Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

A vásárlás kiegyenlítése (fizetési módok)

Számlás előfizetés esetén

Döntsd el, milyen módon fizetsz vásárlásaidért:

a) Univerzális egyenleg

Az előre feltölthető univerzális egyenleg segítségével, a feltöltött összeg erejéig vásárolhatsz és vehetsz igénybe szolgáltatásokat. Az univerzális egyenlegről a vásárlás pillanatát követően a vásárlás értéke levonásra kerül. Számlás előfizetőink 2006. január 1-től kizárólag univerzális egyenleget tölthetnek fel. 

b) Havi számla

Az előre feltölthető univerzális egyenleg mellett havi hitelkereted (a hitelkeret nagyságát az aktuális díjszabás tartalmazza) terhére is vásárolhatsz és vehetsz igénybe szolgáltatásokat. A hitelkeretből történő vásárlások ellenértékét a számlázási időszak végén havi számlád utólagos kifizetésével is kiegyenlítheted. Az aktuális hónapban történt mobil vásárlásaidat és a megvásárolt feltöltéseket havi, illetve hóközi számlád tartalmazza.

Fontos! 2005. november 26-tól számlás ügyfelek részére kizárólag a havi telefonszámlában biztosítjuk a feltöltések áfás számláját.

Kártyás előfizetés esetén

Az előre feltölthető univerzális egyenleg segítségével, a feltöltött összeg erejéig vásárolhatsz és vehetsz igénybe szolgáltatásokat. Az univerzális egyenlegről a vásárlás pillanatát követően a vásárlás értéke levonásra kerül.

Univerzális egyenleg

Elektronikus kuponokkal: online módon, pl.: ATM automatáknál, telebankon, Internet Bankon, MOL benzinkutaknál,postahivatalokban, Szerencsejáték Zrt. üzleteiben feltöltött egyenleget univerzális egyenlegnek nevezzük. 

A feltöltésről számlát külön rendelhetsz, áfásszámla-igényedet a feltöltéstől számított 2 hónapon belül telefonos ügyfélszolgálatunkon, a MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton és bemutatótermeinkben jelezheted. Az áfás számlát minden esetben postán küldjük el címedre.

Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.