Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Hűség és tarifakategóriák

Mit jelent a hűség?

Ha készülék- és/vagy tarifakedvezményt veszel igénybe, akkor cserébe vállalnod kell, hogy meghatározott ideig (hűségidő) és feltételek mellett használod szolgáltatásainkat.
Ilyenkor 12 vagy 24 hónapra szerződsz velünk, azaz vállalod, hogy a hűségidő alatt a szerződést nem mondod fel, a szolgáltatást szerződésszerűen veszed igénybe, és az általunk történő szolgáltatáskorlátozásra (pl. díjtartozás miatt), megszüntetésre nem adsz okot.

 A hűségvállalás lehet tarifa- vagy szolgáltatáshűség.

  • Tarifahűséggel kedvezményes áron veheted meg a készüléket, illetőleg bizonyos tarifacsomagok esetén havidíj-kedvezményt kaphatsz a hűségidő alatt. Ezért vállalod, hogy a határozott időtartam alatt alacsonyabb kategóriájú tarifára nem váltasz (a váltás feltételeiről a szerződésedben és az ÁSZF-ben tájékozódhatsz), nem térsz át kártyás vagy új generációs kártyás tarifára, valamint hogy Telenor előfizető maradsz.

    Például: Ha a kedvezményes árú készüléket vásároltál és a határozott idejű szerződésed alatt ugyanolyan vagy magasabb kategóriájú tarifacsomagra váltanál, ezt egyszerűen megteheted, de ha alacsonyabb kategóriájú tarifacsomagra szeretnél váltani, akkor ez csak a szerződésedben meghatározott kötbér fizetésével lehetséges.
  • Szolgáltatáshűség vállalása esetén szintén kedvezményes áron veheted meg a készüléket, illetőleg havidíj- vagy forgalmi díj-kedvezményt kaphatsz az adott szolgáltatás árából a hűségidő alatt. Ezért vállalod, hogy a határozott időtartam alatt a szolgáltatást a szerződésed szerint megtartod, valamint hogy Telenor előfizető maradsz.

Tarifakategóriák

A Telenor kedvezményes készülékvásárlási lehetőséget biztosít a tarifa- és/vagy szolgáltatáshűséget vállaló lakossági számlás előfizetőinek. A kedvezmény a különböző tarifák esetében eltérő mértékű. Minél magasabb kategóriájú tarifacsomagot választasz, annál kedvezőbb áron juthatsz új készülékhez, így a prémium készülékek is elérhetővé válnak számodra.

A jelenleg értékesített, az ÁSZF-ben megtalálható tarifacsomagjainkat az alábbi kategóriákba soroljuk.

Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.