással, odafigyeléssel és a kellemes légkör megteremtésével igyekszik jó vevőkapcsolatokat kiépíteni.

Legtürelmesebb Ügyfélszolgálat – díj
2010 - ben a Telenor nyerte a legtürelmesebb telefonos ügyfélszolgálatnak járó küldöndíjat a ClientFirst Consulting Kft. ügyfélkiszolgálási versenyén. A résztvevőket a megkérdezett ügyfelek véleménye, valamint a ClientFirst által végzett próbavásárlások eredményei alapján rangsorolták.