Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Webrandi előfizetés vásárlása SMS-ben

IS884-035_3.jpg

Telenor előfizetőként mobiltelefonod segítségével vásárolhatsz előfizetéses csomagot az alábbi társkereső oldalak eléréséhez

  • Használat
  • Díjak
  • Feltételek
  • Felületek
  •  

A fenti randioldalakon a sikeres regisztrációt követően az Előfizetések / Díjcsomagok menüpontban mobiltelefonod segítségével vásárolhatod meg a társkereső oldal Arany- vagy Platina díjcsomagját 1 vagy 3 hónapra.

  • A kívánt díjcsomag kiválasztását követően a Tovább gombra kattintva lehetőséged lesz választani az egyes fizetési módok közül.
  • Válaszd a MobilVásárlás lehetőséget!
  • Amennyiben elfogadod az "Általános Szolgáltatási Feltételek"-et, úgy a következő oldalon meg kell adnod a telefonszámodat a vásárlás elindításához.

Ezt követően a vásárlási szándékod SMS-ben visszaigazoljuk, amely tartalmazza a megvásárolni kívánt díjcsomag típusát, árát és a szükséges további lépéseket.

A vásárlás megerősítése:
Amennyiben helyesek a visszaigazolt adatok küldj válasz SMS-t (pl.: ’ok’ vagy ’igen’ tartalommal) a +36-20-8-100-000-as telefonszámra. A válasz SMS visszaküldésére 5 perc áll rendelkezésedre.

A vásárlás elutasítása:
A vásárlás elutasításához küld vissza a ’nem’ szót SMS-ben a +36-20-8-100-000-as számra. A vásárlás kizárólag a ’nem’ üzenet írásjelek nélküli visszaküldése esetén kerül elutasításra. Bármely egyéb tartalmú SMS üzenet (pl.: ne, nem!, nem kérem, stb.) visszaküldése esetén a vásárlás elfogadásra kerül.

Amennyiben 5 percen belül nem küldesz vissza válasz SMS-t (pl.: igen, ok, nem) úgy a vásárlás automatikusan elutasításra kerül.

Sikeres vásárlás:
A jóváhagyást követően kapsz egy sikeres vásárlást nyugtázó üzenetet a mobiltelefonodra, amely tartalmazza, meddig érvényes a megvásárolt előfizetésed.
A társkereső oldalon pedig lehetőséged van bejelölni, hogy kérsz-e sms-ben értesítést az előfizetésed lejártáról. Amennyiben igényled ezt a lehetőséget, úgy a későbbiekben akár mobiltelefonod segítségével is meghosszabbíthatod az előfizetésedet. Ehhez nem kell mást tenned, mint a lejáratról kapott értesítő sms-re a vásárlás megerősítésénél leírtak szerint válaszolni, annyi könnyebbséggel, hogy nem 5 perc, hanem 60 percen van a válaszüzenet megírására.

  • A szolgáltatás igénybevétele során ki kell fizetned a megvásárolt díjcsomag ellenértékét.
  • A mobil vásárlás során küldött SMS-üzenetek díjai a tarifacsomagodnak megfelelő, a Telenor magyarországi hálózatán belül küldött SMS-üzenetek díjainak felelnek meg, amelyekbe beletartoznak a kedvezményesen vagy ingyenesen küldött SMS-üzenetek is.
  • A szolgáltatás igénybevétele során tranzakciónként (vásárlásonként) legfeljebb bruttó 5000 forint értékű lehet a kifizetni kívánt díjcsomag ellenértéke. Az ezt meghaladó vásárlási igény automatikusan elutasításra kerül.
  • További információért hívd a Telenor 1220-as ügyfélszolgálati számát vagy a Habostorta Kft. 06-1-550-0288 telefonszámát.
  • Szükséges esetekben, vásárlásodról igazolást tudunk kiállítani, amennyiben igényed jelzed a Telenor ügyfélszolgálatán.
  • Kártyás előfizetőként a szolgáltatás igénybevételéhez (a vásárlás kiegyenlítéséhez) mindössze elegendő univerzális egyenlegre van szükséged.
  • Ha viszont számlás előfizetőnk vagy, elérhető hitelkerettel és/vagy a szolgáltatás igénybevételéhez (a vásárlás kiegyenlítéséhez) elegendő univerzális egyenleggel kell rendelkezned.
  • Amennyiben egyenleged bankautomatán online módon, Internetbankon és Telebankon keresztül, vagy a Telenor bemutatótermeiben töltöd fel, úgy az automatikusan univerzális egyenlegedre kerül.
  • Jó tudni! Az univerzális egyenlegre feltöltött kuponok kedvezményeit csak távközlési szolgáltatásokra (kivéve emelt díjas szolgáltatások) használhatod fel, mobil vásárlásokra nem.
  • Többet szeretnél tudni a vásárlásról? Nézz utána a MyTelenor internetes ügyfélszolgálat vagy a GO mobilportál felületén!
  • A MobilVásárlás ügyfélfelületét a Go mobilportál Hasznos menüpontjában található „MobilVásárlás” hivatkozáson keresztül érheted el.
  • A MyTelenor internetes ügyfélszolgálat on keresztül lehetőséged van egy MobilVásárlás szolgáltatásokkal, kapcsolatos kezelőfelület elérésére, amelyen keresztül gyorsan és egyszerűen, számítógéped előtt ülve kaphatsz információt vásárlásaidról. A felület segítségével letilthatod, illetve engedélyezheted a szolgáltatást.
Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.