Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

A mobilvásárlás menete

Egyszerűbb, mint gondolnád...

A MobilVásárlás szolgáltatás során egyszerű lépéseken keresztül vásárolhatsz meg termékeket és vehetsz igénybe szolgáltatásokat.

Az alábbi ábra segítséget nyújt a MobilVásárlás folyamatának megismerésében:

1. lépés Kiválasztod a megvásárolni kívánt terméket:

vagy SMS-ben elküldöd annak adatait egy meghatározott telefonszámra.

2. lépés SMS értesítést küldünk, amely tartalmazza a megvásárolni kívánt:
- terméket vagy termékek körét
- termék(ek) árát
- a vásárlás idejét
- a kereskedő adatait

3. lépés A vásárlást egy válasz SMS-sel kell jóváhagynod a kereskedő üzenetét

4. lépés Értesítést kapsz a tranzakció sikeréről, valamint a termék, illetve szolgáltatás átvételének módjáról.

5. lépés A megvásárolt termékek ellenértékét:
- számlás ügyfeleink hitelkeretük és/vagy univerzális egyenlegük
- kártyás ügyfeleink univerzális egyenlegük segítségével egyenlítik ki.

Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.