Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

SMSPincér

A szolgáltatás keretében Telenor előfizetőként mobilod segítségével SMS-ben vásárolhatsz az SMSPincér honlapján található, házhoz szállítást végző éttermek (pl. pizzériák) étel és alkoholmentes ital kínálatából.
Az éttermek köre folyamatosan bővül, a csatlakozott partnerek listája a www.smspincer.hu oldalon található.

  • Használata
  • Díjai
  • Feltételei
  • Felületei

A vásárlás menete telefonon keresztül:
Hívd fel a csatlakozott partnert, majd add meg a megrendelni kívánt termékeket és jelezd a diszpécsernek, hogy mobiltelefonoddal szeretnél fizetni.

A vásárlás menete interneten keresztül:

  1. Látogass el a http://www.smspincer.hu/ oldalra, ahonnan felkeresheted a csatlakozott étterem weboldalát, vagy közvetlenül a szolgáltatáshoz csatlakozott étterem honlapját keresd fel.
  2. Az étterem weboldalán add meg a megrendelni kívánt termékeket, majd a fizetésnél válaszd  a MobilVásárlás lehetőségét.

A vásárlás megerősítése:
Ezt követően a vásárlási szándékról visszaigazoló SMS érkezik, amely tartalmazza a megvásárolni kívánt termék árát és a szükséges további lépéseket.

Amennyiben helyesek a visszaigazolt adatok, küldj válasz SMS-t (pl.: ’ok’ vagy ’igen’ tartalommal) a +36 20 8 100 000-ás telefonszámra.
Fontos! A válasz SMS visszaküldésére 3 perc áll rendelkezésedre.

A vásárlás elutasítása:
A vásárlás elutasításához küldd a ’nem’ szót SMS-ben a +36 20 8 100 000-ás számra.
A vásárlás kizárólag a ’nem’ üzenet írásjelek nélküli visszaküldése esetén kerül elutasításra! Bármely egyéb tartalmú SMS üzenet (pl.: ne, nem!, nem kérem stb.) visszaküldése esetén a vásárlás elfogadásra kerül.

Amennyiben 3 percen belül nem küldesz válasz SMS-t (pl.: igen, ok, nem), úgy a vásárlás automatikusan elutasításra kerül.

Sikeres vásárlás:
A jóváhagyást követően egy, a sikeres vásárlást nyugtázó SMS üzenetet kapsz, amely tartalmazza a megvásárolt termék árát és az adott étterem telefonszámát (amely további kérdés/reklamáció esetén hívandó).

  • A szolgáltatás igénybevétele során ki kell fizetned a megvásárolt termék(ek) díját. A mindenkor érvényben lévő díjakról az adott étterem ad felvilágosítást.
  • A mobilvásárlás során küldött SMS-üzenet díja a tarifacsomagodnak megfelelő, a Telenor magyarországi hálózatán belül küldött SMS-üzenet díjának felelnek meg, amelyekbe beletartoznak a kedvezményesen vagy ingyenesen küldött SMS-üzenetek is.
      
  • Amennyiben mobiltelefonodról, mobilinternet szolgáltatás használatával látogatsz el a www.smspincer.hu oldalra, úgy az adatforgalmi díjjal jár.
  • A szolgáltatás igénybevétele során tranzakciónként (vásárlásonként) legfeljebb bruttó 5000 forint értékű lehet a megvásárolni kívánt termékek összértéke. Az ezt meghaladó vásárlási igény automatikusan elutasításra kerül.
  • Vásárlásonként (nem termékenként) bruttó 50 Ft tranzakciós díj kerül kiterhelésre.

A szolgáltatás külön megrendelésére nincs szükség.

  • A szolgáltatás a Telenor számlás és kártyás előfizetői számára egyaránt elérhető.
  • Kártyás ügyfelek esetében a szolgáltatás igénybevételéhez (a vásárlás kiegyenlítéséhez) elegendő univerzális egyenlegre van szükség.
  • Számlás előfizetők esetében elérhető hitelkeret, és/vagy a szolgáltatás igénybevételéhez (a vásárlás kiegyenlítéséhez) elegendő univerzális egyenleg szükséges.

Amennyiben egyenleged a MasterCard Mobile szolgáltatás segítségével vagy bankautomatán online módon, Internetbankon és Telebankon keresztül töltöd fel, úgy az automatikusan univerzális egyenlegedre kerül. Az univerzális egyenlegre feltöltött kuponok kedvezményeit csak távközlési szolgáltatásokra (kivéve emelt díjas szolgáltatások) használhatod fel, mobilvásárlásokra nem.

Többet szeretnél tudni a vásárlásról?

Nézz utána a MyTelenor internetes ügyfélszolgálat vagy a GO mobilportál felületén!

A MobilVásárlás ügyfélfelületét a Go mobilportál Hasznos menüpontjában található MobilVásárlás hivatkozáson keresztül érheted el.
A MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton keresztül lehetőséged van egy, a MobilVásárlás szolgáltatásokkal, kapcsolatos kezelőfelület elérésére, amelyen keresztül gyorsan és egyszerűen, számítógéped előtt ülve kaphatsz információt vásárlásaidról. A felület segítségével letilthatod, illetve engedélyezheted a szolgáltatást.

További információt a www.smspincer.hu oldalon találsz.

 

Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.